Sierpc.dnia 23.02.2012 r.

Przebudowa drogi powiatowej nr 3709W Szczutowo - Blizno - Białasy - Troska na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3710W Łukomie - Białasy do skrzyżowania z drogą gminną nr 370620 na długości 1200 mb
Numer ogłoszenia: 44083 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsirpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3709W Szczutowo - Blizno - Białasy - Troska na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3710W Łukomie - Białasy do skrzyżowania z drogą gminną nr 370620 na długości 1200 mb.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYZNACZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ km 1,200 WYRÓWNANIE PROFILU KRUSZYWEM ŁAMANYM KAMIENNYM 0-31,5 mm STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE WARSTWA GRUBOŚCI 5 CM PO ZAGĘSZCZNIU 1200x4,20=5040,00 m2 5 040,00 SKROPIENIE EMULSJĄ ASFALTOWĄ WARSTWY KRUSZYWA ŁAMANEGO KAMIENNEGO W ILOŚCI 0,1 - 0,3 KG/M2 - pow. 5040 m2 5 040,00 NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO AC 16W - WARSTWA WIĄŻĄCA O GR. 4 cm 1200x4,0=4800 m2 4 800,00 WYKONANIE POBOCZY Z POSPÓŁKI O ŚREDNIEJ GRUBOŚCI 9 CM 1200x2,0x1,00=2400 m2 2 400,00.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • -

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gosp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załącznik:

siwz_bialasy_1.pdf

 

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

 

ZDP.DT.272.1.2011

                        Sierpc. Dnia 15.03.2012

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a

Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe

WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

ZAWIADOMIENIE O POPRAWIENIU OCZYWISTYCH OMYŁEK RACHUNKOWYCH

Na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowa drogi powiatowej nr 3709W Szczutowo - Blizno - Białasy - Troska na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3710W Łukomie - Białasy do skrzyżowania z drogą gminną nr 370620 na długości 1200 mb prowadzonym w trybie Przetargu Nieograniczonego. Zamawiający sprostował oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny  w ofercie złożonej przez Wykonawcę:

Oferta Nr 8

Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe, WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck

Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:

 W Załączniku nr 6 SIWZ, tj.: kosztorys ofertowy, zostały błędnie zsumowane wartości w złotych poszczególnych elementów rozliczeniowych. Wykonawca podał kwotę netto  158 160,00 zł, a powinno być 153 120,00 zł. Poprawiono w/w pomyłkę rachunkową, a także dodano do sumy 153 120,00 zł VAT 23% tj: 35 217,60 zł i suma brutto za wykonanie zadanie wyszła 188 337,60 zł brutto, a nie jak obliczył Wykonawca 194 536,80. Poprawiono także w załączniku nr 1 tj. Formularzu Ofertowym w/w kwoty.

Jednocześnie zwracam się z prośbą o poinformowanie zamawiającego w formie pisemnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, czy wyrażacie Państwo zgodę na poprawienie przez Zamawiającego ww. omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny. W przypadku nie wyrażenia zgody na ich poprawienie Państwa oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych .

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Otrzymują:

PRID Ciechanów Spółka z o.o. Chotum 46A, 06-452 Ościsłowo

Przedsiębiorstwo Robót-Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. ul. 19-go Stycznia 62

09-100 Płońsk

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku ul. Przemysłowa 28 09-400 Płock

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych Spółka z o.o. w Działdowie ul. Lidzbarska 31 13-200 Działdowo

Biuro Projektów i Inwestycji PRUBUD s.c. ul. Konstytucji 3 Maja 09-200 Sierpc

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Budowlanych Export-Pribex Sp. z o.o. ul. Modlińska 310/312 03-152 Warszawa

 

ZDP.DT.272.1.2012                                                                              Sierpc, 27.03.2012 r.

 

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A

 

PRID Ciechanów Spółka z o.o. Chotum 46A, 06-452 Ościsłowo

 

Przedsiębiorstwo Robót-Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. ul. 19-go Stycznia 62

09-100 Płońsk

 

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku ul. Przemysłowa 28 09-400 Płock

 

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych Spółka z o.o. w Działdowie ul. Lidzbarska 31 13-200 Działdowo

 

Biuro Projektów i Inwestycji PRUBUD s.c. ul. Konstytucji 3 Maja 09-200 Sierpc

 

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno

 

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Budowlanych Export-Pribex Sp. z o.o. ul. Modlińska 310/312 03-152 Warszawa

 

Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski ul. Nadrzeczna 12 06-450 Glinojeck

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 I.    Zamawiający:

1.    Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu

2.    Adres: ul. Kościuszki 1a

3.    Kod pocztowy: 09-200

4.    Miejscowość: Sierpc

5.    Województwo: mazowieckie

 

II.    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.       

 

III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1.    Rodzaj zamówienia:

       1)  robota budowlana;

 

2.    Tryb udzielenia zamówienia:

1)    przetarg nieograniczony;

IV.       Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3709W Szczutowo - Blizno - Białasy - Troska na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3710W Łukomie - Białasy do skrzyżowania z drogą gminną nr 370620 na długości 1200 mb

 

 

 

V.   Wybór oferty:

 

1.    Wykonawca:

  Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski ul. Nadrzeczna 12 06-450 Glinojeck

        cena oferty: 188 337,60 zł brutto

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.

 

VI.    Punktacja przyznana ofertom

 

Oferta Nr 1:

 

PRID Ciechanów Spółka z o.o. Chotum 46A, 06452 Ościsłowo

 

ilość punktów w kryterium ceny:

90

Oferta Nr 2

Przedsiębiorstwo Robót-Drogowo-Mostowych Sp. z o.o. ul. 19-go Stycznia 62 09-100 Płońsk 5     

ilość punktów w kryterium ceny:

85

Oferta Nr 3

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku ul. Przemysłowa 28 09-400 Płock

ilość punktów w kryterium ceny:

97

Oferta Nr 4

 

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych Spółka z o.o. w Działdowie ul. Lidzbarska 31 13-200 Działdowo

ilość punktów w kryterium ceny:

99

Oferta Nr 5

Biuro Projektów i Inwestycji PRUBUD s.c. ul. Konstytucji 3 Maja 09-200 Sierpc

ilość punktów w kryterium ceny:

80

 

Oferta Nr 6

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno

ilość punktów w kryterium ceny:

84

Oferta Nr 7

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Budowlanych Export-Pribex Sp. z o.o. ul. Modlińska 310/312 03-152 Warszawa

 

ilość punktów w kryterium ceny:

81

 

Oferta Nr 8

Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski ul. Nadrzeczna 12 06-450 Glinojeck

 

ilość punktów w kryterium ceny:

100

 

VII.    Oferty  odrzucone: 0

 

VI.  Zawarcie umowy

 

1.         Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie  nie    krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)

 

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182  Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .

P.O> Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 550528]

przewiń do góry