Sierpc.dnia 03.08.2009 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:
DOSTAWA REMONTERA DO WYKONYWANIA REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH
Numer ogłoszenia: 125749 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA REMONTERA DO WYKONYWANIA REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa remontera do wykonywania remontów nawierzchni bitumicznych. Remonter fabrycznie nowy Rok produkcji maszyny - 2009, Dopuszczalna masa całkowita urządzenia 13 000 kg wraz z materiałami (grysy, emulsja asfaltowa) Długość urządzenia 3700 - 3800 mm Szerokość urządzenia do 2400 mm Wysokość urządzenia do 2000 mm Zasobnik kruszywa min. 4,5 m³, Podgrzewany zbiornik na emulsję min. 1100 litrów, Zasilanie silnikiem wysokoprężnym, Palnik gazowy lub olejowy do szybkiego podgrzewania emulsji, Przepływowy podgrzewacz do ogrzewania emulsji w zbiorniku podczas jazdy transportowej i w czasie pracy - wykorzystujący ciepło spalin silnika samochodu, Zastosowanie maszyny do materiałów o różnej ziarnistości, Możliwość montażu remontera na podwoziu samochodu, Pompa oraz układ zasilania do tłoczenia emulsji, Wysięgnik umożliwiający pracę w promieniu min. 4,0 m, Pulpit sterowniczy z programatorem dozowania emulsji i grysów, wskaźnikiem optymalnych warunków pracy maszyny obsługiwany przez jednego operatora, Komputer kontrolujący wydatek emulsji, grysów i czas pracy maszyny, wraz z płynną regulacją w całym zakresie, Wyposażenie w oświetlenie pola roboczego Wyposażenie w oświetlenie ostrzegawcze z tyłu maszyny Dmuchawa powietrza z wirującymi tłokami gwarantująca małą wibrację i pulsację tłoczenia, Podawanie grysu do rury wylotowej za pomocą inżektora, Praktyczna wydajność 1 - 2 m³/h, Maszyna pomalowana na kolor pomarańczowy drogowy z elementami w kolorze czarnym, wraz z oznakowaniem na żółtym tle czarne litery SŁUŻBA DROGOWA po str. lewej i prawej maszyny o wymiarach 170 cm x 20 cm Gwarancja min. 24 miesiące bez limitu motogodzin, Zamawiający ustala maksymalny czas reakcji serwisu Wykonawcy na 48 godzin od zgłoszenia usterki, ewentualny transport do miejsca naprawy w okresie gwarancyjnym na koszt Wykonawcy Dojazd do siedziby Zamawiającego w okresie trwania gwarancji na koszt Wykonawcy (dotyczy serwisu gwarancyjnego wykonywanego w siedzibie Zamawiającego); Przeszkolenie pracowników z obsługi sprzętu w miejscu użytkowania sprzętu, na koszt Wykonawcy Instrukcja obsługi w języku polskim Katalog części zamiennych w języku polskim Maszyna spełnia zasadnicze wymagania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Dyrektywą 98/37WE. Dostawa urządzenia wraz z montażem - Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu na koszt Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 3.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3.4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust 1 i 2 w/w ustawy z dn.29-01-2004r Prawo zamówień publicznych z póź. zmian. 3.5.Zapewni szkolnie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi sprzętu dla pracowników obsługujących ww sprzęt w siedzibie właściwej dla Zamawiającego i w uzgodnionym terminie , jednak nie później niż 5 dni od dostarczenia sprzętu. 3.6.Zapewni serwis pogwarancyjny oraz zakup części do zaoferowanego sprzętu przez okres co najmniej 10 lat. 3.7.Zapewni minimum 24 miesięczny okres gwarancyjny na zakupiony sprzęt ..
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Spis załączników składających się na ofertę spis treści z określeniem strony oferty 4.2.Złoży pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Art.44 ustawy z dn.29-01-2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.nr 19 poz.177 z póź. zm.) 4.3.Formularz druku oferty . 4.4 Kosztorys ofertowy 4.5 Formularz - parametry techniczne oferowanego sprzętu: 4.6.Złoży pisemne oświadczenie ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 i Art. 24 ust.1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r.(DzU nr 19 poz.177 póź. zm) 4.7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.8.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 4.9.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4.10.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.11.Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 4.12. Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, jeśli nie wynika to z innych dokumentów,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki:
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
ZDP.DT.342-11/2009 Sierpc, 12.08.2009 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki 1 A
MADROG CONSTRUCTION Sp. z o. o.
73-110 Stargard Szczeciński
ul. Na Grobli 4
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177Z póź. zmianami) zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak. 2. Nie.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) dostawa
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „DOSTAWA REMONTERA DO WYKONYWANIA REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH”
Przetarg unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-12 10:23:32
- Liczba odsłon: 487
- Historia dokumentu: