Sierpc: Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A
Numer ogłoszenia: 31485 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierp.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 0.Zamówienie obejmuje wykonanie dozorowania (ochronę fizyczną) obiektów i sprzętu znajdujących się na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A. 2.. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, równoważnych bądź częściowych 3. Zamawiający nie dopuszcza uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia. Usługa ochrony mienia wykonywana będzie w godzinach: od 15.00 do 7.00 w dni powszednie całodobowo w soboty, niedziele i dni wolne od pracy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 0.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 pzp, tzn: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy posiadaja obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem trchnicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 09:30, miejsce: 09-200 Sierpc.ul. Kościuszki 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załącznik:

siwz_-_dozorowanie_2010.pdf

 

Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

 

Numer ogłoszenia: 32235 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 31485 - 2010 data 15.02.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, fax. 024 2752113.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.7.
  • W ogłoszeniu jest: Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.
  • W ogłoszeniu powinno być: Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

 

Sierpc, 02.03.2010 r.

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A

Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych

ANTEMA Sp. z o. o.

58-506 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II 8a

Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia ,,OCULTUC’’

Jerzy Wierzbiński

Ul. Marcinkowskiego 99/1, 66-400 Gorzów Wlkp

Ochrona Osób i Mienia ,,GRAD’’ Krzysztof Tomczak

12-100 Szczytno, ul. Tetmajera 14a

Przedsiębiorstwo Usługowe ,,ROKA’’  Z.P.Ch. Andrzej Ireneusz Kantorski

97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Polna 14

Biuro Ochrony Osób i Mienia ARES Grzegorz Cieślik

32-300 Olkusz, ul. Kr K. Wielkiego 29/34

Multiservice Sp. z o.o.

Ul. Medyczna  8, 09-400 Płock

Biuro Ochrony Mienia i Osób ,,ALBATROS’’

Ul. Powstańców Warszawskich 9, 06-400 Ciechanów

Elitarne Biuro Ochrony GROM

Ul. Kilińskiego 46, 33-300 Nowy Sącz

FORMACJA Spółka Cywilna

Wojciech Nosek Ireneusz Krzyżanowski S.C.

Ul. Czesława Klimasa 2, 41-800 Zabrze

Międzywojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów ,,NOVUM’’

Zakład Pracy Chronionej

Ul 1-go Maja 43a, 96-300 Żyrardów

Koncesjonowana Agencja Detektywistyczna Ochrony Osób i Mienia LIDER

Bohdan Szpakowski

Ul. ST. Wyspiańskiego 42/5, 06-400 Ciechanów

AGENCJA OCHRONY  ,,EFEKT WAR-MA’’ Sp. z o.o.

10-165 Olsztyn, ul. Artyleryjska 3H

Agencja Ochrony Osób i Mienia HUZAR

Ul. Braci Tułodzieckich 25, 09-200 Sierpc

Przedsiębiorstwo Usługowe ,,KERIM’’ Mirosław Hendel

Ul. Sandomierska 14a, 26-611 Radom

Agencja Ochrony Mienia ,,CERTUS’’ Sp. z o.o.

Ul. Obozowa 16, 01-161 Warszawa

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej ,,EMIR’’ Sp. z o.o.

Ul. Barska 6, 87-800 Włocławek

Agencja Ochrony ,,DES’’ Jacek Dobrogoszcz

Ul. Kwiatka 43/3, 09-400 Płock

Polskie Agencje Ochrony S.A.

Ul. Puławska 479, 02-844 Warszawa

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 I.      Zamawiający:

1.       Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu

2.       Adres: ul. Kościuszki 1a

3.       Kod pocztowy: 09-200

4.       Miejscowość: Sierpc

5.       Województwo: mazowieckie

II.      Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.          2. Nie.

III.    Tryb i przedmiot zamówienia:

1.       Rodzaj zamówienia:

         1)  robota budowlana;

2)     dostawa;

3)     usługa.

2.       Tryb udzielenia zamówienia:

1)      przetarg nieograniczony;

2)      przetarg ograniczony;

3)      negocjacje z ogłoszeniem;

4)      negocjacje bez ogłoszenia;

5)      zamówienie z wolnej ręki;

6)      zapytanie o cenę;

7)      aukcja elektroniczna.

IV.    Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „ Dozorowanie bazy Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu „

 

V.      Wybór oferty:

1.       Wykonawca:

              1)   Nazwa: Ochrona Osób i Mienia ,,GRAD’’ Krzysztof Tomczak

2)      Adres: ul. Tetmajera 14a

3)      Kod pocztowy: 12-100

4)      Miejscowość: Szczytno

5)      Województwo: warmińsko-mazurskie

        cena oferty: 40.790,40 zł brutto

Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu. 

 Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

 

Sierpc: Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu w latach 2010-2013
Numer ogłoszenia: 70132 - 2010; data zamieszczenia: 12.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31485 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu w latach 2010-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie dozorowania (ochronę fizyczną) obiektów i sprzętu znajdujących się na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A. 2.. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, równoważnych bądź częściowych 3. Zamawiający nie dopuszcza uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia. Usługa ochrony mienia wykonywana będzie w godzinach: od 15.00 do 7.00 w dni powszednie całodobowo w soboty, niedziele i dni wolne od pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ochrona Osób i Mienia GRAD Krzysztof Tomczak, ul. Tetmajera 14a, 12-100 Szczytno, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33465,60

  • Oferta z najniższą ceną: 33465,60 / Oferta z najwyższą ceną: 60144,00

  • Waluta: PLN.

Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis kierownika/

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 576244]

przewiń do góry