OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU



Roboty budowlane ¤ publikacja obowiązkowa ¤

Dostawy ¤ publikacja nieobowiązkowa ¤

Usługi ¤


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:

Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

Adres pocztowy: 09-200 Sierpc

Miejscowość:

Sierpc

Kod pocztowy:

09-200

Województwo:

mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
Piotr Pakieła - Kierownik ZDP w Sierpcu


Tel.:

(24) 275-21-13

E-mail:

zdpsierpc@bip.org.pl

Fax:

(24) 275-21-13

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.zdpsierpc.bip.org.pl

Adres profilu nabywcy (URL):www.zdp.sierpc.bip.org.pl

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):




Więcej informacji można uzyskać pod adresem:


jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:


jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:


jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.III







I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

Administracja rządowa centralna

Administracja rządowa terenowa

Administracja samorządowa

Podmiot prawa publicznego

Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub

trybunał

Państwowa szkoła wyższa

Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Inny (proszę określić):

Ogólne usługi publiczne

Obrona

Porządek i bezpieczeństwo publiczne

Środowisko

Sprawy gospodarcze i finansowe

Zdrowie

Budownictwo i obiekty komunalne

Ochrona socjalna

Rekreacja, kultura i religia

Edukacja

Inne (proszę określić):


Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

DOSTAWA CIAGNIKA WRAZ Z OSPRZETEM DO WYKONYWANIA ROBOT UTRZYMANIOWYCH NA DROGACH POWIATOWYCH

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane

(b) Dostawy

(c) Usługi

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego


Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

Kategoria usług: nr ��


Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Główne miejsce realizacji dostawy


ZARZAD DROG POWIATOWYCH W SIERPCU 09-200 SIERPC UL.KOŚCIUSZKI 1A

Główne miejsce świadczenia usług


II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Zawarcia umowy ramowej

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami

Maksymalna liczba ���
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą

Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: �� lub miesiącach: ���

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT: Waluta

lub zakres: między a Waluta:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

DOSTAWA CIAGNIKA WRAZ Z OSPRZETEM DO WYKONYWANIA ROBOT UTRZYMANIOWYCH PRZY DROGACH POWIATOWYCH

CIAGNIK - 1 SZT.

RAMIE HYDRAULICZNE WSPOLDZIALAJACE Z CIAGNIKIEM - 1 SZT. GŁOWICA DO KOSZENIA TRAW I KRZAKÓW - 1SZT.

GŁOWICA DO CIĘCIA KRZAKÓW I GAŁĘZI DRZEW - 1 SZT.

GŁOWICA DO POGŁĘBIANIA I CZYSZCZENIA ROWÓW - 1SZT.

PŁUG ODŚNIEŻNY LEMIESZOWY - 1 SZT.

PŁUG ODŚNIEZNY WIRNIKOWY - 1 SZT.

ŁADOWACZ - 1 SZT.

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

Ciągnik wraz z oprzyrządowaniem powinien spełniać wymogi techniczne zawarte w rozdziale III SIWZ -SPECYFIKACJA TECHNICZNA

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)


Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

29.37.00.00

29.81.11.00.




Dodatkowe przedmioty


��.��.��.��-

��.��.��.��-

����- ����-

����- ����-

I.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie


II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia


Całkowita wielkość lub zakres

Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego zestawu do robót drogowych; w skład zestawu wchodzą następujące maszyny i urządzenia:ciągnik rolniczy, uniwersalne ramię hydrauliczne, głowica do koszenia traw i krzaków,głowica do ciecia krzakow i galezi drzew, głowica do ścinania poboczy, pług odśnieżny lemieszowy, pług odśnieżny wirnikowy, głowica do pogłębiania i czyszczenia rowów oraz ładowacz czołowy



II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA


Pożądany Wymagany


Okres w miesiącach: �� lub dniach: 14 dni od daty podpisania umowy

lub data rozpoczęcia ��/��/���� (dd/mm/rrrr) lub zakończenia ��/��/���� (dd/mm/rrrr)



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

Zamawiajacy żada od wykonawcy wniesienia wadium w wys. 5 000,00 /słownie zł pięć tys./


















III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 oraz niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający i akceptujący warunki zawarte w SIWZ.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena dokonywana będzie na podstawie kompletnych dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale I pkt 3 oraz wszystkich niezbędnych załączników wymienionych w SIWZ.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie oferenta iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz przedstawienia dokumentów wymienionych w rozdziale I pkt 4 .


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony


Przetarg ograniczony


Negocjacje z ogłoszeniem


Dialog konkurencyjny


IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców ���

lub minimalna liczba ��� / maksymalna liczba ���









IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))

Najniższa cena

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie

Kryteria

1.

2.

3.

4.

5.

Znaczenie

Kryteria

6.

7.

8.

9.

10.

Znaczenie

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona



IV.3) Informacje administracyjne

IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.zdpsierpc.bip.org.pl

Opłata (o ile dotyczy) nie dotyczy Waluta:

Warunki i sposób płatności:


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

nie dotyczy


IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data: 01/03/2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 9.00


IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV

Inne:

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : ��/��/���� (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data: 01/03/2007 (dd/mm/rrrr) Godzina: 09:30

Miejsce siedziba Zarzadu Dróg Powiatowych 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a




SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE


VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

tak nie

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13/02/2007 (dd/mm/rrrr)

ZAŁĄCZNIK A

I) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, u których można uzyskać dalsze informacje

Nazwa:

Zarząd Dróg Powiatowych

Adres pocztowy:

ul. Kościuszki 1A

Miejscowość:

Sierpc

Kod pocztowy:

09-200

Województwo:mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Pakieła Piotr


Tel.: (024) 275-21-13



E-mail: zdpsierpc@bip.org.pl


Fax: (024) 275-21-13

Adres internetowy (URL):

www.zdpsierpc.bip.org.pl



II) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, od których można uzyskać specyfikację ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Nazwa:

Zarząd Dróg Powiatowych

Adres pocztowy:

ul. Kościuszki 1A

Miejscowość:

Sierpc

Kod pocztowy: 09-200

Województwo:mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Pakieła Piotr


Tel.: (024) 275-21-13



E-mail: zdpsierpc@bip.org.pl


Fax: (024) 275-21-13

Adres internetowy (URL):

www.zdpsierpc.bip.org.pl



III) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, do których należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu /oferty

Nazwa:

Zarząd Dróg Powiatowych

Adres pocztowy:

ul. Kościuszki 1A

Miejscowość:

Sierpc

Kod pocztowy:

09-200

Województwo:mazowieckie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:


Pakieła Piotr

Tel.: (024) 275-21-13



E-mail: zdpsierpc@bip.org.pl


Fax: (024) 275-21-13

Adres internetowy (URL):

www.zdpsierpc.bip.org.pl











ZAŁĄCZNIK B

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA


Część nr ��� Nazwa

1) Krótki opis

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)


Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

��.��.��.��-

����- ����-





Dodatkowe przedmioty


��.��.��.��-

��.��.��.��-

��.��.��.��-

��.��.��.��-

����- ����-

����- ����-

����- ����-

����- ����-

3) Wielkość lub zakres

4) Czas trwania lub termin wykonania

Pożądany Wymagany

Okres w miesiącach: �� lub dniach: ���� (od udzielenia zamówienia)

lub Rozpoczęcie ��/��/���� (dd/mm/rrrr)

Zakończenie ��/��/���� (dd/mm/rrrr)



Załączniki:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

UWAGA!
w dniu 15.02.2007r. z uwagi na niespójności w specyfikacji technicznej dokonano jej modyfikacji

Aktualna specyfikacja - Specyfikacja Istotnych Warinków Zamówienia

PROTEST nr 1 z dnia 19 luty 2007r. - strona nr 1 , strona nr 2

Odrzucenie protestu przez Zamawiającego z dnia 22.02.2007r.

Zapytanie do treści SIWZ z dnia 21.02.2007r.

Odpowiedź Zamawiającego do zapytania z dnia 21.02.2007r.

Protest nr 2 z dnia 1 marca 2007r. godz.8.40

Odrzucenie protestu przez Zamawiającego w dniu 01.03.2007r.

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 550551]

przewiń do góry