Sierpc.dnia 05.03.2015 r.
Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski - Gozdowo na długości 4,040 km (na terenie gm. Gozdowo od km 4+935 do km 7+030 i na terenie gm. Sierpc od km 1+790 do km 2+120 oraz od km 3+320 do km 4+935)
Numer ogłoszenia: 48966 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski - Gozdowo na długości 4,040 km (na terenie gm. Gozdowo od km 4+935 do km 7+030 i na terenie gm. Sierpc od km 1+790 do km 2+120 oraz od km 3+320 do km 4+935).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski - Gozdowo na długości 4,040 km (na terenie gm. Gozdowo od km 4+935 do km 7+030 i na terenie gm. Sierpc od km 1+790 do km 2+120 oraz od km 3+320 do km 4+935) 2.Szczególowy zakres robót podany jest w załącznikach do SIWZ na stronie Zamawiającego. 3.Roboty będą wykonywane zgodnie z kosztorysem ofertowym, zgodnie ze sztuką inżynierską oraz zgodnie z harmonogramem rzeczowym realizacji zadania 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych. 5.Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3)Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5)Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6)Wynagrodzenie za wykonane zadanie będzie rozliczone na podstawie Kosztorysu Powykonawczego - nie stanowi wynagrodzenia ryczałtowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełnił warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie przebudowy drogi lub remontu drogi za kwotę co najmniej 300.000 zł brutto. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków określonych w pkt. V niniejszej SIWZ dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów Wykonawcy wymienionych w pkt. VI SIWZ, wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 231).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie dotyczącym: 18.1.1 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia na etapie wykonawstwa przyczyn niezależnych od obu stron skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację robót budowlanych, 18.1.2 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót budowlanych, w szczególności z powodu technologii wykonywania robót określonej umową, normami lub innymi przepisami, jeżeli konieczność wykonania robót budowlanych w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 18.1.3 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2015 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
siwz_piaski_gozdowo_2015.pdf
kosztorys_ofertowy_piaski_gozdowo.pdf
opis_techniczny_t.pdf
rys.1_plan_orientacyjnyt.pdf
rys.2.4_plan_sytuacyjnyt.pdf
rys.2.5_plan_sytuacyjnyt.pdf
rys.2.6_plan_sytuacyjnyt.pdf
rys.2.7_plan_sytuacyjnyt.pdf
rys.2.8_plan_sytuacyjnyt.pdf
rys.2.9_plan_sytuacyjnyt.pdf
rys.2.10_plan_sytuacyjnyt.pdf
rys.2.11_plan_sytuacyjnyt.pdf
rys.2.12_plan_sytuacyjnyt.pdf
rys.4_-_typowe_zjazdyt.pdf
opis_t.pdf
rys.1_-_plan_orientacyjnyt.pdf
rys.2.3_-_schemat_oznakowaniat.pdf
rys.2.4_-_schemat_oznakowaniat.pdf
rys.2.5_-_schemat_oznakowaniat.pdf
rys.2.6_-_schemat_oznakowania_1_t.pdf

Artur Obrębski
Dyrektor ZDP
w Sierpcu
/podpis nieczytelny/

12.03.2015

Uzupełniamy dokumentacje techniczną w załącznikach:

załączniki:
e.pdf
rys.4.1_-_typowe_zjazdye.pdf
rys.4.2_-_przekroj_konstrukcyjny_przez_zjazd_z_przepusteme.pdf
rys._3.1_-_przekroj_konstrukcyjnye.pdf
rys._3.2_-_przekroj_konstrukcyjnye.pdf
rys._3.4_-_przekroj_konstrukcyjnye.pdf

Artur Obrębski
Dyrektor ZDP
w Sierpcu
/podpis nieczytelny/

Sierpc, dn. 19.03.2015

Nr sprawy: ZDP.DT.272.2.2015
Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:

Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski – Gozdowo na długości 4,040 km (na terenie gm. Gozdowo od km 4+935 do km 7+030 i na terenie gm. Sierpc od km 1+790 do km 2+120 oraz od km 3+320 do km 4+935).

Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:

Pyt. 1
Prosimy o określenie Kategorii Ruchu na przebudowywanych odcinkach drogi.

Odpowiedź:
Kategoria ruchu KR.

Pyt. 2
Prosimy o załączenie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych.

Odpowiedź:
SST - załączone

Pyt. 3
Prosimy o potwierdzenie, że zgodnie z projektem na zatoce autobusowej od km 6+478 do km 6+528 nie należy zastosować krawężnika wtopionego.

Odpowiedź:
Najazd na zatokę w km 6+478-6+528 ma być zrealizowany za pomocą krawężnika wtopionego.

Pyt. 4
Wykonawca podczas wizji lokalnej stwierdził, że od km 6+600 do km 6+912 przy istniejącym chodniku znajduje się ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej. Prosimy o rozwiązanie techniczne w tym pikietażu, a w przypadku rozbiórki prosimy o zwiększenie przedmiaru robót o rozebranie ścieku przykrawężnikowego oraz wywiezieniu gruzu.

Odpowiedź:
Na długości ścieku planowane jest frezowanie na głębokość 8 cm, a następnie wbudowanie warstw bitumicznych o tej samej grubości. Ściek pozostaje bez zmian.

Pyt. 5
Wykonawca zawraca się prośbą o dokładne wskazanie w jakim pikietażu należy uwzględnić pozycję z przedmiaru robót – frezowanie nawierzchni bitumicznej.

Odpowiedź:
Frezowanie w km 6+346 - 7+00 oraz "wcinki" w istniejące nawierzchnie na skrzyżowaniach.
Pyt. 6
Prosimy o jednoznaczne określenie jaki rodzaj klińca należy zastosować jako nawierzchnia zjazdów oraz nawierzchnia poboczy.

Odpowiedź:
Kliniec o frakcji 0/31,5

Pyt. 7
Z powodu rozbieżności w projekcie między opisem, a przekrojami 3.1, 3.2 oraz 4 i 4.2 prosimy o jednoznaczne wskazanie grubości oraz rodzaju materiału jaki należy stosować jako podbudowa na zjazdach i zatokach autobusowych.

Odpowiedź:
Podbudowa o grub. 25 cm z klińca 0/31,5.

Pyt. 8
Po przeprowadzonej wizji lokalnej Wykonawca stwierdził bardzo zły stan nawierzchni od km 5+960 do km 6+300 charakteryzujący się dużymi ubytkami, znacznymi wykruszeniami krawędzi oraz spękaniami siatkowymi. Na podstawie posiadanego przez Wykonawcę doświadczenia oraz wiedzy technicznej nowoukładana nawierzchnia bitumiczna na podbudowie istniejącej w takim stanie nie wytrzyma gwarancji. Czy zamawiający uwzględni na tym odcinku dodatkowe wzmocnienie nawierzchni np. W postaci geosiatki wzmacniającej?

Odpowiedź:
Przyjęta technologia zapewni okres gwarancji.


Pyt. 9
Wykonawca ze względu na występowanie humusu na istniejących poboczach prosi o dodanie pozycji w kosztorysie – ścięcie poboczy w ilości przedmiarowej tak jak nawierzchnia poboczy.

Odpowiedź:
Zamawiający na własny koszt dokona ścięcia poboczy.

Pyt. 10
Czy należy wykonać oznakowanie poziome P-17 od km 2+265 do km 2+295? Czy roboty te zostały wliczone w załączony przez Zamawiającego przedmiar robót?

Odpowiedź:
Odcinek 2+265 - 2+295 znajduje się poza zakresem planowanej przebudowy.

Pyt. 11
Czy należy wykonać bariery ochronne w od km 2+120 do km 2+132? Czy roboty te zostały wliczone w załączony przez Zamawiającego przedmiar robót?

Odpowiedź:
Odcinek 2+120 - 2+132 znajduje się poza zakresem planowanej przebudowy.

Artur Obrębski
Dyrektor ZDP
w Sierpcu
/podpis nieczytelny/

ZDP.DT.272.2.2015 Sierpc, 10.04.2015 r.


Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A


Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Budowlanych S.A.

09-500 Gostynin ul. Krośniewicka 5


Przedsiębiorstwo Drogowo – Budowlane Sp. Z o.o.

87-300 Brodnica ul. Długa 27


LUMET Sp. Z o.o.

ul. Zdziarskiego 20 09-407 Płock


Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD S.C.

09-200 Sierpc ul. Konstytucji 3 Maja 33


Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.,

ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno


Zakład Wydobycia Kruszyw Naturalnych

BRUDNICE II Piotr Sowa

01-310 Warszawa ul. Rozłogi 11/32


Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski,

ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck


STRABAG Sp. Z O.O. Grupa Ciechanów

06-452 Ościsłowo Chotum 46A


Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

I. Zamawiający:

1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

2. Adres: ul. Kościuszki 1a

3. Kod pocztowy: 09-200

4. Miejscowość: Sierpc

5. Województwo: mazowieckie


II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.


III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1. Rodzaj zamówienia:

1) robota budowlana;


2. Tryb udzielenia zamówienia:

1) przetarg nieograniczony;


IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski - Gozdowo na długości 4,040 km (na terenie gm. Gozdowo od km 4+935 do km 7+030 i na terenie gm. Sierpc od km 1+790 do km 2+120 oraz od km 3+320 do km 4+935)


V. Wybór oferty:

1.Wykonawca:

oferta nr 8: STRABAG Sp. Z O.O. Grupa Ciechanów

06-452 Ościsłowo Chotum 46A

cena brutto: 1 795 691,74

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.


VI. Punktacja przyznana ofertom


Oferta Nr 1:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Budowlanych S.A.

09-500 Gostynin ul. Krośniewicka 5

ilość punktów w kryterium ceny:

93

Oferta Nr 2

Przedsiębiorstwo Drogowo – Budowlane Sp. Z o.o.

87-300 Brodnica ul. Długa 27

ilość punktów w kryterium ceny:

79

Oferta Nr 3

LUMET Sp. Z o.o.

ul. Zdziarskiego 20 09-407 Płock

ilość punktów w kryterium ceny: 73

Oferta Nr 4

Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD S.C.

09-200 Sierpc ul. Konstytucji 3 Maja 33

ilość punktów w kryterium ceny:

46

Oferta Nr 5

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.,

ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno

ilość punktów w kryterium ceny:

87

Oferta Nr 6

Zakład Wydobycia Kruszyw Naturalnych

BRUDNICE II Piotr Sowa

01-310 Warszawa ul. Rozłogi 11/32

ilość punktów w kryterium ceny: 82

Oferta Nr 7


Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski,

ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck

ilość punktów w kryterium ceny:

73

Oferta Nr 8

STRABAG Sp. Z O.O. Grupa Ciechanów

06-452 Ościsłowo Chotum 46A

ilość punktów w kryterium ceny:

100


VII. Oferty odrzucone: 0


VI. Zawarcie umowy

Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)


Zgodnie z art. 180 oraz art. 182 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .


Artur Obrębski
Dyrektor ZDP
 w Sierpcu
/podpis nieczytelny/

Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski - Gozdowo na długości 4,040 km (na terenie gm. Gozdowo od km 4+935 do km 7+030 i na terenie gm. Sierpc od km 1+790 do km 2+120 oraz od km 3+320 do km 4+935). II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
Numer ogłoszenia: 95086 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48966 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski - Gozdowo na długości 4,040 km (na terenie gm. Gozdowo od km 4+935 do km 7+030 i na terenie gm. Sierpc od km 1+790 do km 2+120 oraz od km 3+320 do km 4+935). II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski - Gozdowo na długości 4,040 km (na terenie gm. Gozdowo od km 4+935 do km 7+030 i na terenie gm. Sierpc od km 1+790 do km 2+120 oraz od km 3+320 do km 4+935) 2.Szczególowy zakres robót podany jest w załącznikach do SIWZ na stronie Zamawiającego. 3.Roboty będą wykonywane zgodnie z kosztorysem ofertowym, zgodnie ze sztuką inżynierską oraz zgodnie z harmonogramem rzeczowym realizacji zadania 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych. 5.Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3)Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5)Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6)Wynagrodzenie za wykonane zadanie będzie rozliczone na podstawie Kosztorysu Powykonawczego - nie stanowi wynagrodzenia ryczałtowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1459911,98

  • Oferta z najniższą ceną: 1459911,98 / Oferta z najwyższą ceną: 2913798,63

  • Waluta: PLN.

  •                                                                                                                                           Artur Obrębski
            Dyrektor ZDP
     w Sierpcu
      /podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 550471]

przewiń do góry