OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Roboty budowlane x

Dostawy 

Usługi 

Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych


Data otrzymania ogłoszenia__________________________

Numer identyfikacyjny_________________________________



SEKCJA I: Zamawiający


I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego


Nazwa


Zarząd Dróg Powiatowych








Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów


Piotr Pakieła


Tel. (24) 275-21-13


e-mail: zdpsierpc@bip.org.pl

Adres

Ul.Kościuszki 1A


Kod pocztowy

09-200

Miejscowość

Sierpc


Województwo

mazowieckie

Telefon

(24) 275-21-13


Faks

(24) 275-21-13

Poczta elektroniczna (e-mail)

zdpsierpc@bip.org.pl


Adres internetowy (URL)

www.zdpsierpc.bip.org.pl



I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać Załącznik A

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

Przebudowa drogi powiatowej nr 114 Gójsk-Szczutowo i 1583 Stacja Kolejowa Szczutowo – dr.nr 560

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

Odcinek drogi 114 Gójsk-Szczutowo od km 2+510 do km 5+108 - Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 75kg/m2 wraz z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni, ścięciem zawyżonych poboczy i wykonaniem poboczy z pospółki.

Odcinek drogi nr 1583 Stacja Kolejowa Szczutowo – dr.nr 560 do km 2+720 do km 3+220- Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 75kg/m2 wraz z powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni i wykonaniem poboczy z pospółki.


II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

Odcinek drogi Gójsk-Szczutowo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie




II.1.5) Nomenklatura




II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)



Główny przedmiot

45.23.31.42-6


Dodatkowe przedmioty


...-

...-

...-

...-



II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

NIE x TAK 


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE x TAK 


II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

Roboty w zakresie nawierzchni dróg


II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Okres w miesiącach  i/ lub w dniach  (licząc od daty udzielenia zamówienia)

lub: Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia 30.09.2006 (dd/mm/rrrr)


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) Wymagane wadium


6.000,00 PLN



III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przez Prawo Budowlane tj. co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie budowy dróg.

  3. Wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez poprzednich zamawiających, że roboty zostały wykonane należycie.

  4. Posiadają niezbędny potencjał do wykonania zamówienia-posiada lub ma możliwość korzystania z następującego sprzętu:

    • szczotki mechanicznej do oczyszczania nawierzchni

    • wytwórni stacjonarnej do wytwarzania mieszanek mineralno-bitumicznych

    • układarek do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego

    • skrapiarek

    • walców lekkich,średnich i ciężkich stalowych gładkich

    • walców ogumionych

    • samochodów samowyładowczych z przykryciem brezentowym

  5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

  6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia(art..24 ust.1i2 ustawy)

  7. wniosą wadium

  8. udzielą 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

  9. zlożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami,oświadczeniami,załącznikami oraz zaświadczeniami

  10. spełniają wymagania określone ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz niniejszą specyfikacją


SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) tryb udzielenia zamówienia


Przetarg nieograniczony x

Przetarg ograniczony 

Negocjacje z ogłoszeniem 









IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

Numer ogłoszenia w spisie BZP

Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

Liczba  lub: Minimum  / Maksimum 


IV.2) Kryteria oceny ofert


A) x Najniższa cena - 100%

lub

B)  Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:


  1. _________________________________________________________ - ____ %

  2. _________________________________________________________ - ____ %

  3. _________________________________________________________ - ____ %

  4. _________________________________________________________ - ____ %

  5. _________________________________________________________ - ____ %

  6. _________________________________________________________ - ____ %

IV.3) Informacje administracyjne



IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do 31.07.2006 (dd/mm/rrrr)

Cena (o ile dotyczy) 20 zł


IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)

31.07.2006(dd/mm/rrrr)

Godzina 10:00 (gg:mm)

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

Do // (dd/mm/rrrr) lub  miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data 31.07.2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:15 (gg:mm)

Miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu;09-200 Sierpc,ul.Kościuszki 1A









SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

NIE x TAK 

Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia



V.2) Data wysłania ogłoszenia 24.05.2006 (dd/mm/rrrr)


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-05-29 08:13:46
  • Liczba odsłon: 359
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 576244]

przewiń do góry