ZDP DT 342-22/2007

Sierpc dnia 23.08.2007

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu ogłasza postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na "Wykonanie I etapu przebudowy drogi powiatowej nr 3729W Malanowo-Dobaczewo na odcinku od km 0+000 do km 0+650 na terenie gminy Mochowo"

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie I etapu przebudowy drogi powiatowej nr 3729W Malanowo-Dobaczewo na odcinku od km 0+000 do km 0+650 na terenie gminy Mochowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót: 1. Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą- 0,650 km, 2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 200,00 m2, 3. Wyrównanie profilu kruszywem łamanym 0/31,5mm gr.do 10cm- 27,30 m3, 4. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego BA 0/12,8mm gr.po zagęszczeniu 7cm - 2600,00 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się.


 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.l i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz ,że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej.

PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpsierpc.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul.Kościuszki 1A, Sekretariat..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul.Kościuszki 1A, Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Załączniki:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót

Opis techniczny

PZT

Przekroje normalne             

 

                                                                              Kierownik ZDP w Sierpcu

                                                                                        Piotr Pakieła

                                                                                 / podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-08-24 09:34:05
  • Liczba odsłon: 158
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 550547]

przewiń do góry