Wersja archiwalna 2009-09-04 19:05:48

Sierpc.dnia 31.07.2009 r.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:

Przebudowa chodników i wjazdów w ul. Traugutta oraz ul. Dworcowej w Sierpcu
Numer ogłoszenia: 124451 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników i wjazdów w ul. Traugutta oraz ul. Dworcowej w Sierpcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Roboty rozbiórkowe - CPV 45100000 Nawierzchnia chodników i dojść do bramek - CPV 452330000 Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: - przedmiar robót - dokumentacja techniczna - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-0, 45.23.30.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniona i podpisana oferta z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i 2, 2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 3) oświadczenie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 4) parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5, 5) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Koncesja, zezwolenia lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 7) Oświadczenie o złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności. 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

Załącznik:

siwz_chodniki_traugutta_i_dworcowa.pdf

 

Kierownik ZDP w Sierpcu

Stanisław Markuszewski

/podpis nieczytelny/

Sierpc, 24.08.2009r.


Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A




IzoMar Firma Budowlano-Montażowa

Janusz Nadwadowski

09-402 Płock

ul. Gradowskiego 28


F.H.U. ROLPOL

Ozimkiewicz Paweł

09-200 Sierpc, ul. Sucharskiego 8/33


F.H.U. Usługi Brukarskie

Dariusz Korcz

Borkowo Kościelne, ul. Warszawska 5

09-200 Sierpc


Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa

ARTUR Renata Avetisyan

ul. Ogrodowa 5, 87-603 Wielgie


Handel i Usługi Budowlane

ER-BRUK Avetisyan Karen

87-603 Wilegie, ul. Ogrodowa 5


F.H.U. ROBIB

Krzysztof Sobociński

Stropkow 56, 09-226 Zawidz







Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

I. Zamawiający:

1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

2. Adres: ul. Kościuszki 1a

3. Kod pocztowy: 09-200

4. Miejscowość: Sierpc

5. Województwo: mazowieckie


II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak. 2. Nie.


III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1. Rodzaj zamówienia:

1) robota budowlana;

  1. dostawa;

  2. usługa.




2. Tryb udzielenia zamówienia:

1) przetarg nieograniczony;

2) przetarg ograniczony;

3) negocjacje z ogłoszeniem;

4) negocjacje bez ogłoszenia;

5) zamówienie z wolnej ręki;

6) zapytanie o cenę;

7) aukcja elektroniczna.


IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa chodników i wjazdów w ul. Traugutta oraz ul. Dworcowej w Sierpcu


V. Wybór oferty:


1. Wykonawca:

        1. Nazwa: F.H.U. Usługi Brukarskie Dariusz Korcz

2) Adres: Borkowo Kościelne, ul. Warszawska 5

3) Kod pocztowy: 09-200

4) Miejscowość: Sierpc

5) Województwo: mazowieckie

cena oferty: 171 328,50 zł brutto




Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.


Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

 

Przebudowa chodników i wjazdów w ul. Traugutta oraz ul. Dworcowej w Sierpcu
Numer ogłoszenia: 148945 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124451 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników i wjazdów w ul. Traugutta oraz ul. Dworcowej w Sierpcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Roboty rozbiórkowe - CPV 45100000 Nawierzchnia chodników i dojść do bramek - CPV 452330000 Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: - przedmiar robót - dokumentacja techniczna - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-0, 45.23.30.00-0.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 140433.20 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. USŁUGI BRUKARSKIE Dariusz Korcz, Borkowo Kościelne ul. Warszawska 5, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 140433.20
  • Oferta z najniższą ceną: 140433.20 oferta z najwyższą ceną: 165845.13
  • Waluta: PLN.

Stanisław Markuszewski

kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 576288]

przewiń do góry