Wersja archiwalna 2010-03-02 12:28:39
Sierpc: Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A
Numer ogłoszenia: 31485 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierp.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 0.Zamówienie obejmuje wykonanie dozorowania (ochronę fizyczną) obiektów i sprzętu znajdujących się na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A. 2.. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, równoważnych bądź częściowych 3. Zamawiający nie dopuszcza uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia. Usługa ochrony mienia wykonywana będzie w godzinach: od 15.00 do 7.00 w dni powszednie całodobowo w soboty, niedziele i dni wolne od pracy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
0.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 pzp, tzn: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy posiadaja obowiązek posiadania takich uprawnień.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem trchnicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak
- należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego – jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 09:30, miejsce: 09-200 Sierpc.ul. Kościuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załącznik:
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Numer ogłoszenia: 32235 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 31485 - 2010 data 15.02.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, fax. 024 2752113.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.7.
- W ogłoszeniu jest: Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach.
- W ogłoszeniu powinno być: Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Sierpc, 02.03.2010 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki
Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych
58-506 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II 8a
Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia ,,OCULTUC’’
Jerzy Wierzbiński
Ul. Marcinkowskiego 99/1, 66-400 Gorzów Wlkp
Ochrona Osób i Mienia ,,GRAD’’ Krzysztof Tomczak
12-100 Szczytno, ul. Tetmajera 14a
Przedsiębiorstwo Usługowe ,,ROKA’’ Z.P.Ch. Andrzej Ireneusz Kantorski
97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Polna 14
Biuro Ochrony Osób i Mienia ARES Grzegorz Cieślik
32-300 Olkusz, ul. Kr K. Wielkiego 29/34
Multiservice Sp. z o.o.
Ul. Medyczna 8, 09-400 Płock
Biuro Ochrony Mienia i Osób ,,ALBATROS’’
Ul. Powstańców Warszawskich 9, 06-400 Ciechanów
Elitarne Biuro Ochrony GROM
Ul. Kilińskiego 46, 33-300 Nowy Sącz
FORMACJA Spółka Cywilna
Wojciech Nosek Ireneusz Krzyżanowski S.C.
Ul. Czesława Klimasa 2, 41-800 Zabrze
Międzywojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów ,,NOVUM’’
Zakład Pracy Chronionej
Ul 1-go Maja 43a, 96-300 Żyrardów
Koncesjonowana Agencja Detektywistyczna Ochrony Osób i Mienia LIDER
Bohdan Szpakowski
Ul. ST. Wyspiańskiego 42/5, 06-400 Ciechanów
AGENCJA OCHRONY ,,EFEKT WAR-MA’’ Sp. z o.o.
10-165 Olsztyn, ul. Artyleryjska 3H
Agencja Ochrony Osób i Mienia HUZAR
Ul. Braci Tułodzieckich 25, 09-200 Sierpc
Przedsiębiorstwo Usługowe ,,KERIM’’ Mirosław Hendel
Ul. Sandomierska 14a, 26-611 Radom
Agencja Ochrony Mienia ,,CERTUS’’ Sp. z o.o.
Ul. Obozowa 16, 01-161 Warszawa
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej ,,EMIR’’ Sp. z o.o.
Ul. Barska 6, 87-800 Włocławek
Agencja Ochrony ,,DES’’ Jacek Dobrogoszcz
Ul. Kwiatka 43/3, 09-400 Płock
Polskie Agencje Ochrony S.A.
Ul. Puławska 479, 02-844 Warszawa
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak. 2. Nie.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) robota budowlana;
2) dostawa;
3) usługa.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) negocjacje bez ogłoszenia;
5) zamówienie z wolnej ręki;
6) zapytanie o cenę;
7) aukcja elektroniczna.
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „ Dozorowanie bazy Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu „
V. Wybór oferty:
1. Wykonawca:
1) Nazwa: Ochrona Osób i Mienia ,,GRAD’’ Krzysztof Tomczak
2) Adres: ul. Tetmajera 14a
3) Kod pocztowy: 12-100
4) Miejscowość: Szczytno
5) Województwo: warmińsko-mazurskie
cena oferty: 40.790,40 zł brutto
Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.
Stanisław Markuszewski
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 2010-03-02
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-02 12:28:39
- Liczba odsłon: 530
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: