Sierpc.dnia 02.04.2014 r.
Dostawa drogowej emulsji asfaltowej K1-65 do wykonywania powierzchniowych napraw nawierzchni dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 111932 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drogowej emulsji asfaltowej K1-65 do wykonywania powierzchniowych napraw nawierzchni dróg powiatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa drogowej emulsji asfaltowej K1-65 do wykonywania powierzchniowych napraw nawierzchni dróg powiatowych w ilości około 70 ton. 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego limitu dostawy. 3. Emulsja asfaltowa będzie dostarczana przez Wykonawcę partiami, każda partia do 7 ton 4.Koszt transportu ponosi Wykonawca. 5.Miejsce dostawy: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu ul. Kościuszki 1a 09-200 Sierpc 2.Każdorazowy odbiór przedmiotu zamówienia będzie odbywał się (po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu), według bieżących potrzeb Zamawiającego. 3.Podstawą rozliczenia za każdorazową dostawę jest faktura. 4.Za każdą partię dostawy Wykonawca wystawi fakturę, za którą Zamawiający zapłaci przelewem w terminie 30 dni, licząc od dnia otrzymania faktury. 5.Przy każdym fakturowaniu wykonawca dostarczy Deklarację Zgodności z Aprobatą Techniczną na odebraną partię emulsji. 6.Cena jednostkowa za 1 tonę emulsji wraz z transportem nie może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia względem ceny podanej w ofercie. 7. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3)Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 4)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5)Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6)Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 7)Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagany jest wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 2 dostaw w ilości min. 20 ton w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia zawarte w projekcie umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: - W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów (inspektorów nadzoru, kierowników budowy) przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. - W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. - W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2014 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załącznik:
siwz_emulsja_2014.pdf
zalacznik_nr8_emulsja.doc
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/

ZDP.DT.272.2.2014
                        Sierpc. Dnia 14.04.2014

Zarząd Dróg Powiatowych 
W Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a

BITUNOVA Sp. z o.o.
Biuro Bierawa
Ul. Gliwicka 9
47-240 Bierawa 
Fax: 77 487 21 79

OLAN POŁUDNIE Sp. Z o. o.
Ul. Szkolna 6
33-200 Dąbrowa Tarnowska
Fax: 14 642 00 83


                                        


Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty. 
 I. Zamawiający: 
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu 
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie 

II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych? 
1. Tak. 2. Nie. 

III. Tryb i przedmiot zamówienia: 
1. Rodzaj zamówienia: 
1)  robota budowlana; 
2)dostawa;
3)usługa.

2. Tryb udzielenia zamówienia: 
1) przetarg nieograniczony; 
2) przetarg ograniczony; 
3) negocjacje z ogłoszeniem; 
4) negocjacje bez ogłoszenia; 
5) zamówienie z wolnej ręki; 
6) zapytanie o cenę; 
7) aukcja elektroniczna.
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Dostawa drogowej emulsji asfaltowej K1-65 do wykonywania powierzchniowych napraw nawierzchni dróg powiatowych

V. Wybór oferty: 


1.Wykonawca: 

Bitunova Sp. z o.o.
01-919 Warszawa, ul. Wólczyńska 237

     cena oferty: 122 348,10 zł brutto

Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.

VI.    Punktacja przyznana ofertom

Oferta Nr 1
OlanPołudnie Sp. Z o.o.
ul. Szkolna 6
33-200 Dąbrowa Tarnowska
ilość punktów w kryterium ceny: 
96
Oferta Nr 2
Bitunova Sp. z o.o.
01-919 Warszawa, ul. Wólczyńska 237

ilość punktów w kryterium ceny: 
100

VII.    Oferty  odrzucone: 0

VI.  Zawarcie umowy

1.Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie  nie    krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną) 

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182  Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrebski
-podpis nieczytelny-

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
  • Data udostępnienia w BIP: 2014-04-14
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-04-14 13:21:30
  • Liczba odsłon: 653
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 550514]

przewiń do góry