Sierpc dn.15.02.2008r.

 

Ogłoszenie

o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:

/Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul .Kościuszki 1A/

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, fax 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie dozorowania (ochronę fizyczną) obiektów i sprzętu znajdujących się na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A. 2.. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, równoważnych bądź częściowych 3. Zamawiający nie dopuszcza uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia. Usługa ochrony mienia wykonywana będzie w godzinach: od 15.00 do 7.00 w dni powszednie całodobowo w soboty, niedziele i dni wolne od pracy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo Zamówień Publicznych i spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz ofertowy 2)Formularz cenowy - załącznik nr 1 do formularza ofertowego 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnia wymagania zawarte w art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do formularza ofertowego. 4)Zaparafowany wzór umowy stanowiacy załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 5)Dokumenty potwierdzające, że usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wykonane zostały należycie w ciągu ostatnich trzech lat ( referencje, listy polecające itp.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lat - w tym okresie 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalości gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta 7)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 8)Polisa lub inne dokumenty ubezpieczeniowe potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjiwłasciwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpsierpc.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego i na stronie www.zdpsierpc.bip.org.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Załączniki:

siwz-_dozorowanie_2008.pdf

 

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/   

Stanisław Markuszewski

 

Sierpc, 22.02.2008 r.


Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A



I.Koncesjonowana Firma Ochrony i Mienia ,,OCULTUC''

II PHU ,, OCULTUC''

Jerzy Wierzbiński

ul. Marcinkowskiego 99/1

66-400 Gorzów Wielkopolski


Agencja PEGAZ

Ochrona Osób i Mienia

Zbigniew Czerwiec

ul. Sobieskiego 15/27

05-120 Legionowo


Agencja Ochrony ,,DES''

Jacek Dobrogoszcz

ul. Kwiatka 43/3

09-400 Płock


Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych

ANTEMA Sp. Z o. o.

al. Jana Pawła II 8a

58-506 Jelenia Góra





Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

I. Zamawiający:

1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

2. Adres: ul. Kościuszki 1a

3. Kod pocztowy: 09-200

4. Miejscowość: Sierpc

5. Województwo: mazowieckie


II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak. 2. Nie.


III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1. Rodzaj zamówienia:

1) robota budowlana;

2) dostawa;

3) usługa.

2. Tryb udzielenia zamówienia:

1) przetarg nieograniczony;

2) przetarg ograniczony;

3) negocjacje z ogłoszeniem;

4) negocjacje bez ogłoszenia;

5) zamówienie z wolnej ręki;

6) zapytanie o cenę;

7) aukcja elektroniczna.


IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „ Dozorowanie bazy Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu „

V. Wybór oferty:


1. Wykonawca:

1) Nazwa: I.Koncesjonowana Firma Ochrony i Mienia ,,OCULTUC''

II.PHU ,, OCULTUC''

2) Adres: ul. Marcinkowskiego 99/1

3) Kod pocztowy: 66-400

4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

5) Województwo: lubuskie

cena oferty: 40.992,00 zł brutto


Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.

 

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/   

Stanisław Markuszewski

 

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 32131 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, fax 024 2752113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie dozorowania ( ochronę fizyczną ) obiektów i sprzętu znajdujących się na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1a. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, równoważnych bądź częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia. Usługa ochrony i mienia wykonywana będzie w godzinach: od 15.00 do 7.00 w dni powszednie, całodobowo w soboty, niedziele i dni wolne od pracy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 33600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • I. Koncesjonowana Firma Ochrony i Mienia OCULTUC
    II. PHU OCULTUC
    Jerzy Wierzbiński, ul. Marcinkowskiego 99/1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40992,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40992,00 / oferta z najwyższą ceną: 98380,80

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Sporczyk Katarzyna
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Sporczyk Katarzyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-03-06 10:20:25
  • Liczba odsłon: 208
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 550544]

przewiń do góry