Wersja archiwalna 2008-02-22 15:24:50
Sierpc dn.15.02.2008r.
Ogłoszenie
o wszczęciu postepowania w trybie przetargu zapytania o cenę na :
/Bieżąca dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transportowych Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu
od 1 marca 2008r. do 28 lutego 2009r/
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, fax 024 2752113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transportowych Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transpotowych Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu, od daty podpisania umowy do 28.02.2009r. w odpowiednio szacunkowych ilościach: - benzyna bezołowiowa Pb - 95 - 1000 L - olej napędowy ON - 15 000 L
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.11.12.00-0, 23.12.11.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 pzp, tzn: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy posiadaja obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem trchnicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie /spełnia/nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej specyfikacji. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty są składane w formie orginału lub kopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia orginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający w przypadku wątpliwości wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie o cenę.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego lub na stronie internetowej www.zdpsierpc.bip.org.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu ul. Kościuszki 1A - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki:
Markuszewski Stanisław
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Sierpc, 22.02.2008 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki 1 A
P.U.H. ,,MAG-TRANS''
Małgorzata Trojakowska
ul. Brzechwy 20
87-500 Rypin
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak. 2. Nie.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) robota budowlana;
2) dostawa;
3) usługa.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) negocjacje bez ogłoszenia;
5) zamówienie z wolnej ręki;
6) zapytanie o cenę;
7) aukcja elektroniczna.
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „ Bieżąca dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transportowych Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu„
V. Wybór oferty:
1. Wykonawca:
1) Nazwa:P.U.H. ,,MAG-TRANS'' Małgorzata Trojakowska
2) Adres: ul. Brzechwy 20
3) Kod pocztowy: 87-500
4) Miejscowość: Rypin
5) Województwo: kujawsko-pomorskie
cena oferty: 63.013,00 zł brutto
Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.
Markuszewski Stanisław
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Sporczyk Katarzyna
- Data udostępnienia w BIP: 2008-02-22
- Informacja zaktualizowana przez: Mariusz Borowski
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-02-22 15:24:50
- Liczba odsłon: 502
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: