Sierpc.dnia 12.08.2009 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:
DOSTAWA REMONTERA DO WYKONYWANIA REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH
Numer ogłoszenia: 131923 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA REMONTERA DO WYKONYWANIA REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa remontera do wykonywania remontów nawierzchni bitumicznych. Remonter fabrycznie nowy Rok produkcji maszyny - 2009, Dopuszczalna masa całkowita urządzenia 13 000 kg wraz z materiałami (grysy, emulsja asfaltowa) Długość urządzenia 3700 - 3800 mm Szerokość urządzenia do 2400 mm Wysokość urządzenia do 2000 mm Zasobnik kruszywa min. 4,5 m³, Podgrzewany zbiornik na emulsję min. 1100 litrów, Zasilanie silnikiem wysokoprężnym, Palnik gazowy lub olejowy do szybkiego podgrzewania emulsji, Przepływowy podgrzewacz do ogrzewania emulsji w zbiorniku podczas jazdy transportowej i w czasie pracy - wykorzystujący ciepło spalin silnika samochodu, Zastosowanie maszyny do materiałów o różnej ziarnistości, Możliwość montażu remontera na podwoziu samochodu, Pompa oraz układ zasilania do tłoczenia emulsji, Wysięgnik umożliwiający pracę w promieniu min. 4,0 m, Pulpit sterowniczy z programatorem dozowania emulsji i grysów, wskaźnikiem optymalnych warunków pracy maszyny obsługiwany przez jednego operatora, Komputer kontrolujący wydatek emulsji, grysów i czas pracy maszyny, wraz z płynną regulacją w całym zakresie, Wyposażenie w oświetlenie pola roboczego Wyposażenie w oświetlenie ostrzegawcze z tyłu maszyny Dmuchawa powietrza z wirującymi tłokami gwarantująca małą wibrację i pulsację tłoczenia, Podawanie grysu do rury wylotowej za pomocą inżektora, Praktyczna wydajność 1 - 2 m³/h, Maszyna pomalowana na kolor pomarańczowy drogowy z elementami w kolorze czarnym, wraz z oznakowaniem na żółtym tle czarne litery SŁUŻBA DROGOWA po str. lewej i prawej maszyny o wymiarach 170 cm x 20 cm Gwarancja min. 24 miesiące bez limitu motogodzin, Zamawiający ustala maksymalny czas reakcji serwisu Wykonawcy na 48 godzin od zgłoszenia usterki, ewentualny transport do miejsca naprawy w okresie gwarancyjnym na koszt Wykonawcy. Przeszkolenie pracowników z obsługi sprzętu w miejscu użytkowania sprzętu, na koszt Wykonawcy Instrukcja obsługi w języku polskim Katalog części zamiennych w języku polskim Maszyna spełnia zasadnicze wymagania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Dyrektywą 98/37WE..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 3.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3.4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust 1 i 2 w/w ustawy z dn.29-01-2004r Prawo zamówień publicznych z póź. zmian. 3.5.Zapewni szkolnie teoretyczne i praktyczne w zakresie obsługi sprzętu dla pracowników obsługujących w/w sprzęt w siedzibie właściwej dla Zamawiającego i w uzgodnionym terminie , jednak nie później niż 5 dni od dostarczenia sprzętu. 3.6.Zapewni serwis pogwarancyjny oraz zakup części do zaoferowanego sprzętu przez okres co najmniej 10 lat. 3.7.Zapewni minimum 24 miesięczny okres gwarancyjny na zakupiony sprzęt ..
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spis załączników składających się na ofertę spis treści z określeniem strony oferty 4.2.Złoży pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Art.44 ustawy z dn.29-01-2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.nr 19 poz.177 z póź. zm.) 4.3.Formularz druku oferty . 4.4 Kosztorys ofertowy 4.5 Formularz - parametry techniczne oferowanego sprzętu: 4.6.Złoży pisemne oświadczenie ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 i Art. 24 ust.1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r.(DzU nr 19 poz.177 póź. zm) 4.7.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.8.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, 4.9.Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4.10.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.11.Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 4.12. Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, jeśli nie wynika to z innych dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc. Ul. Kościuszki 1a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc. Ul. Kościuszki 1a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załącznik:
specyfikacja__remonter_ii_popr.pdf
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Numer ogłoszenia: 133823 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 131923 - 2009 data 12.08.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, fax. 024 2752113.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
- W ogłoszeniu jest: Komputer kontrolujący wydatek emulsji, grysów i czas pracy maszyny, wraz z płynną regulacją w całym zakresie.
- W ogłoszeniu powinno być: Komputer kontrolujący wydatek emulsji, grysów i czas pracy maszyny, wraz z płynną regulacją w całym zakresie, lub przepływomierz do pomiaru ilości emulsji..
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Sierpc, 24.08.2009r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki 1 A
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROMAD
54-152 Wrocław, ul. Kolista 24/9
oddział
55-140 Żmigród, ul. Poznańska 7
MADROG CONSTRUCTION Sp. z o. o.
73-110 Stargard Szczeciński
ul. Na Grobli 4
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak. 2. Nie.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) robota budowlana;
-
dostawa;
-
usługa.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) negocjacje bez ogłoszenia;
5) zamówienie z wolnej ręki;
6) zapytanie o cenę;
7) aukcja elektroniczna.
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „ DOSTAWA REMONTERA DO WYKONYWANIA REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH
V. Wybór oferty:
1. Wykonawca:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROMAD
54-152 Wrocław, ul. Kolista 24/9
oddział
55-140 Żmigród, ul. Poznańska 7
cena oferty: 168 360.00 zł brutto
Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w SIerpcu
/podpis nieczytelny/
DOSTAWA REMONTERA DO WYKONYWANIA REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH
Numer ogłoszenia: 306436 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131923 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA REMONTERA DO WYKONYWANIA REMONTÓW NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa remontera do wykonywania remontów nawierzchni bitumicznych. Remonter fabrycznie nowy Rok produkcji maszyny - 2009, Dopuszczalna masa całkowita urządzenia 13 000 kg wraz z materiałami (grysy, emulsja asfaltowa) Długość urządzenia 3700 - 3800 mm Szerokość urządzenia do 2400 mm Wysokość urządzenia do 2000 mm Zasobnik kruszywa min. 4,5 m³, Podgrzewany zbiornik na emulsję min. 1100 litrów, Zasilanie silnikiem wysokoprężnym, Palnik gazowy lub olejowy do szybkiego podgrzewania emulsji, Przepływowy podgrzewacz do ogrzewania emulsji w zbiorniku podczas jazdy transportowej i w czasie pracy - wykorzystujący ciepło spalin silnika samochodu, Zastosowanie maszyny do materiałów o różnej ziarnistości, Możliwość montażu remontera na podwoziu samochodu, Pompa oraz układ zasilania do tłoczenia emulsji, Wysięgnik umożliwiający pracę w promieniu min. 4,0 m, Pulpit sterowniczy z programatorem dozowania emulsji i grysów, wskaźnikiem optymalnych warunków pracy maszyny obsługiwany przez jednego operatora, Komputer kontrolujący wydatek emulsji, grysów i czas pracy maszyny, wraz z płynną regulacją w całym zakresie, Wyposażenie w oświetlenie pola roboczego Wyposażenie w oświetlenie ostrzegawcze z tyłu maszyny Dmuchawa powietrza z wirującymi tłokami gwarantująca małą wibrację i pulsację tłoczenia, Podawanie grysu do rury wylotowej za pomocą inżektora, Praktyczna wydajność 1 - 2 m³/h, Maszyna pomalowana na kolor pomarańczowy drogowy z elementami w kolorze czarnym, wraz z oznakowaniem na żółtym tle czarne litery SŁUŻBA DROGOWA po str. lewej i prawej maszyny o wymiarach 170 cm x 20 cm Gwarancja min. 24 miesiące bez limitu motogodzin, Zamawiający ustala maksymalny czas reakcji serwisu Wykonawcy na 48 godzin od zgłoszenia usterki, ewentualny transport do miejsca naprawy w okresie gwarancyjnym na koszt Wykonawcy. Przeszkolenie pracowników z obsługi sprzętu w miejscu użytkowania sprzętu, na koszt Wykonawcy Instrukcja obsługi w języku polskim Katalog części zamiennych w języku polskim Maszyna spełnia zasadnicze wymagania w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Dyrektywą 98/37WE...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00-2.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 138000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROMAD 54-152 Wrocław, ul. Kolista 24/9, ul. Poznańska 7, 55-140 Żmigród, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 138000
- Oferta z najniższą ceną: 138000 oferta z najwyższą ceną: 139000
- Waluta: PLN.
Stanisław Markuszewski
kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-04 18:53:26
- Liczba odsłon: 521
- Historia dokumentu: