Sierpc, dnia 28.11.2007r.

 

ZDP DT 342-30/2007

 

Sierpc: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg powiatowych powiatu sierpeckiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, fax 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsierpc.bip.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg powiatowych powiatu sierpeckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 1 - równiarka z pługiem zamawiającego- szt.1 - Odśnieżanie; CZĘŚĆ NR 2- Piaskarka (samochód min.10t) do zwalczania śliskości z załadunkiem Zamawiającego i pługiem średnim Zamawiającego - szt.1 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości.;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.l i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz ,że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej. 4. Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca 5. Wykaz personelu uczestniczącego przy realziacji zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpsierpc@bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul.Kościuszki 1A, Sekretariat...

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 9:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul.Kościuszki 1A, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi odśnieżania przy użyciu równiarki -pług zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi powiatowe na terenie powiatu sierpeckiego - ilość godzin pracy sprzętu uzależniona od warunków pogodowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi odśnieżania i zwalczania śliskości przy użyciu przy użyciu 2 szt. samochodów min. 10T - pług i piaskarka Zamawaijącego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drogi powiatowe na terenie gminy Sierpc powiatu sierpeckiego - ilość godzin pracy sprzętu uzależniona od warunków pogodowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

Załączniki:

Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót







                                                                                Kierownik ZDP w Sierpcu

                                                                                     Piotr Pakieła

                                                                                / podpis nieczytelny /

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-11-28 14:17:22
  • Liczba odsłon: 106
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 550552]

przewiń do góry