Sierpc, dnia. 20.11.2015

świadczenia usług związanych z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości na drogach powiatowych powiatu sierpeckiego w sezonach 2015/2016, 2016/2017 oraz 2017/2018.
Numer ogłoszenia: 170611 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenia usług związanych z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości na drogach powiatowych powiatu sierpeckiego w sezonach 2015/2016, 2016/2017 oraz 2017/2018..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości na drogach powiatowych powiatu sierpeckiego w sezonach 2015/2016, 2016/2017 oraz 2017/2018. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawcę obowiązywać będzie standard utrzymania dróg, zatok autobusowych innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego w okresie zimowym wg ZUD. 2.Wykonawca jest zobowiązany wyposażać pojazdy zatrudnione przy zimowym utrzymaniu dróg w sygnalizację świetlną zgodnie z § 37 i 38 Rozporządzenia MT i GM nr 91 z dn. 01.02.1993r, DZU Nr 21 z 1993r. oraz zamontować czołownicę i dopasować do niej pług odśnieżny przed datą osiągnięcia pełnej gotowości. 3.Wykonawca zobowiązany jest tak prowadzić odśnieżanie, aby odcinek drogi, na którym pracuje był doprowadzony na jego zmianie do stanu zgodnie z wymaganym w zasadach standardem lub poleceniem Zleceniodawcy. 4.Spychanie śniegu z jezdni (płużenie) powinno obejmować całą jej szerokość łącznie z zatokami przystankowymi i parkingowymi. 5.Pełna gotowość sprzętu obowiązuje od dn. 1 grudnia 2015 r. do 30 kwietnia 2016 r. oraz od 1 listopada do 30 kwietnia każdego następnego roku. Termin ten w zależności od warunków atmosferycznych może być wydłużony lub skrócony przez upoważnionego pracownika ZDP. 6.Ustala się maksymalny czas reakcji (przystąpienia do pracy) ..... minut od wezwania Zamawiającego. 7.Wykonawca otrzyma należność po przedłożeniu faktur sporządzanych na podstawie cen ofertowych z formularza cenowego (wg załącznika nr 5) za 1godzinę pracy sprzętu. 8.W ww. stawkach wykonawca uwzględni wszystkie koszty konieczne do wykonania zamówienia w tym: koszt dojazdu na miejsce i powrotu do bazy, koszt oznakowania pojazdu, obsługę zamontowanego pługa, utrzymanie telefonu komórkowego, a także po każdym sezonie zimowym sprzątanie ulic powiatowych na terenie miasta Sierpc. 9.Do faktur przedstawianych Zamawiającemu, Wykonawca dostarczy dokument, w którym będzie przez pracownika ZDP potwierdzona praca i jej zakres. 10.Wykonawca zapewni całodobową pracę sprzętu w razie takiej potrzeby. 11.Zamawiający zastrzega sobie prawo dostosowania czasu pracy do panujących warunków. 12.Ceny formularza cenowego obowiązują we wszystkie dni tygodnia, niedziele i święta o każdej porze dnia i nocy. 13.Wykonawca wykona siłami własnymi bądź przy udziale podwykonawcy roboty objęte ceną kontraktową wynikającą z oferty. W czasie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest podstawić sprzęt zastępczy..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez wykaz sprzętu potrzebnego do realizacji zamówienia - załącznik nr 6

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95

  • 2 - czas reakcji - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 3) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy, 5) wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 6) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, 7) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy, 8) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, 9) zmniejszenia ilości usług, 10)przedłużenia terminu lub poprawienia warunków gwarancji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

załącznik:

zima_17.pdf

Dyrektor ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/popdis nieczytelny/

ZDP.DT.272.17.2015 Sierpc, 15.12.2015 r.


Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A




Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe

Marcin Nowakowski

09-135 Siemiątkowo, Julianowo 3


Usługi Żniwne i Drogowe

Jarosław Wiśniewski

09-214 Mochowo

Żurawin 1


Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

I. Zamawiający:

1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

2. Adres: ul. Kościuszki 1a

3. Kod pocztowy: 09-200

4. Miejscowość: Sierpc

5. Województwo: mazowieckie


II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.


III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1. Rodzaj zamówienia:

1) usługi;


2. Tryb udzielenia zamówienia:

1) przetarg nieograniczony;

IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości na drogach powiatowych powiatu sierpeckiego w sezonach 2015/2016, 2016/2017 oraz 2017/2018.

V. Wybór oferty:

Zadanie nr 1 – ciągnik o mocy min.100 KM z napędem na 2 osie lub samochód o ładowności 7-13t, z napędem na 2 lub więcej osi – pług Zamawiającego – 1 sztuka Obsługujący teren Gminy Sierpc, ciągnik o mocy min.100 KM z napędem na 2 osie lub samochód o ładowności 7-13t, z napędem na 2 lub więcej osi – pług Wykonawcy – 3 sztuki Obsługujący teren Gminy Sierpc

Oferta nr 2

Usługi Żniwne i Drogowe

Jarosław Wiśniewski

09-214 Mochowo

Żurawin 1

cena oferty: 23 760,00 zł brutto


Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.


VI. Punktacja przyznana ofertom


Oferta Nr 1:

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe

Marcin Nowakowski

09-135 Siemiątkowo, Julianowo 3

ilość punktów w kryterium ceny:

85

Oferta Nr 2

Usługi Żniwne i Drogowe

Jarosław Wiśniewski

09-214 Mochowo

Żurawin 1

ilość punktów w kryterium ceny:

100

VII. Oferty odrzucone: 0


VI. Zawarcie umowy


  1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)


Zgodnie z art. 180 oraz art. 182 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .


Dyrektor ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
  • Data udostępnienia w BIP: 2015-12-15
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-15 11:15:32
  • Liczba odsłon: 410
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 550478]

przewiń do góry