KLAUZULA INFORMACYJNA

(OBSŁUGA KOREPSONDENCJI PRZY UŻYCIU ELEKTRONICZNEJ SKRZYNKI PODAWCZEJ)

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu. /adres: ul. Kościuszki 1A; 09-200 Sierpc/.

  2. Osoby, których dane przetwarzane są przez Administratora mogą się z nim skontaktować telefonicznie pod nr.: (24) 275 21 13 lub drogą mailową na adres: zdpsierpc@bip.org.pl.

  3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@mkadministrators.pl

  4. Państwa dane przesłane przy użyciu profilu zaufanego e-PUAP przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. lit. „c” ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w związku ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z przesłaną do administratora korespondencją.

  5. W przypadku gdy treść wiadomości będzie zawierała informacje, które spowodują konieczność podjęcia przez administratora określonych działań prawnych, przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywać się będzie na podstawie odrębnych przepisów prawa, które regulują daną czynność.

  6. Państwa dane mogą być przekazywane następującym odbiorcom i podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora:

  • podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa tj.: w zakresie e-doręczeń Poczta Polska S.A., 00-940 Warszawa, jako dostawca publiczny oraz komercyjni dostawcy niepubliczni, wpisani do rejestru prowadzonego przez Ministra Cyfryzacji, w pozostałym zakresie inne podmioty świadczące usługi pocztowe, telekomunikacyjne, bankowe oraz inne podmioty publiczne, gdy wystąpią z takim żądaniem, oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną,

  • dostawcy usług IT oraz oprogramowania użytkowego,

  • firmy świadczące usługi doradcze i prawnicze.

  1. Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i archiwizacji dokumentacji tj. ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

  2. Posiada Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania (poprawiania), usunięcia (nie dotyczy sytuacji, gdy dalsze przetwarzanie danych jest niezbędne do wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa) lub ograniczenia przetwarzania (przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa), prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, opartego na art. 6 ust. 1 lit. „e” RODO.

  3. Posiada Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2 (kod pocztowy: 00-193 Warszawa), w przypadku gdy zachodzi poważne popełnienie naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, które Państwa dotyczą.

  4. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Kamiński Radosław
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-08-27 14:34:23
  • Informacja zaktualizowana przez: Kamiński Radosław
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-08-27 14:59:05
  • Liczba odsłon: 67
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 567654]

przewiń do góry