Sierpc dn.15.02.2008r.
Ogłoszenie
o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:
/Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul .Kościuszki 1A/
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, fax 024 2752113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie dozorowania (ochronę fizyczną) obiektów i sprzętu znajdujących się na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A. 2.. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, równoważnych bądź częściowych 3. Zamawiający nie dopuszcza uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia. Usługa ochrony mienia wykonywana będzie w godzinach: od 15.00 do 7.00 w dni powszednie całodobowo w soboty, niedziele i dni wolne od pracy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo Zamówień Publicznych i spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz ofertowy 2)Formularz cenowy - załącznik nr 1 do formularza ofertowego 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnia wymagania zawarte w art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do formularza ofertowego. 4)Zaparafowany wzór umowy stanowiacy załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 5)Dokumenty potwierdzające, że usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia wykonane zostały należycie w ciągu ostatnich trzech lat ( referencje, listy polecające itp.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lat - w tym okresie 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalości gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta 7)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 8)Polisa lub inne dokumenty ubezpieczeniowe potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjiwłasciwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego i na stronie www.zdpsierpc.bip.org.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki:
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Stanisław Markuszewski
Sierpc, 22.02.2008 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki 1 A
I.Koncesjonowana Firma Ochrony i Mienia ,,OCULTUC''
II PHU ,, OCULTUC''
Jerzy Wierzbiński
ul. Marcinkowskiego 99/1
66-400 Gorzów Wielkopolski
Agencja PEGAZ
Ochrona Osób i Mienia
Zbigniew Czerwiec
ul. Sobieskiego 15/27
05-120 Legionowo
Agencja Ochrony ,,DES''
Jacek Dobrogoszcz
ul. Kwiatka 43/3
09-400 Płock
Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych
ANTEMA Sp. Z o. o.
al. Jana Pawła II 8a
58-506 Jelenia Góra
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak. 2. Nie.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) robota budowlana;
2) dostawa;
3) usługa.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) negocjacje bez ogłoszenia;
5) zamówienie z wolnej ręki;
6) zapytanie o cenę;
7) aukcja elektroniczna.
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „ Dozorowanie bazy Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu „
V. Wybór oferty:
1. Wykonawca:
1) Nazwa: I.Koncesjonowana Firma Ochrony i Mienia ,,OCULTUC''
II.PHU ,, OCULTUC''
2) Adres: ul. Marcinkowskiego 99/1
3) Kod pocztowy: 66-400
4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
5) Województwo: lubuskie
cena oferty: 40.992,00 zł brutto
Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Stanisław Markuszewski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 32131 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, fax 024 2752113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie dozorowania ( ochronę fizyczną ) obiektów i sprzętu znajdujących się na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1a. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, równoważnych bądź częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia. Usługa ochrony i mienia wykonywana będzie w godzinach: od 15.00 do 7.00 w dni powszednie, całodobowo w soboty, niedziele i dni wolne od pracy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 33600 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
I. Koncesjonowana Firma Ochrony i Mienia OCULTUC
II. PHU OCULTUC
Jerzy Wierzbiński, ul. Marcinkowskiego 99/1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
-
Cena wybranej oferty: 40992,00
-
Oferta z najniższą ceną: 40992,00 / oferta z najwyższą ceną: 98380,80
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sporczyk Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Sporczyk Katarzyna
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-03-06 10:20:25
- Liczba odsłon: 395
- Historia dokumentu: