Sierpc.dnia 07.10.2009 r.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:



Przebudowa drogi powiatowej nr 3733W Piastowo-Bledzewo w miejscowości Bledzewo na odcinku 418 mb
Numer ogłoszenia: 171727 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3733W Piastowo-Bledzewo w miejscowości Bledzewo na odcinku 418 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYZNACZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ km 0,418 PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZENIE PODŁOŻA POD WARSTWY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI 418x4,5=1881 m2 1 881,00 WYRÓWNANIE PROFILU KRUSZYWEM ŁAMANYM 0D 0-31,5 mm STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE WARSTWA PO ZAGĘSZCZNIU 10 cm 1881x0,1=188,1 m3 188,10 WYKONANIE NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO O UZIARNIENIU 0/12,8 GRUBOŚĆ WARSTWY PO ZAGĘSZCZENIU 6 cm 418x4,0=1672 m2 1 672,00 WYKONANIE POBOCZY ŻWIROWYCH Z POSPÓŁKI O ŚREDNIEJ GR. 5 cm 418x2x0,5=418 m2 418,00.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się



III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 5.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.l i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz ,że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do formularza ofertowego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. 6.5Zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.6.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załącznik:

bledzewo.pdf

 

Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

 

Sierpc, 29.10.2009 r.


Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A





ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177Z póź. zmianami) zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania.

I. Zamawiający:

1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

2. Adres: ul. Kościuszki 1a

3. Kod pocztowy: 09-200

4. Miejscowość: Sierpc

5. Województwo: mazowieckie

II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak. 2. Nie.

III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1. Rodzaj zamówienia:

1) robota budowlana;

2. Tryb udzielenia zamówienia:

1) przetarg nieograniczony;

IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3733W Piastowo-Bledzewo w miejscowości Bledzewo na odcinku 418 mb




Przetarg unieważniono


na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.), który to przepis stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu.



Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-29 14:11:03
  • Liczba odsłon: 178
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 550548]

przewiń do góry