Ogłoszenie nr 539184-N-2020 z dnia 2020-05-12 r.
 
Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu: Przebudowa drogi powiatowej nr 3767W Bożewo – Rempin, gm. Mochowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
 
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
 
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
 
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, krajowy numer identyfikacyjny 61094630500000, ul. ul. Kościuszki  , 09-200  Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 752 113, e-mail zdpsierpc@bip.org.pl, faks 242 752 113.
Adres strony internetowej (URL): zdpsierpc.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
 
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
zdpsierpc.bip.org.pl
 
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
dostarczenie do siedziby zamawiającego do dni 27.05.2020 do godziny 9:00
Adres:
09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a
 
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3767W Bożewo – Rempin, gm. Mochowo
Numer referencyjny: ZDP.DT.3.261.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
 
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
 
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
 
 
 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3767W Bożewo – Rempin, gm. Mochowo 2. Zamawiający informuję, iż wskazane w dokumentach, stanowiących integralną część SIWZ, przykładowe typy nazw własnych urządzeń nie są wiążące dla Wykonawcy i nie stanowią preferencji Zamawiającego. 3. Po wykonaniu inwestycji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację 4. Materiały rozbiórkowe są własnością Zamawiającego i pozostają w jego dyspozycji, Wykonawca musi założyć wywóz materiałów, które nie będą nadawały się do wykorzystania przez Zamawiającego i jego utylizację we własnym zakresie. 5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości i akceptuje, iż w ramach wykonywanych robót budowlanych, przed ich rozpoczęciem, Wykonawca jest zobligowany przygotować i uzyskać od Zamawiającego opinię projektu tymczasowej organizacji ruchu. 6. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z hierarchią dokumentów: 1) Kosztorys Ofertowy 7. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
 
II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
 
 
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
 
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-30
 
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie układu drogowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto; b). aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, tj. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia – składane na podstawie art. 25a ust. 1. ustawy Pzp– Załącznik nr 2.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – składane na podstawie art. 25a ust. 1. ustawy Pzp – Załącznik nr 1.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25. ust. 1. ustawy Pzp. 6 Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenie prawidłowego wykonania zadania bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
 
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
 
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
 
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
 
Informacje dodatkowe:
 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
 
Informacje dodatkowe:
 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
 
Czas trwania:
 
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00
 
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
 
Informacje dodatkowe
 
 
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
 
Wstępny harmonogram postępowania:
 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
 
 
Informacje dodatkowe:
 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
Informacje dodatkowe:
 
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
 
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2 Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144. ust. 1. pkt 2)–6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) w przypadku wystąpienia epidemii lub działań rządowych; c) w przypadku wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach; d) trudności w nabyciu materiałów i urządzeń, wynikających z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od obu Stron umowy; e) wystąpienia konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym; f) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót; g) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; h) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; i) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność; j) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność; k) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, 2) wysokości wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; b) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. 3) zmiany Wykonawcy, w przypadku gdy: a) Wykonawcę ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 4) zmiany podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiana zakresu powierzonych prac, b) zmiana podwykonawcy musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. 3. Powyższe zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, na pisemny wniosek Wykonawcy, złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 4. Powyższe zmiany mogą być wprowadzone za pomocą pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
 
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
 
Załączniki:
siwz_bozewo_-_rempin.odt
umowa_wzor_bozewo_-_rempin.doc
zalaczniki_do_siwz_bozewo_-_rempin.doc
kosztorys_ofertowy_bozewo_rempin_6.pdf
lokalizacja_inwestycji.pdf

wz. DYREKTORA

Starszy specjalista ds. ewidencji

dróg mostów i zezwoleń

Zbigniew Rzadkiewicz

 

Sierpc, dn. 18.05.2020

Nr sprawy: ZDP.DT.3.261.6.2020

 

 

Zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.) Zamawiający przesyła wyjaśnienia do niżej wymienionych przetargów:

Dotyczy:Przebudowa drogi powiatowej nr 3767W Bożewo- Rempin, gm. Mochowo” nr postępowania ZDP.DT.3.261.6.2020 

    1.  W związku z brakiem dokumentacji projektowej prosimy o potwierdzenie, że zamieszczony przedmiar jest obowiązujący i zawiera wszystkie roboty wymagane do wykonania na w/w zadaniu. 

Odp.

Zamawiający informuję iż zamieszczony przedmiar robót zawiera wszystkie roboty wymagane do wykonania zadania.

 

    2. Zamawiający wymaga dostarczenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. W związku z tym, że wycena na w/w zadnia ma być wyliczona na podstawie załączonego kosztorysu ofertowego, prosimy o zamieszczenie w kosztorysie dodatkowej pozycji „obsługa geodezyjna”.

Odp.

Zamawiający wymaga dostarczenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, co jest ujęte w SIWZ, w związku z tym należy uwzględnić wykonanie w/w inwentaryzacji w cenie oferty. 

 

    3. Prosimy o podanie kategorii ruchu na w/w drodze.

Odp.

Kategoria ruchu na w/w drodze: KR1

 

    4. Prosimy o wyrażenie zgody na zamianę na warstwę wiążącą mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W na AC 11W. Grubość warstwy wiążącej wynosi 3 cm. Wg obowiązujących wytycznych WT-2 2016 przy doborze rodzaju mieszanki mineralno- asfaltowej do warstw konstrukcyjnych należy zachować zasadę mówiącą, że grubość warstwy musi być co najmniej dwuipółkrotnie większa od wymiaru D kruszywa danej mieszanki (h≥2,5xD). Stosując mieszankę mineralno-asfaltową AC16W minimalna grubość warstwy musi wynosić 4 cm.

0dp.

 

Zamawiający wyraża zgodę na zamianę na warstwę wiążącą mieszanki mineralno-asfaltowej  AC16W na AC11W.

wz. DYREKTORA

Starszy specjalista ds. ewidencji

dróg mostów i zezwoleń

Zbigniew Rzadkiewicz

 

Sierpc, dn. 21.05.2020

Nr sprawy: ZDP.DT.3.261.6.2020

 

Zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.) Zamawiający przesyła wyjaśnienia do niżej wymienionych przetargów:

Dotyczy:Przebudowa drogi powiatowej nr 3767W Bożewo- Rempin, gm. Mochowo” nr postępowania ZDP.DT.3.261.6.2020

  1. W pozycji 7 z działania wykonanego w polu ‘wyszczególnienie elementów rozliczeniowych ‘ wychodzi 1993 m2, a w kolumnie ilość została podana wartość 1933m2. Która wartość jest poprawna?

Odp.

Zamawiający informuję iż wartość poprawna wynosi 1993 m2, zostało to poprawione w kosztorysie ofertowym.

 

  1. Prosimy o sprecyzowanie lokalizacji inwestycji - podanie kilometrażu bądź zaznaczenie miejsca na mapie miejsca przebudowy w celu umożliwienia wizji lokalnej.

Odp.

Lokalizacja inwestycji została załączona w załączniku.

 

  1. Czy zamawiający zgadza się na zajęcie całej szerokości jezdni na czas realizacji inwestycji?

Odp.

Zamawiający zgadza się na zajęcie całej szerokości jezdni na czas realizacji inwestyci.

                                                                                                              wz. DYREKTORA

 

Starszy specjalista ds. ewidencji

dróg mostów i zezwoleń

Zbigniew Rzadkiewicz

 

 

Sierpc, dn. 22.05.2020

Nr sprawy: ZDP.DT.3.261.6.2020

 

 

Zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.) Zamawiający przesyła wyjaśnienia do niżej wymienionych przetargów:

Dotyczy:Przebudowa drogi powiatowej nr 3767W Bożewo- Rempin, gm. Mochowo” nr postępowania ZDP.DT.3.261.6.2020

 

 

  1. Prosimy o uściślenie, które materiały istniejące są przeznaczone do ponownego wbudowania, a które do utylizacji odnośnie przepustów z poz. 1 i poz. 2 z wyszczególnieniem rur, ścianek czołowych i tłucznia. Jakie materiały z powyższych musi zakupić Wykonawca?

Odp.

Zamawiający informuję iż materiały z rozbiórki istniejących przepustów należy zutylizować, natomiast

 Wykonawca musi zakupić materiały potrzebne do wbudowania nowych przepustów, tj. rury o średnicy

 60 cm ( PP/PE), wykonać ścianki czołowe oraz odtworzyć warstwę górną podbudowy z tłucznia

 kamiennego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm.

   wz. DYREKTORA

 

 

Starszy specjalista ds. ewidencji

dróg mostów i zezwoleń

 

Zbigniew Rzadkiewicz

 

PROTOKÓŁ OTWARCIA OFERT

 

W dniu 27.05.2020 r. godz. 9.20 ustalonym jako termin otwarcia ofert Zamawiający

ZDP w Sierpcu , reprezentowany przez Komisję Przetargową w składzie:

 

Adam Kurta – Sekretarz Komisji

Zbigniew Rzadkiewicz – Członek Komisji

Ewelina Grodzicka – Członek Komisji

 

co potwierdza druk Listy obecności na otwarciu ofert dokonał otwarcia ofert w postępowaniu przetargowym na: Przebudowa drogi powiatowej nr 3767W Bożewo – Rempin, gm. Mochowo

Otwarcia dokonano w siedzibie Zamawiającego: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a

 

Przed otwarciem ofert Zamawiający podał wysokość środków, jakie przeznaczył na realizację zamówienia, tj.

263 493,00 zł brutto

 

Do upływu terminu składania ofert złożono następujące oferty:

 

  1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, cena brutto: 280 827,45 okres gwarancji 72 miesiące

  2. Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c., 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 33,

    cena brutto: 371 356,68 okres gwarancji: 72 miesiące

  3. Przedsiębiorstwo Drogowo Budowlane Sp. z o.o., ul. Długa 27, 87-300 Brodnica, cena brutto: 332 980,68 okres gwarancji : 72 miesiące

  4. F.B.I. TASBUD S.A. ul. Balaton 20, 01-981 Warszawa, cena brutto: 531 829,86 okres gwarancji : 72 miesiące

  5. Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, 06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12, cena brutto: 243 132,87 okres gwarancji: 72 miesiące

 

Sierpc, 27.05.2020 r.

 wz. DYREKTORA

 

 

 

Starszy specjalista ds. ewidencji

dróg mostów i zezwoleń

 

 

Zbigniew Rzadkiewicz

 

Sierpc, 9 czerwiec 2020 r.

ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1A

strona internetowa, tablica ogłoszeń, Wykonawcy

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowa drogi powiatowej nr 3767W Bożewo – Rempin, gm. Mochowo

Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: ZDP.DT.3.261.6.2020

Realizując art. 92 ustawy Prawo Zamówień Publicznych uprzejmie zawiadamiam o wyniku postępowania.

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie złożono 5 ofert:

 

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

„Cena”

Deklarowany „okres gwarancji”

Łączna ilość punktów

Ilość punktów w kryterium „Cena”

Ilość punktów w kryterium „okres gwarancji”

1.

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno

280 827,45

72 miesiące

92

52

40

2.

Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c., 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 33

371 356,68

72 miesiące

79

39

40

3.

Przedsiębiorstwo Drogowo Budowlane Sp. z o.o., ul. Długa 27, 87-300 Brodnica

332 980,68

72 miesiące

84

44

40

4.

F.B.I. TASBUD S.A. Ul. Balaton 20, 01-981 Warszawa

531 829,86

72 miesiące

67

27

40

5.

Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, 06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12

243 132,87

72 miesiące

100

60

40

 

Stwierdzono, że 5 Wykonawców spełnia warunki udziału w postępowaniu, oferty nie podlegają odrzuceniu.

Oferta nr 5 została wybrana jako najbardziej korzystna, po uzyskaniu najwyższej liczby punktów.

Zamawiający może zawrzeć umowę z wybranym Wykonawcą zgodnie z art. 94 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

                                                                                                  wz. DYREKTORA

 

 

 

 

Starszy specjalista ds. ewidencji

dróg mostów i zezwoleń

 

 

 

Zbigniew Rzadkiewicz

 

 

Do wiadomości:

  1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, e-mail: sekretariat@prdlipno.pl

  2. Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c., 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 33, e-mail: probudag@wp.pl

  3. Przedsiębiorstwo Drogowo Budowlane Sp. z o.o., ul. Długa 27, 87-300 Brodnica, e-mail: biuro@pdb.com.pl

  4. F.B.I. TASBUD S.A. Ul. Balaton 20, 01-981 Warszawa, e-mail: biuro@fbitasbud.pl

  5. Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck e-mail: wapnopol@op.pl

Ogłoszenie nr 510125699-N-2020 z dnia 13-07-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu: Przebudowa drogi powiatowej nr 3767W Bożewo – Rempin, gm. Mochowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539184-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, Krajowy numer identyfikacyjny 61094630500000, ul. ul. Kościuszki  , 09-200  Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 752 113, e-mail zdpsierpc@bip.org.pl, faks 242 752 113.
Adres strony internetowej (url): zdpsierpc.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 3767W Bożewo – Rempin, gm. Mochowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP.DT.3.261.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3767W Bożewo – Rempin, gm. Mochowo 2. Zamawiający informuję, iż wskazane w dokumentach, stanowiących integralną część SIWZ, przykładowe typy nazw własnych urządzeń nie są wiążące dla Wykonawcy i nie stanowią preferencji Zamawiającego. 3. Po wykonaniu inwestycji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację 4. Materiały rozbiórkowe są własnością Zamawiającego i pozostają w jego dyspozycji, Wykonawca musi założyć wywóz materiałów, które nie będą nadawały się do wykorzystania przez Zamawiającego i jego utylizację we własnym zakresie. 5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości i akceptuje, iż w ramach wykonywanych robót budowlanych, przed ich rozpoczęciem, Wykonawca jest zobligowany przygotować i uzyskać od Zamawiającego opinię projektu tymczasowej organizacji ruchu. 6. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z hierarchią dokumentów: 1) Kosztorys Ofertowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 197669.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski
Email wykonawcy: wapnopol@op.pl
Adres pocztowy: ul. Nadrzeczna 12
Kod pocztowy: 06-450
Miejscowość: Glinojeck
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 197669.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 197669.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 432282.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 548590]

przewiń do góry