Wersja archiwalna 2007-09-13 01:33:13

ZDP DT 342-25/2007

Sierpc dnia 12.09.2007

Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu ogłasza postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na "Przebudowa pasa drogowego drogi powiatowej nr 3764W Goleszyn-Borkowo-Zgagowo na terenie gminy Sierpc"

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pasa drogowego drogi powiatowej nr 3764W Goleszyn-Borkowo-Zgagowo na terenie gminy Sierpc.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ODCINEK OD DROGI KRAJOWEJ NR 10 DO PRZEJAZDU KOLEJOWEGO W M.BORKOWO KOŚC. 1. Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą- 1,266 km 2. Karczowanie drzew o średnicy ponad 55 cm z wywozem- 10 szt. 3. Karczowanie krzaków- 0,500 ha 4. Rozebranie przepustów z rur betonowych fi 60 ze ściankami czołowymi z wywozem materiału z rozbiórki - 7,50 mb 5. Rozebranie przepustów z rur betonowych fi 40 ze ściankami czołowymi z wywozem materiału z rozbiórki - 160 mb 6. Czyszczenie przepustów z namułu dla rur o średnicy fi40- 20 mb 7. Rozebranie nawierzchni z masy mineralno bitumicznej gr. 8 cm - 220 mb 8. Rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 10 cm- 220 mb 9. Wykonywanie wykopów mechanicznie w gruntach kat.III-V koryto pod nawierzchnie poboczy z kruszywa łamanego, koryto pod parking i pod zjazdy - 299,0 m3 10. Wykonywanie wykopów mechanicznie w gruntach kat>i-v kopanie rowów- 1356 mb 11. Zdjęcie ziemii urodzajnej humusu gr. 10cm pod chodniki- 687,0 m2 12. Wykonywanie nasypów ręcznie z gruntów i-v kat. uzyskanego z wykopów na poboczu i rowie- 510,0 m3 13. Ułożenie przepustów pod koroną drogi, rury vipro o średnicy 60 cm wraz ze ściankami czołowymi, wykonaniem ław z pospółki i wymiana gruntu- 7,50 mb 14. Ułożenie przepustów pod zjazdami z drogi, rury vipro o średnicy 40 cm wraz ze ściankami czołowymi z darniny - 195 mb 15. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni- 3496,50 m2 16. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, grub. warstwy 15 cm- 1729,00 m2 17. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod parkingu, zjazdach i kanalizacja, warstwa grub. 15 cm- 1100,00 m2 18. Wykonanie podbudowy z mieszanki optymalnej 0-31.5mm na poboczu gr. 10- 1767,50 m2 19. Ustawienie krawężnika 15*30*100 na ławie betonowej z oporem- 767 mb 20. Ustawienie obrzeży betonowych 8*25*100- 615 mb 21. Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki polbruk 6 szarej na podsypce piaskowej gr. 5cm- 687,00 m2 22. Wykonanie nawierzchni parkingu z kostki polbruk 8 szarej na podsypce cem piaskowej- 378,00 m2 23. Wykonanie nawierzchni zjazdów i placu z kostki polbruk 8 kolorowej na podsypce cem piaskowej- 664,00 m2 24. Wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. 8cm po robotach kanalizacyjnych i uzupełnienie nawierzchni przy krawężniku- 200,00 m2 25. Roboty ziemne - wykopy pod kolektor, przykanaliki oraz studnie i wpusty uliczne- 483,00 m3 26. Wykonanie warstwy odsączającej z piasku, grub. warstwy 15 cm- 300,00 m2 27. Ustawienie studni fi 1200 gł do 3m- 5 szt. 28. Ustawienie wpustu ulicznego fi 500- 8 szt. 29. Wykonanie kolektora deszczowego z rur PVC 315 - 250 mb 30. Wykonanie przykanalika z rur PVC 200 - 38 mb 31. Roboty ziemne - nasypy po kanalizacji z częściową wymianą gruntu- 483,00 m3 32. Wykonanie powierzchniowego utrwalenia grysem bazaltowym 5-8- 6330,00 m2 ODCINEK OD M.BIAŁE BŁOTA DO M.DZIEMBAKOWO 33. Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą- 1,286 km 34. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni- 5401,20 m2 35. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8mm warstwa wiążąca grubość warstwy 7 cm- 5144,00 m2 36. Wykonanie poboczy żwirowych z pospółki- 2572,00 mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.61-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.l i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz ,że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej.

PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpsierpc.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul.Kościuszki 1A, Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul.Kościuszki 1A, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót

                                                                        Kierownik ZDP w Sierpcu

                                                                                Piotr Pakieła

                                                                          / podpis nieczytelny /

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 576282]

przewiń do góry