Wersja archiwalna 2009-12-02 15:32:37

 

Sierpc.dnia 23.11.2009 r.

Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych powiatu sierpeckiego w sezonach 2009/2010, 2010/2011 oraz 2011/2012
Numer ogłoszenia: 217419 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych powiatu sierpeckiego w sezonach 2009/2010, 2010/2011 oraz 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ NR 2- ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie lub samochód o ład.7-13t lub do 5t z napędem na 2 lub więcej osi -szt.1 - Odśnieżanie - obsługujący teren gminy Sierpc..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 5.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.l i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz ,że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do formularza ofertowego.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 09:00, miejsce: 09-200 SIERPC, ul. Kościuszki 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

załącznik:

zima_na_cz._ii_2009.pdf

 

Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

 

Sierpc, 02.12.2009 r.


Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "CEGŁOTEX" Jan Kuźniewski

09-200 Sierpc, Babiec Piaseczny 45



Zawiadomienie o wyborze oferty


Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

I. Zamawiający:

1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

2. Adres: ul. Kościuszki 1a

3. Kod pocztowy: 09-200

4. Miejscowość: Sierpc

5. Województwo: mazowieckie


II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

  1. Tak. 2. Nie.


III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1. Rodzaj zamówienia:

usługa.

2. Tryb udzielenia zamówienia:

przetarg nieograniczony;


IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatu sierpeckiego w sezonach 2009/2010, 2010/2011, 2011/2012„

  1. Wybór oferty:


CZĘŚĆ II


Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "CEGŁOTEX" Jan Kuźniewski

09-200 Sierpc, Babiec Piaseczny 45


CENA 112,35 zł brutto


Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.

 

Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 576285]

przewiń do góry