Sierpc.dnia 28.05.2009 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:
Remont drogi powiatowej nr 3752W Susk- Piastowo w miejscowości Susk na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 560 do końca miejscowości (ok. 260 mb)
Numer ogłoszenia: 171198 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 3752W Susk- Piastowo w miejscowości Susk na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 560 do końca miejscowości (ok. 260 mb).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu według poniższego asortymentu robót: 1.WYZNACZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z PEŁNĄ INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ - 260,00 m 2.OCZYSZCZANIE I SKRAPIANIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH NAWIERZCHNI - 1 777,00 m2 3.WYKONANIE NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO O UZIARNIENIU 0/8 WARSTWA ŚCIERALNA GRUBOŚĆ WARSTWY 3 CM - 1 777 m2 - 1 777,00m2 4.WYKONANIE POBOCZY Z POSPÓŁKI O GR. 10 cm (LEWA STRONA) O SZER. 0,8 m 300x0,8=240 m2 - 240,00 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.l i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz ,że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do formularza ofertowego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
I V.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a - sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załącznik:
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w SIerpcu
/podpis nieczytelny/
Sierpc, 19.06.2009r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki 1 A
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów
WAPNOPOL Sp. z o. o.
ul. Młodzieżowa 3/32
09-100 Płońsk
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.
09-400 Płock, ul. Przemysłowa 30
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak. 2. Nie.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) robota budowlana;
-
dostawa;
-
usługa.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) negocjacje bez ogłoszenia;
5) zamówienie z wolnej ręki;
6) zapytanie o cenę;
7) aukcja elektroniczna.
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „ „Remont drogi powiatowej nr 3752W Susk- Piastowo w miejscowości Susk na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 560 do końca miejscowości (ok. 260 mb)”
V. Wybór oferty:
1. Wykonawca:
-
Nazwa: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów WAPNOPOL Sp. z o. o.
2) Adres: ul. Młodzieżowa 3 lok. 32
3) Kod pocztowy: 09-100
4) Miejscowość: Płońsk
5) Województwo: mazowieckie
cena oferty: 48 574,91 zł brutto
Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Sierpc: Remont drogi powiatowej nr 3752W Susk- Piastowo w miejscowości Susk na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 560 do końca miejscowości (ok. 260 mb)
Numer ogłoszenia: 231062 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171198 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 3752W Susk- Piastowo w miejscowości Susk na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 560 do końca miejscowości (ok. 260 mb).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu według poniższego asortymentu robót: 1.WYZNACZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z PEŁNĄ INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ - 260,00 m 2.OCZYSZCZANIE I SKRAPIANIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH NAWIERZCHNI - 1 777,00 m2 3.WYKONANIE NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO O UZIARNIENIU 0/8 WARSTWA ŚCIERALNA GRUBOŚĆ WARSTWY 3 CM - 1 777 m2 - 1 777,00m2 4.WYKONANIE POBOCZY Z POSPÓŁKI O GR. 10 cm (LEWA STRONA) O SZER. 0,8 m 300x0,8=240 m2 - 240,00 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 39815.50 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Dróg i Mostów WAPNOPOL sp. z o. o., ul. Młodzieżowa 3/32, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 39815.50
- Oferta z najniższą ceną: 39815.50 oferta z najwyższą ceną: 40916.20
- Waluta: PLN.
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kurta Adam
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-07-09 15:26:14
- Liczba odsłon: 385
- Historia dokumentu: