Sierpc.dnia 05.08.2010 r.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 3706W Września - Puszcza - granica województwa na odcinku 1 km
Numer ogłoszenia: 209985 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3706W Września - Puszcza - granica województwa na odcinku 1 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 3706W Września - Puszcza - granica województwa na odcinku 1 km Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Rościszewo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót: 1.Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą - 1 km 2.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 4 500 m2 3.WYKONANIE NAWIERZCHNI Z MIESZANKI OPTYMALNEJ 0/31,5 0 GRUB. WARSTWY 8 CM WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM - 4 500 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • -

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2010 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załącznik:

siwz_puszcza_2010.pdf


Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

 

Sierpc, 25.08.2010r.

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A

Przedsiębiorstwo MIK Roboty Ziemne i Drogowe

Jan Miklewski

Kossobudy 7

09-140 Raciąż

FAX: 23 679 28 83

Biuro Projektów i Inwestycji

PROBUD s.c.

Ul. Konstytucji 3 Maja 33

FAX: 24 275 16 30

Handel i Usługi Budowlane

ER-BRUK Avetisyan Karen

Ul. Ogrodowa 5

87-603 Wielgie

FAX 54 289 70 70

Zakład Transportowo-Budowlany

Włodzimierz Sulkowski

Siecień 134

09-413 Sikórz

FAX 24 366 86 56

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów

WAPNOPOL Sp. z o.o.

Ul. Młodzieżowa 3/32

09-100 Płońsk

FAX: 23 661 56 30

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 I.      Zamawiający:

1.       Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu

2.       Adres: ul. Kościuszki 1a

3.       Kod pocztowy: 09-200

4.       Miejscowość: Sierpc

5.       Województwo: mazowieckie

II.      Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.          2. Nie.

III.    Tryb i przedmiot zamówienia:

1.       Rodzaj zamówienia:

         1)  robota budowlana;

2)     dostawa;

3)     usługa.

2.       Tryb udzielenia zamówienia:

1)      przetarg nieograniczony;

2)      przetarg ograniczony;

3)      negocjacje z ogłoszeniem;

4)      negocjacje bez ogłoszenia;

5)      zamówienie z wolnej ręki;

6)      zapytanie o cenę;

7)      aukcja elektroniczna.

IV.           Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3706W Września – Puszcza – granica województwa na odcinku 1 km

V.      Wybór oferty:

1.       Wykonawca:

1)    Nazwa: Przedsiębiorstwo MIK Roboty Ziemne i Drogowe Jan Miklewski

2)      Adres: Kossobudy 7

3)      Kod pocztowy: 09-140

4)      Miejscowość: Raciąż

5)      Województwo: mazowieckie

        cena oferty: 61 732,00  zł brutto

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.

VI.    Punktacja przyznana ofertom

Oferta Nr 1:

Przedsiębiorstwo MIK Roboty Ziemne i Drogowe

Jan Miklewski

Kossobudy 7

09-140 Raciąż

ilość punktów w kryterium ceny: 100

Oferta Nr 2

Biuro Projektów i Inwestycji

PROBUD s.c.

Ul. Konstytucji 3 Maja 33

ilość punktów w kryterium ceny: 69

Oferta Nr 3

Handel i Usługi Budowlane

ER-BRUK Avetisyan Karen

Ul. Ogrodowa 5

87-603 Wielgie

ilość punktów w kryterium ceny: 60

Oferta Nr 4

Zakład Transportowo-Budowlany

Włodzimierz Sulkowski

Siecień 134

09-413 Sikórz

ilość punktów w kryterium ceny: 63

Oferta Nr 5

Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów

WAPNOPOL Sp. z o. o.

ul. Młodzieżowa 3/32

09-100 Płońsk

ilość punktów w kryterium ceny: 70

VII.    Oferty  odrzucone: 0

VI.  Zawarcie umowy

1.          Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie  nie    krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182  Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .

 

Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

Przebudowa drogi powiatowej Nr 3706W Września - Puszcza - granica województwa na odcinku 1 km.
Numer ogłoszenia: 261831 - 2010; data zamieszczenia: 23.09.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209985 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3706W Września - Puszcza - granica województwa na odcinku 1 km..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 3706W Września - Puszcza - granica województwa na odcinku 1 km Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Rościszewo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót: 1.Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą - 1 km 2.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 4 500 m2 3.WYKONANIE NAWIERZCHNI Z MIESZANKI OPTYMALNEJ 0/31,5 0 GRUB. WARSTWY 8 CM WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM - 4 500 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo MIK Roboty Ziemne i Drogowe Jan Miklewski, Kossobudy 7, 09-140 Raciąż, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87490,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 50600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84751,77

  • Waluta: PLN.

Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-09-23 13:53:05
  • Liczba odsłon: 254
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 550524]

przewiń do góry