Sierpc.dnia 23.10.2012 r.

Przebudowa drogi powiatowej Nr 3756W Słupia - Schabajewo na odcinku o długości ok. 0,670 km
Numer ogłoszenia: 413724 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3756W Słupia - Schabajewo na odcinku o długości ok. 0,670 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 3756W Słupia - Schabajewo na odcinku o długości ok. 0,670 km 2.Szczególowy zakres robót podany jest w załączniku do SIWZ na stronie Zamawiającego. 3.Roboty będą wykonywane zgodnie z kosztorysem ofertowym oraz zgodnie ze sztuką inżynierską. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wzmaga sie

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczeni

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczeni

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wykonania robót w trakcie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli zaistnieją warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

siwz_makomazy_27.pdf

kosztorys_ofertowy_makomazy27.pdf

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

 

Sierpc, dn. 29.10.2012


Nr sprawy: ZDP.DT.272.27.2012




Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 3756W Słupia - Schabajewo na odcinku o długości ok. 0,670 km


Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:

Pyt. 1
Zwracamy sie z prośbą o udostępnienie w wersji elektronicznej na stronie Zamawiającego dokumentacji technicznej bez konieczności odbioru jej u Zamawiającego.


Odpowiedź:
Zamawiający nie może udostępnić dokumentacji technicznej w wersji elektronicznej, gdyż na przedmiotowe zadanie nie posiada dokumentacji technicznej, ponieważ przebudowa w/w drogi powiatowej została potraktowana jako zadanie utrzymaniowe w celu podniesienia jej parametrów technicznych.


Pyt. 2
Jeżeli Zamawiający nie ma dokumentacji technicznej, prosimy o potwierdzenie że zamieszczony w SIWZ przedmiar robót jest kompletny i obejmuje wszystkie roboty przewidziane do wykonania na w/w zadaniu a każde inne roboty konieczne do wykonania i nie umieszczone w przedmiarze robót Zamawiający uzna jako roboty dodatkowe, które zostaną rozliczone kosztorysem powykonawczym.


Odpowiedź:

Zamawiający potwierdza że zamieszczony w SIWZ przedmiar robót jest kompletny i obejmuje wszystkie roboty przewidziane do wykonania na w/w zadaniu.


Pyt. 3
Załącznikiem do oferty zgodnie z wymaganiami SIWZ ma być między innymi Kosztorys Ofertowy sporządzony wg dołączonego do SIWZ załącznika nr 6. Czy Zamawiający zaakceptuje jako formularz ofertowy /kosztorys ofertowy/ wydruki z profesjonalnego programu do kosztorysowania? Użycie wydruków z profesjonalnego programu kosztorysującego pozwoli Wykonawcom uniknąć omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny.


Odpowiedź:

Zamawiający zaakceptuje jako formularz ofertowy /kosztorys ofertowy/ wydruk z profesjonalnego programu kosztorysowego, jeżeli ilości oraz nazwy poszczególnych punktów w kosztorysie ofertowym nie będą się różniły z kosztorysem ofertowym załączonym do SIWZ przez Zamawiającego.

Pyt. 4
Zamawiający ustalił termin wykonania zamówienia do dnia 15.12.2012 r. Zgodnie z obecnie obowiązującymi normami przy robotach bitumicznych temperatura otoczenia w ciągu doby nie powinna być niższa niż + 50C. Nie dopuszcza się również układania nawierzchni z MMA podczas opadów atmosferycznych oraz silnego wiatru (V>16m/s). W Polsce w miesiącu listopad raczej nie występuje tak wysoka temperatura powietrza. W związku z powyższym prosimy o odpowiedź:

a) Czy Zamawiający przedłuży termin wykonania zamówienia do końca kwietnia 2013 r gdyż najwcześniej w tym miesiącu mogą wystąpić warunki atmosferyczne umożliwiające ułożenie MMA?

b) Czy Zamawiający utrzyma termin wykonania Zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ tj. Do 15.12.2012 r i będzie wymagał wykonania warstw nawierzchni bitumicznej niezgodnie z obowiązującymi normami? Informujemy że w takim wypadku Zamawiający nie powinien wymagać od Wykonawcy 36 miesięcznej gwarancji na wykonaną nawierzchnię bitumiczną, gdyż będzie ona wykonana niezgodnie z normami i sztuką budowlaną.


Odpowiedź:

a) Zamawiający nie przewiduje przedłużenia terminu, z prognoz długoterminowych wynika, że temperatury będą wyższe niż + 50C.

b) Jeżeli temperatury będą sprzyjające Zamawiający utrzyma termin wykonania robót oraz będzie wymagał 36 miesięcznego okresu gwarancji.

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

ZDP.DT.272.27.2012                                                                                  Sierpc, 06.11.2012 r.

 

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A

 

 

PRID Ciechanów Sp. z o.o.

Chotum 46A, 06-452 Ościsłowo

 

Biuro Projektów i Inwestycji

PROBUD S.C.

09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 33

 

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.

09-400 Płock, ul. Przemysłowa 28

 

Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowe

WAPNOPOL Adam Nowakowski

06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12

 

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 I.    Zamawiający:

1.    Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu

2.    Adres: ul. Kościuszki 1a

3.    Kod pocztowy: 09-200

4.    Miejscowość: Sierpc

5.    Województwo: mazowieckie

 

II.    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.       

 

III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1.    Rodzaj zamówienia:

       1)  robota budowlana;

 

2.    Tryb udzielenia zamówienia:

1)    przetarg nieograniczony;

 

IV.  Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 3756W Słupia - Schabajewo na odcinku o długości ok. 0,670 km

 

V.   Wybór oferty:

1.Wykonawca:

  oferta nr 4: Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL

Adam Nowakowski

ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck

Cena brutto: 191 273,61 zł

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.

 

VI.    Punktacja przyznana ofertom

 

Oferta Nr 1:

 

PRID Ciechanów Sp. z o.o.

Chotum 46A, 06-452 Ościsłowo

ilość punktów w kryterium ceny:

82

Oferta Nr 2

Biuro Projektów i Inwestycji

PROBUD S.C.

09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 33

ilość punktów w kryterium ceny:

84

Oferta Nr 3

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych

w Płocku S.A.

09-400 Płock, ul. Przemysłowa 28

ilość punktów w kryterium ceny:

73

Oferta Nr 4

 

Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL

Adam Nowakowski

ul. Nadrzeczna 12 06-450 Glinojeck

ilość punktów w kryterium ceny:

100

 

VII.    Oferty  odrzucone: 0

 

VI.  Zawarcie umowy

 

1.         Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie  nie    krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)

 

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182  Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-11-06
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-11-06 13:10:51
  • Liczba odsłon: 1065
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 576248]

przewiń do góry