Sierpc.dnia 24.10.2008r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych powiatu sierpeckiego
Numer ogłoszenia: 283785 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych powiatu sierpeckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych powiatu sierpeckiego Nr 1. Ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie lub samochód o ł adowności min. 10 t - obsługujący teren gminy Sierpc. - szt.1 - Odśnieżanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 5.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.l i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz ,że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać : 6.1 Wypełniony formularz ofertowy /ściśle wg wzoru/. 6.2 Formularz cenowy - załącznik nr 1do formularza ofertowego. 6.3 Zobowiązanie do współpracy dla podwykonawców - załącznik nr 2 do formularza ofertowego, 6.4 Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do formularza ofertowego. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. 6.5 Wykaz sprzętu - załącznik nr 4 do formularza ofertowego. 6.6 Wykaz personelu - załącznik nr 5 do formularza ofertowego 6.7 Zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1a - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki:
Z up. Kierownika ZDP w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
ZDP.DT.342-22/2008 Sierpc, 04.11.2008 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki 1 A
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177Z póź. zmianami) zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak. 2. Nie.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) usługa;
2. Tryb udzielenia zamówienia:
-
przetarg nieograniczony;
-
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych powiatu sierpeckiego - Ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie lub samochód o ładowności min. 10 t – obsługujący teren gminy Sierpc. – szt.1 - Odśnieżanie
Przetarg unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Z up. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kurta Adam
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kurta Adam
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-11-04 14:15:17
- Liczba odsłon: 307
- Historia dokumentu: