Wniosek na wycinkę drzew
Pobierz wniosek: wniosek na wycinkę drzew
Usunięcie drzew z terenu pasa drogowego drogi powiatowej może nastąpić po uzyskaniu zezwolenia wydanego przez wójta / burmistrza. Po złożeniu kompletnego wniosku, wszczynane jest postępowanie administracyjne, w trakcie którego przeprowadzane są oględziny z udziałem przedstawiciela zarządu drogi i organu wydającego zezwolenie, mające na celu zweryfikowanie, czy rzeczywiście zachodzi konieczność usunięcia wnioskowanych drzew. W trakcie oględzin spisywany jest protokół w celu uzyskania decyzji zezwalającej / odmawiającej zezwolenia na usunięcie wnioskowanych drzew.
Wydanie zezwolenia, może być uzależnione od przesadzenia drzew w miejsce wskazane przez wydającego zezwolenie albo zastąpienia ich innymi drzewami, w liczbie nie mniejszej niż liczba usuwanych drzew lub krzewów.
Usunięciu podlegają głównie drzewa, które zagrażają bezpieczeństwu ludzi lub mienia w istniejących obiektach budowlanych i zagrażające bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz w związku z przebudową dróg.
Wycinka drzew może nastąpić bezpośrednio przez zarząd drogi lub z wniosku przez wykonawcę na podstawie umowy, której wzór zostaje udostępniony: wzór umowy na wycinkę drzew
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzadkiewicz Zbigniew
- Data udostępnienia w BIP: 2022-04-12 20:47:49
- Informacja zaktualizowana przez: Kamiński Radosław
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-07-22 13:49:07
- Liczba odsłon: 1314
- Historia dokumentu: