Sierpc.dnia 07.04.2011 r.

Przebudowa drogi powiatowej nr 3717W Gójsk - Mościska - droga krajowa nr 10 od km 2+100 do km 2+800 o łącznej dł. 700 mb
Numer ogłoszenia: 109407 - 2011; data zamieszczenia: 07.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3717W Gójsk - Mościska - droga krajowa nr 10 od km 2+100 do km 2+800 o łącznej dł. 700 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3717W Gójsk - Mościska - droga krajowa nr 10 od km 2+100 do km 2+800 o łącznej dł. 700 mb 2.Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Szczutowo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót: D.01.01.01WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNE WARSTWY ODSĄCZAJĄCEJ W KORYCIE NA CAŁEJ SZEROKOŚCI JEZDNI PO ZAGĘSZCZENIU GRUB. WARSTWY 5 cm, 700x5=3500 3 500,00 m2 D.04.02.01 PODBUDOWA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO 0/31,5 - WARSTWA DOLNA O GRUB. PO ZAGĘSZCZENIU 15 cm(JEZDNIA) 700x4,4=3080 - 3 080,00 m2 D.04.05.01 NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO AC 16W - WARSTWA WIĄŻĄCA O GR. 5 cm 700x4,2=2940 - 2 940,00 m2 D.05.03.05b SKROPIENIE EMULSJĄ ASFALTOWĄ WARSTWY WIĄŻĄCEJ W ILOŚCI 0,1 - 0,3 KG/M2 - pow. 2940 - 2 940,00 m2 D.04.03.01 WYKONANIE WARSTWY ŚCIERALNEJ AC 8S O GRUB. 5Cm, pow. 2940 - 2940,00m2 D.05.03.05a WYKONANIE POBOCZY Z POSPÓŁKI O GRUB. 10 cm O SZER. 70cm NA DŁ. (700x2)-(16x5)=1320 mb - 924,00m2 D.05.01.03 WYKONANIE NAWIERCHNI NA ZJAZDACH Z BETONU ASFALTOWEGO AC 8S o GR. 5 cm 16 ZJAZDÓW O POW. 5x1,5x16=120 - 120,00 m2 D.05.03.05a WYKONYWANIE PRZEPUSTÓW RUROWYCH Z PCV - PRZY WYMIARZE ø 40 cm WRAZ ZE ŚCIANKAMI CZOŁOWYMI BETONOWYMI (ŚCIANKI-6szt + 3 PRZEPUSTY 3x6=18) - 18,00 M D.03.01.01 ODTWORZENIE I ODMULENIE KOPARKO-ODMULARKAMI CIEKÓW- ROWÓW PRZYDROŻNYCH O GŁ. 0,8 M WRAZ Z WYPROFILOWANIEM SKARP NA DŁ. 100m NA WSKAZANYCH ODCINKACH - 100,00 m D.06.04.01 USUNIĘCIE KARP WRAZ Z ICH WYWOZEM ORAZ UZUPEŁNIENIE WYRW W TERENIE Z ZAGĘSZCZENIEM PO WYKARPOWANIU SZT. 20,00.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wykonania robót w trakcie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli zaistnieją warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kosciuszki 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załącznik:

siwz_13.pdf

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

 

ZDP.DT.272.13.2011                                                                                   Sierpc, 28.04.2011r.

 

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A

 

 

 

Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe

WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

 

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.

Ul. Przemysłowa 28

09-400 Płock

 

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 I.    Zamawiający:

1.    Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu

2.    Adres: ul. Kościuszki 1a

3.    Kod pocztowy: 09-200

4.    Miejscowość: Sierpc

5.    Województwo: mazowieckie

 

II.    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.      2. Nie.

 

III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1.    Rodzaj zamówienia:

       1)  robota budowlana;

2)   dostawa;

3)   usługa.

 

2.    Tryb udzielenia zamówienia:

1)    przetarg nieograniczony;

2)    przetarg ograniczony;

3)    negocjacje z ogłoszeniem;

4)    negocjacje bez ogłoszenia;

5)    zamówienie z wolnej ręki;

6)    zapytanie o cenę;

7)    aukcja elektroniczna.

IV.       Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3717W Gójsk - Mościska - droga krajowa nr 10 od km 2+100 do km 2+800 o łącznej dł. 700 mb

 

 

 

 

V.   Wybór oferty:

 

1.    Wykonawca:

               1)    Nazwa: Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe

                       WAPNOPOL Adam Nowakowski

2)    Adres: ul. Nadrzeczna 12

3)    Kod pocztowy: 06-450

4)    Miejscowość: Glinojeck

5)    Województwo: mazowieckie

        cena oferty: 285 362,46  zł brutto

 

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.

 

VI.    Punktacja przyznana ofertom

 

Oferta Nr 1:

 

Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe

WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

 

ilość punktów w kryterium ceny: 100

Oferta Nr 2

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.

Ul. Przemysłowa 28

09-400 Płock

ilość punktów w kryterium ceny: 99

 

VII.    Oferty  odrzucone: 0

 

VI.  Zawarcie umowy

 

1.         Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie  nie    krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)

 

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182  Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-28 13:05:18
  • Liczba odsłon: 300
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 576236]

przewiń do góry