Wersja archiwalna 2009-11-06 14:50:48
Sierpc.dnia 06.11.2009 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych powiatu sierpeckiego w sezonach 2009/2010, 2010/2011 oraz 2011/2012
Numer ogłoszenia: 200647 - 2009; data zamieszczenia: 06.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych powiatu sierpeckiego w sezonach 2009/2010, 2010/2011 oraz 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych powiatu sierpeckiego w 3 okresach zimowych, polegających na zwalczaniu śliskości i ich odśnieżaniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 5.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.l i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz ,że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznychPolisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu równiarki z pługiem Zamawiającego - odśnieżanie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu równiarki z pługiem Zamawiającego - odśnieżanie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie - obsługujący teren gminy Sierpc. - szt.1 - Odśnieżanie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie - obsługujący teren gminy Sierpc. - szt.1 - Odśnieżanie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie - obsługujący teren gminy Mochowo. - szt.1 - Odśnieżanie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie - obsługujący teren gminy Mochowo. - szt.1 - Odśnieżanie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie - obsługujący teren gminy Gozdowo. - szt.1 - Odśnieżanie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie - obsługujący teren gminy Gozdowo. - szt.1 - Odśnieżanie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: samochód o ładowności 7-13t, np. Jelcz, Liaz, Ifa, Kamaz lub do 5T z napędem na 2 lub więcej osi - pług średni zamawiającego - obsługujący teren gminy Rościszewo- szt.1 - Odśnieżanie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: samochód o ładowności 7-13t, np. Jelcz, Liaz, Ifa, Kamaz lub do 5T z napędem na 2 lub więcej osi - pług średni zamawiającego - obsługujący teren gminy Rościszewo- szt.1 - Odśnieżanie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie - obsługujący teren gminy Szczutowo- szt.1 - Odśnieżanie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie - obsługujący teren gminy Szczutowo- szt.1 - Odśnieżanie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie - obsługujący teren gminy Zawidz- szt.3 - Odśnieżanie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie - obsługujący teren gminy Zawidz- szt.3 - Odśnieżanie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Koparko - ładowarka, np.:Fadroma do usuwania nadmiaru śniegu z pasa drogowego z napędem na 4 koła, poj. łyżki min.1,0m3 i mocy >100KM - szt.1.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koparko - ładowarka, np.:Fadroma do usuwania nadmiaru śniegu z pasa drogowego z napędem na 4 koła, poj. łyżki min.1,0m3 i mocy >100KM - szt.1.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Piaskarka (samochód min.10t) do zwalczania śliskości z załadunkiem Zamawiającego i pługiem średnim Zamawiającego - szt.2 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piaskarka (samochód min.10t) do zwalczania śliskości z załadunkiem Zamawiającego i pługiem średnim Zamawiającego - szt.2 - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Samochód o ładowności >13t lub >10t z napędem na 2 lub więcej osi, np.Kraz, Tatra - pług ciężki Wykonawcy-szt.1 - Odśnieżanie.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samochód o ładowności >13t lub >10t z napędem na 2 lub więcej osi, np.Kraz, Tatra - pług ciężki Wykonawcy-szt.1 - Odśnieżanie.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
-
4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Załącznik:
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 2009-11-06
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-11-06 14:50:48
- Liczba odsłon: 456
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: