Sierpc.dnia 03.03.2011 r.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:


Przebudowa chodnika i wjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 3702W St. Kol. Szczutowo - droga nr 560 w m. Szczutowo
Numer ogłoszenia: 72073 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika i wjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 3702W St. Kol. Szczutowo - droga nr 560 w m. Szczutowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa chodnika i wjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 3702W St. Kol. Szczutowo - droga nr 560 w m. Szczutowo 2.Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Szczutowo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót WYKONANIE INWENTARYZACJI POWYKONAWCZEJ M 319,00 WYKONANIE KORYTA MECHANICZNIE POD CHODNIKI I ZJAZDY W GRUNCIE KAT. I-II Z TRANSPORTM UROBKU NA NASYP SAMOCHODAMI NA ODLEGŁOŚĆ 6 KM WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA I ZWILŻENIEM W MIARĘ POTRZEBY WARSTW ZAGĘSZCZANYCH WODĄ m2 768,00 PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZENIE PODŁOŻA POD WARSTWAY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI WYKONANE MECHANICZNIE W GRUNCIE KAT. II-IV m2 558,00 WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCIE DROGI, GR. WARSTWY 10cm m2 558,00 USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH O WYMIARACH 15x30 cm WRAZ Z WYKONANIEM ŁAWY Z OPOREM Z BTONU B-10 WYPEŁNIENIE SZCZELIN POMIĘDZY KRAWĘŻNIKIEM A JEZDNIĄ MASĄ ZALEWOWĄ I GRYSEM KAMIENNYM M 289,00 WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ O GRUBOŚCI 6 cm, SZAREJ NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM m2 558,00 USTAWIENIE OBRZEŻY BTONOWYCH O WYMIARACH 30x8 cm NA PODSYPCE PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE ZAPRAWĄ CEMENTOWĄ M 379,40 WYKONANIE NASYPU DO 0,20m x 1m x 100m =20m3 M3 20,00 UMOCOWANIE NASYPU PŁYTAMI AŻUROWYMI 60x40x10 cm (35 kg/SZT.). WYPEŁNIENIE WOLNYCH PRZESTRZENI HUMUSEM, PODSYPKA PIASKOWA GRUB. 5 cm M 100,00 PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZENIE PODŁOŻA POD WARSTWAY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI WYKONANE MECHANICZNIE W GRUNCIE KAT. II-IV NA ZJAZDACH m2 210,00 WYKONANIE I ZAGĘSZCZANIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCIE LUB NA CAŁEJ SZEROKOŚCI DROGI, GR. WARSTWY 10cm NA ZJAZDACH m2 210,00 WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO NATURALNEGO, W-WA GÓRNA, GRUBOŚĆ WARSTWY PO ZAGESZCZENIU 15 cm NA ZJAZDACH m2 210,00 NAWIERZCHNIE Z KOSTI BRUKOWEJ KOLOROWEJ O GRUBOŚCI 8 cm NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM NA ZJAZDACH m2 210,00 USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH WTOPIONYCH O WYMIARACH 12x25 cm WRAZ Z WYKONANIEM ŁAWY ZWYKŁEJ Z BETONU B-10 NA ZJAZDACH M 40,00 PRZEBUDOWA PRZEPUSTU-WYDŁUŻENIE WRAZ Z WYKONANIEM ŚCIANKI OPOROWEJ 3m x 2m ORAZ USTAWIENIE BERIERKI - 3m SZT 1,00 :.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • -

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-0, 45.23.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kosciuszki 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załącznik:

siwz_chodnik_szczutowo.pdf

 

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

ZDP.DT.342-8/201                         Sierpc. Dnia 25.03.2011

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a

DELTA PRID Sp. z o.o.

 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9

DARBUD

Jarzyński Dariusz

Nowa Biała 25

09-411 Biała

IZOKOP

Jza Dorota Goc

Miłobędzyn, ul. Miłobędzka 11/2

09-200 Sierpc

ZAWIADOMIENIE O POPRAWIENIU OCZYWISTYCH OMYŁEK RACHUNKOWYCH

Na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowa chodnika i wjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 3702W St. Kol. Szczutowo - droga nr 560 w m. Szczutowo

prowadzonym w trybie Przetargu Nieograniczonego. Zamawiający sprostował oczywiste

omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny  w ofercie złożonej przez Wykonawcę:

Oferta nr2

DELTA PRID Sp. z o.o.,  06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9

Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:

 W Załączniku nr 6 SIWZ, tj.: kosztorys ofertowy, zostało błędnie zsumowane wartości w pozycjach 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 . Poprawiono w/w pomyłki rachunkowe,  zsumowano poszczególne elementy rozliczeniowe, i kwota za w/w roboty wyniosła 126 875,66  a nie jak podał wykonawca 126 881,39 zł brutto. Poprawiono także w Formularzu Ofertowym w/w kwoty.

Oferta nr 9

DARBUD, Jarzyński Dariusz, Nowa Biała 25, 09-411 Biała

Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:

W Załączniku nr 6 SIWZ, tj.: kosztorys ofertowy, zostało błędnie zsumowane wartości  w pozycji 7. Poprawiono w/w pomyłkę rachunkową, zsumowano poszczególne elementy rozliczeniowe, i kwota za w/w roboty wyniosła 149 782,76  a nie jak podał wykonawca 149 795,00 zł brutto. Poprawiono także w Formularzu Ofertowym w/w kwoty.

Oferta nr 10

IZOKOP Jza Dorota Goc, Miłobędzyn, ul. Miłobędzka 11/2, 09-200 Sierpc

Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:

W Załączniku nr 6 SIWZ, tj.: kosztorys ofertowy, zostało błędnie zsumowane wartości w pozycjach 5 i 7. Poprawiono w/w pomyłkę rachunkową, zsumowano poszczególne elementy rozliczeniowe, i kwota za w/w roboty wyniosła 149 170,96  a nie jak podał wykonawca 148 586,46 zł brutto. Poprawiono także w Formularzu Ofertowym w/w kwoty.

            Jednocześnie zwracam się z prośbą do Wykonawców, w ofertach których Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny o poinformowanie zamawiającego w formie pisemnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, czy wyrażacie Państwo zgodę na poprawienie przez Zamawiającego ww. omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny. W przypadku nie wyrażenia zgody na ich poprawienie Państwa oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych .

                                                                                                P.O.Kierownika ZDP

                                                                                                w Sierpcu

                                                                                                Artur Obrębski

                                                                                                 /podpis nieczytelny/

                                                                                                                           

Otrzymują:

1. KDL Monika Tyszka

07-410 Ostrołęka, ul. Berlinga 7/5

2. Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c.

09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 33

3. P.H.U. Usługi Brukarskie Dariusz Korcz

Borkowo Kościelne, ul. Warszawska 5, 09-200 Sierpc

4. Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Daniel Panuś

09-407 Płock, ul. Lachmana 26/8

5. Kopalnia Piachu i Żwiru WASKOP Elżbieta Wasek

09-409 Płock, ul. Walecznych 9a

6. ROLPOL spółka cywilna P. Ozimkiewicz, B. Chrzanowska

09-200 Sierpc, ul. Paderewskiego 8/45

7. MIMAR Michał Gogół

09-410 Płock, ul. Armii Krajowej 1/47

8. Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski

06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12

 

ZDP DT 342-8/2011                                                                  Sierpc, 13.04.2011r.

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A

                       KDL Monika Tyszka, 07-410 Ostrołęka,  ul. Berlinga 7/5                                                                    

DELTA PRID Sp. z o.o. 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9                                                         

Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c.,  09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 33

                     

P.H.U. Usługi Brukarskie Dariusz Korcz, Borkowo Kościelne, ul. Warszawska 5, 09-200 Sierpc

      

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Daniel Panuś, 09-407 Płock, ul. Lachmana 26/8

            

Kopalnia Piachu i Żwiru WASKOP Elżbieta Wasek, 09-409 Płock, ul. Walecznych 9a

                    

ROLPOL spółka cywilna P. Ozimkiewicz, B. Chrzanowska, 09-200 Sierpc, ul. Paderewskiego 8/45

 

MIMAR Michał Gogół, 09-410 Płock, ul. Armii Krajowej 1/47

                                                           

DARBUD, Jarzyński Dariusz, Nowa Biała 25, 09-411 Biała

                                                              

IZOKOP, Jza Dorota Goc, Miłobędzyn, ul. Miłobędzka 11/2 ,09-200 Sierpc

                                    

P. T. H.  WAPNOPOL Adam Nowakowski, 06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12                          

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 I.    Zamawiający:

1.     Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu

2.     Adres: ul. Kościuszki 1a

3.     Kod pocztowy: 09-200

4.     Miejscowość: Sierpc

5.     Województwo: mazowieckie

II.    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.      2. Nie.

III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1.     Rodzaj zamówienia:

       1)  robota budowlana;

2.     Tryb udzielenia zamówienia:

1)    przetarg nieograniczony;  

IV.       Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa chodnika i wjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 3702W St. Kol. Szczutowo - droga nr 560 w m. Szczutowo

V.   Wybór oferty:

1.     Wykonawca:

1)      Nazwa: P.H.U. Usługi Brukarskie Dariusz Korcz

2)      Adres: Borkowo Kościelne, ul. Warszawska 5

3)    Kod pocztowy: 09-200

4)    Miejscowość: Sierpc

5)    Województwo: mazowieckie

        cena oferty: 96 557,21 zł brutto

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.

VI.    Punktacja przyznana ofertom

Oferta Nr 1:

KDL Monika Tyszka, 07-410 Ostrołęka,

ul. Berlinga 7/5                                                                    

ilość punktów w kryterium ceny: 98

Oferta Nr 2

DELTA PRID Sp. z o.o. 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9                                                         

ilość punktów w kryterium ceny: 76

Oferta Nr 3

Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c.,

09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 33                     

ilość punktów w kryterium ceny: 93

Oferta Nr 4

P.H.U. Usługi Brukarskie Dariusz Korcz, Borkowo Kościelne, ul. Warszawska 5, 09-200 Sierpc      

ilość punktów w kryterium ceny: 100

Oferta Nr 5

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Daniel Panuś, 09-407 Płock, ul. Lachmana 26/8            

ilość punktów w kryterium ceny: 84

Oferta Nr 6

Kopalnia Piachu i Żwiru WASKOP Elżbieta Wasek, 09-409 Płock, ul. Walecznych 9a                    

ilość punktów w kryterium ceny: 77

Oferta Nr 7

ROLPOL spółka cywilna P. Ozimkiewicz, B. Chrzanowska, 09-200 Sierpc, ul. Paderewskiego 8/45 

ilość punktów w kryterium ceny: 97

Oferta Nr 8

MIMAR Michał Gogół, 09-410 Płock, ul. Armii Krajowej 1/47                                                           

ilość punktów w kryterium ceny: 80

Oferta Nr 9

DARBUD, Jarzyński Dariusz, Nowa Biała 25, 09-411 Biała                                                              

ilość punktów w kryterium ceny: 64

Oferta Nr 10

IZOKOP, Jza Dorota Goc, Miłobędzyn, ul. Miłobędzka 11/2 ,09-200 Sierpc                                    

Oferta odrzucona, zgodnie z art.89, pkt 7 Prawa Zamówień Publicznych, tj. Wykonawca nie zgodził się na poprawienie w ofercie omyłki rachunkowej

Oferta Nr 11

P. T. H.  WAPNOPOL Adam Nowakowski, 06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12                          

ilość punktów w kryterium ceny: 62

VII.    Oferty  odrzucone: 1

VI.  Zawarcie umowy

1.         Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie  nie    krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182  Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Przebudowa chodnika i wjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 3702W St. Kol. Szczutowo - droga nr 560 w m. Szczutowo.
Numer ogłoszenia: 113566 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72073 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika i wjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 3702W St. Kol. Szczutowo - droga nr 560 w m. Szczutowo..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa chodnika i wjazdów w ciągu drogi powiatowej nr 3702W St. Kol. Szczutowo - droga nr 560 w m. Szczutowo 2.Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Szczutowo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót WYKONANIE INWENTARYZACJI POWYKONAWCZEJ M 319,00 WYKONANIE KORYTA MECHANICZNIE POD CHODNIKI I ZJAZDY W GRUNCIE KAT. I-II Z TRANSPORTM UROBKU NA NASYP SAMOCHODAMI NA ODLEGŁOŚĆ 6 KM WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA I ZWILŻENIEM W MIARĘ POTRZEBY WARSTW ZAGĘSZCZANYCH WODĄ m2 768,00 PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZENIE PODŁOŻA POD WARSTWAY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI WYKONANE MECHANICZNIE W GRUNCIE KAT. II-IV m2 558,00 WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCIE DROGI, GR. WARSTWY 10cm m2 558,00 USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH O WYMIARACH 15x30 cm WRAZ Z WYKONANIEM ŁAWY Z OPOREM Z BTONU B-10 WYPEŁNIENIE SZCZELIN POMIĘDZY KRAWĘŻNIKIEM A JEZDNIĄ MASĄ ZALEWOWĄ I GRYSEM KAMIENNYM M 289,00 WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ O GRUBOŚCI 6 cm, SZAREJ NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM m2 558,00 USTAWIENIE OBRZEŻY BTONOWYCH O WYMIARACH 30x8 cm NA PODSYPCE PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE ZAPRAWĄ CEMENTOWĄ M 379,40 WYKONANIE NASYPU DO 0,20m x 1m x 100m =20m3 M3 20,00 UMOCOWANIE NASYPU PŁYTAMI AŻUROWYMI 60x40x10 cm (35 kg/SZT.). WYPEŁNIENIE WOLNYCH PRZESTRZENI HUMUSEM, PODSYPKA PIASKOWA GRUB. 5 cm M 100,00 PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZENIE PODŁOŻA POD WARSTWAY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI WYKONANE MECHANICZNIE W GRUNCIE KAT. II-IV NA ZJAZDACH m2 210,00 WYKONANIE I ZAGĘSZCZANIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCIE LUB NA CAŁEJ SZEROKOŚCI DROGI, GR. WARSTWY 10cm NA ZJAZDACH m2 210,00 WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO NATURALNEGO, W-WA GÓRNA, GRUBOŚĆ WARSTWY PO ZAGESZCZENIU 15 cm NA ZJAZDACH m2 210,00 NAWIERZCHNIE Z KOSTI BRUKOWEJ KOLOROWEJ O GRUBOŚCI 8 cm NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM NA ZJAZDACH m2 210,00 USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH WTOPIONYCH O WYMIARACH 12x25 cm WRAZ Z WYKONANIEM ŁAWY ZWYKŁEJ Z BETONU B-10 NA ZJAZDACH M 40,00 PRZEBUDOWA PRZEPUSTU-WYDŁUŻENIE WRAZ Z WYKONANIEM ŚCIANKI OPOROWEJ 3m x 2m ORAZ USTAWIENIE BERIERKI - 3m SZT 1,00.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-0, 45.23.30.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. Usługi Brukarskie Dariusz Korcz, Borkowo Kościelne, ul. Warszawska 5, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81303,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78501,80

  • Oferta z najniższą ceną: 78501,80 / Oferta z najwyższą ceną: 127429,00

  • Waluta: PLN.

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-13 14:23:13
  • Liczba odsłon: 239
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 550552]

przewiń do góry