Sierpc.dnia 02.07.2010 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:
Przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Wojska Polskiego w Sierpcu - strona lewa w kierunku drogi krajowej nr 10 oraz przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu na odcinku od ul. Traugutta lewa strona do ul. Jana Pawła i ul. Narutowicza do Szkoły Nr 3
Numer ogłoszenia: 174809 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Wojska Polskiego w Sierpcu - strona lewa w kierunku drogi krajowej nr 10 oraz przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu na odcinku od ul. Traugutta lewa strona do ul. Jana Pawła i ul. Narutowicza do Szkoły Nr 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Wojska Polskiego w Sierpcu - strona lewa w kierunku drogi krajowej nr 10 oraz przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu na odcinku od ul. Traugutta lewa strona do ul. Jana Pawła i ul. Narutowicza do Szkoły Nr 3 Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie Miasta Sierpc, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót: Chodnik w ul. Wojska Polskiego: 1.RĘCZNE ROZEBRANIE CHODNIKÓW Z PŁYT BETONOWYCH O WYMIARACH 50x50x7 WRAZ Z ROZBIÓRKĄ OBRZEŻY, UŁOŻONYCH NA PODSYPCE PIASKOWEJ Z WYWIEZIENIEM MATERIAŁÓW Z ROZBIÓRKI NA WYSYPISKO - 365,00 m2 2. MECHANICZNA ROZBIÓRKA KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH 15x30 cm WRAZ Z ŁAWĄ - Z WYWIEZIENIEM MATERIAŁÓW Z ROZBIÓRKI NA WYSYPISKO - 282,50 m 3.WYKONANIE KORYTA MECHANICZNIE POD CHODNIKI I ZJAZDY W GRUNCIE KAT. I-II Z TRANSPORTM UROBKU NA NASYP SAMOCHODAMI NA ODLEGŁOŚĆ 6 KM WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA I ZWILŻENIEM W MIARĘ POTRZEBY WARSTW ZAGĘSZCZANYCH WODĄ - 502,00 m2 4.PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZENIE PODŁOŻA POD WARSTWAY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI WYKONANE MECHANICZNIE W GRUNCIE KAT. II-IV - 502,00 m2 5.WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCI DROGI, GR. WARSTWY 10cm - 502,00 m2 6.USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH O WYMIARACH 15x30 cm WRAZ Z WYKONANIEM ŁAY Z OPOREM Z BTONU B-10 - 282,50 m 7.WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ O GRUBOŚCI 6 cm, SZAREJ NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM - 365,00 m2 8.USTAWIENIE OBRZEŻY BTONOWYCH O WYMIARACH 30x8 cm NA PODSYPCE PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE ZAPRAWĄ CEMENTOWĄ - 282,50 m 9.WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO NATURALNEGO, W-WA GÓRNA, GRUBOŚĆ WARSTWY PO ZAGESZCZENIU 15 cm - 137,00 m2 10.NAWIERZCHNIE Z KOSTI BRUKOWEJ KOLOROWEJ O GRUBOŚCI 8 cm NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM - 137,00m2 Chodnik w ul. Konstytucji 3-go Maja: 1.MECHANICZNE ROZEBRANIE PODBUDOWY Z GRUNTU STABILIZOWANEGO CEMENTEMWRAZ Z USUNIĘCIM TRYINKI ORAZ PŁYT CHODNIKOWYCH WRAZ Z WYWIEZIENIEM MATERIAŁÓW NA WYSYPISKO - 1 517,00 m2 2.MECHANICZNA ROZBIÓRKA KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH 15x30 cm WRAZ Z ŁAWĄ - Z WYWIEZIENIEM MATERIAŁÓW Z ROZBIÓRKI NA WYSYPISKO - 564,00 m 3.WYKONANIE KORYTA MECHANICZNIE POD CHODNIKI I ZJAZDY W GRUNCIE KAT. I-II Z TRANSPORTM UROBKU NA NASYP SAMOCHODAMI NA ODLEGŁOŚĆ 6 KM WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA I ZWILŻENIEM W MIARĘ POTRZEBY WARSTW ZAGĘSZCZANYCH WODĄ - 1 938,00 m2 4.RĘCZNE ROZEBRANIE NAWIERZCHNI Z MIESZANEK MINERALNO-BITUMICZNYCH, GRUBOŚĆ NAWIERZCHNI 4 cm Z WYWIEZIENIEM MATERIAŁÓW Z ROZBIÓRKI NA ODL. 15 km - 38,00 m2 5.WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCI DROGI, GR. WARSTWY 10cm - 1 105,00m2 6.WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ O GRUBOŚCI 6 cm, SZAREJ NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM - 564,00 m 7.WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ O GRUBOŚCI 6 cm, SZAREJ NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM - 1 105,00 m2 8.USTAWIENIE OBRZEŻY BTONOWYCH O WYMIARACH 30x8 cm NA PODSYPCE PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE ZAPRAWĄ CEMENTOWĄ - 732,00m 9.WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCIE LUB NA CAŁEJ SZEROKOŚCI DROGI, GR. WARSTWY 10cm - 833,00m2 10.WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO NATURALNEGO, W-WA GÓRNA, GRUBOŚĆ WARSTWY PO ZAGESZCZENIU 15 cm - 833,00m2 11.NAWIERZCHNIE Z KOSTI BRUKOWEJ KOLOROWEJ O GRUBOŚCI 8 cm NA PODSYPCE CEMENTOWO- PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM - 833,00m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
-
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-0, 45.23.30.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
zmiana_siwz_na_chodniki_w_sierpcu_2010.pdf
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Sierpc, 19.07.2010r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki
ROLPOL spółka cywilna
P. Ozimkiewicz, B. Chrzanowska
Ul. Paderewskiego 8/45, 09-200 Sierpc
Fax: 24 275 32 34
Handel i Usługi Budowlane
ER-BRUK Avetisyan Karen
Ul. Ogrodowa 5, 87-603 Wielgie
Fax: 54 289 70-70
F.P.H.U. ARTUR
Ul. Włocławska 17, 87-603 Wielgie
Fax: 54 289 70 70
P.H.U. Usługi Brukarskie
Dariusz Korcz
Borkowo Kościelne, ul. Warszawska 5
09-200 Sierpc
Fax 24 275 51 88
KDL Monika Tyszka
Ul. Berlinga 7/5, 07-410 Ostrołęka
Fax: 29 764 59 96
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak. 2. Nie.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) robota budowlana;
2) dostawa;
3) usługa.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) negocjacje bez ogłoszenia;
5) zamówienie z wolnej ręki;
6) zapytanie o cenę;
7) aukcja elektroniczna.
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Wojska Polskiego w Sierpcu - strona lewa w kierunku drogi krajowej nr 10 oraz przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu na odcinku od ul. Traugutta lewa strona do ul. Jana Pawła i ul. Narutowicza do Szkoły Nr 3
V. Wybór oferty:
1. Wykonawca:
1) Nazwa: P.H.U. Usługi Brukarskie Dariusz Korcz
2) Adres: Borkowo Kościelne, ul. Warszawska 5
3) Kod pocztowy: 09-200
4) Miejscowość: Sierpc
5) Województwo: mazowieckie
cena oferty: 271 348,74 zł brutto
VI. Zawarcie umowy
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)
Zgodnie z art. 180 oraz art. 182 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Wojska Polskiego w Sierpcu - strona lewa w kierunku drogi krajowej nr 10 oraz przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu na odcinku od ul. Traugutta lewa strona do ul. Jana Pawła i ul. Narutowicza do Szkoły Nr 3
Numer ogłoszenia: 229193 - 2010; data zamieszczenia: 24.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174809 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Wojska Polskiego w Sierpcu - strona lewa w kierunku drogi krajowej nr 10 oraz przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu na odcinku od ul. Traugutta lewa strona do ul. Jana Pawła i ul. Narutowicza do Szkoły Nr 3.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: .Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Wojska Polskiego w Sierpcu - strona lewa w kierunku drogi krajowej nr 10 oraz przebudowa chodnika i wjazdów w ul. Konstytucji 3-go Maja w Sierpcu na odcinku od ul. Traugutta lewa strona do ul. Jana Pawła i ul. Narutowicza do Szkoły Nr 3 Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie Miasta Sierpc, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót: Chodnik w ul. Wojska Polskiego: 1.RĘCZNE ROZEBRANIE CHODNIKÓW Z PŁYT BETONOWYCH O WYMIARACH 50x50x7 WRAZ Z ROZBIÓRKĄ OBRZEŻY, UŁOŻONYCH NA PODSYPCE PIASKOWEJ Z WYWIEZIENIEM MATERIAŁÓW Z ROZBIÓRKI NA WYSYPISKO - 365,00 m2 2. MECHANICZNA ROZBIÓRKA KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH 15x30 cm WRAZ Z ŁAWĄ - Z WYWIEZIENIEM MATERIAŁÓW Z ROZBIÓRKI NA WYSYPISKO - 282,50 m 3.WYKONANIE KORYTA MECHANICZNIE POD CHODNIKI I ZJAZDY W GRUNCIE KAT. I-II Z TRANSPORTM UROBKU NA NASYP SAMOCHODAMI NA ODLEGŁOŚĆ 6 KM WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA I ZWILŻENIEM W MIARĘ POTRZEBY WARSTW ZAGĘSZCZANYCH WODĄ - 502,00 m2 4.PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZENIE PODŁOŻA POD WARSTWAY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI WYKONANE MECHANICZNIE W GRUNCIE KAT. II-IV - 502,00 m2 5.WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCI DROGI, GR. WARSTWY 10cm - 502,00 m2 6.USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH O WYMIARACH 15x30 cm WRAZ Z WYKONANIEM ŁAY Z OPOREM Z BTONU B-10 - 282,50 m 7.WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ O GRUBOŚCI 6 cm, SZAREJ NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM - 365,00 m2 8.USTAWIENIE OBRZEŻY BTONOWYCH O WYMIARACH 30x8 cm NA PODSYPCE PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE ZAPRAWĄ CEMENTOWĄ - 282,50 m 9.WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO NATURALNEGO, W-WA GÓRNA, GRUBOŚĆ WARSTWY PO ZAGESZCZENIU 15 cm - 137,00 m2 10.NAWIERZCHNIE Z KOSTI BRUKOWEJ KOLOROWEJ O GRUBOŚCI 8 cm NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM - 137,00m2 Chodnik w ul. Konstytucji 3-go Maja: 1.MECHANICZNE ROZEBRANIE PODBUDOWY Z GRUNTU STABILIZOWANEGO CEMENTEMWRAZ Z USUNIĘCIM TRYINKI ORAZ PŁYT CHODNIKOWYCH WRAZ Z WYWIEZIENIEM MATERIAŁÓW NA WYSYPISKO - 1 517,00 m2 2.MECHANICZNA ROZBIÓRKA KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH 15x30 cm WRAZ Z ŁAWĄ - Z WYWIEZIENIEM MATERIAŁÓW Z ROZBIÓRKI NA WYSYPISKO - 564,00 m 3.WYKONANIE KORYTA MECHANICZNIE POD CHODNIKI I ZJAZDY W GRUNCIE KAT. I-II Z TRANSPORTM UROBKU NA NASYP SAMOCHODAMI NA ODLEGŁOŚĆ 6 KM WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA I ZWILŻENIEM W MIARĘ POTRZEBY WARSTW ZAGĘSZCZANYCH WODĄ - 188,70 m3 4.RĘCZNE ROZEBRANIE NAWIERZCHNI Z MIESZANEK MINERALNO-BITUMICZNYCH, GRUBOŚĆ NAWIERZCHNI 4 cm Z WYWIEZIENIEM MATERIAŁÓW Z ROZBIÓRKI NA ODL. 15 km - 38,00 m2 5.WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCI DROGI, GR. WARSTWY 10cm - 1 105,00m2 6.WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ O GRUBOŚCI 6 cm, SZAREJ NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM - 564,00 m 7.WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ O GRUBOŚCI 6 cm, SZAREJ NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM - 1 105,00 m2 8.USTAWIENIE OBRZEŻY BTONOWYCH O WYMIARACH 30x8 cm NA PODSYPCE PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE ZAPRAWĄ CEMENTOWĄ - 732,00m 9.WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCIE LUB NA CAŁEJ SZEROKOŚCI DROGI, GR. WARSTWY 10cm - 833,00m2 10.WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO NATURALNEGO, W-WA GÓRNA, GRUBOŚĆ WARSTWY PO ZAGESZCZENIU 15 cm - 833,00m2 11.NAWIERZCHNIE Z KOSTI BRUKOWEJ KOLOROWEJ O GRUBOŚCI 8 cm NA PODSYPCE CEMENTOWO- PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM - 833,00m2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-0, 45.23.30.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Usługi Brukarskie Dariusz Korcz, Borkowo Kościelne ul. Warszawska 5, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245887,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 222417,00
-
Oferta z najniższą ceną: 222417,00 / Oferta z najwyższą ceną: 288368,50
-
Waluta: PLN.
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-08-24 15:39:01
- Liczba odsłon: 915
- Historia dokumentu: