Wersja archiwalna 2010-08-30 14:34:05

 

Sierpc.dnia 11.08.2010 r.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:

Przebudowa chodnika i wjazdów w m. Szczutowo na odcinku od OSP do cmentarza oraz na odcinku od przepustu w kierunku drogi woj. nr 560
Numer ogłoszenia: 216877 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika i wjazdów w m. Szczutowo na odcinku od OSP do cmentarza oraz na odcinku od przepustu w kierunku drogi woj. nr 560.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa chodnika i wjazdów w m. Szczutowo na odcinku od OSP do cmentarza oraz na odcinku od przepustu w kierunku drogi woj. nr 560 Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Szczutowo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót: 1.WYKONANIE KORYTA MECHANICZNIE POD CHODNIKI I ZJAZDY W GRUNCIE KAT. I-II Z TRANSPORTM UROBKU NA NASYP SAMOCHODAMI NA ODLEGŁOŚĆ 6 KM WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA I ZWILŻENIEM W MIARĘ POTRZEBY WARSTW ZAGĘSZCZANYCH WODĄ - 53,62 m3 2.PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZENIE PODŁOŻA POD WARSTWAY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI WYKONANE MECHANICZNIE W GRUNCIE KAT. II-IV - 647,00 m2 3.WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCIE DROGI, GR. WARSTWY 10cm - 633,50 m2 4.USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH (WYSTAJĄCYCH I WTOPIONYCH) O WYMIARACH 15x30 cm WRAZ Z WYKONANIEM ŁAY Z OPOREM Z BTONU B-10 WRAZ Z WYPEŁNIENIEM SZCZELINY POMIĘDZY KRAWĘŻNIKIEM A JEZDNIĄ MASĄ ZALEWOWĄ I GRYSEM KAMIENNYM - 632,50 m 5.WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ O GRUBOŚCI 6 cm, SZAREJ NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM - 421,00 m2 6.USTAWIENIE OBRZEŻY BTONOWYCH O WYMIARACH 30x8 cm NA PODSYPCE PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE ZAPRAWĄ CEMENTOWĄ - 228,00 m 7.UMOCNIENIE SKARP PŁYTAMI AŻUROWYMI 60x40x10 cm (35 kg/SZT.). WYPEŁNIENIE WOLNYCH PRZESTRZENI HUMUSM I OBSIANIE TRAWĄ, PODSYPKA PIASKOWA GRUB. 5 cm - 139,00 m 8.OCZYSZCZANIE ROWÓW Z NAMUŁU Z PROFILOWANIEM DNA I SKARP, GRUBOŚĆ NAMUŁU 20 cm - 139,00 m 9.PROFILOWANIE I ZAGĘSZCZENIE PODŁOŻA POD WARSTWAY KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI WYKONANE MECHANICZNIE W GRUNCIE KAT. II-IV NA ZJAZDACH - 250,00 m2 10.WYKONANIE I ZAGĘSZCZANIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCIE LUB NA CAŁEJ SZEROKOŚCI DROGI, GR. WARSTWY 10cm NA ZJAZDACH - 259,00 m2 11.WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO NATURALNEGO, W-WA GÓRNA, GRUBOŚĆ WARSTWY PO ZAGESZCZENIU 15 cm NA ZJAZDACH -250,00m2 12.NAWIERZCHNIE Z KOSTI BRUKOWEJ KOLOROWEJ O GRUBOŚCI 8 cm NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ, SPOINY WYPEŁNIONE PIASKIEM NA ZJAZDACH - 250,00 m2 13.USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH WTOPIONYCH O WYMIARACH 12x25 cm (WTOPIONE) WRAZ Z WYKONANIEM ŁAWY ZWYKŁEJ Z BETONU B-10 NA ZJAZDACH - 71,50 m.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-0, 45.23.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załącznik:

chodnik_szczutowo.pdf

 

Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

 

Sierpc, 30.08.2010r.

 

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A

 

 

ROLPOL spółka cywilna

P. Ozimkiewicz, B. Chrzanowska

Ul. Paderewskiego 8/45, 09-200 Sierpc

Fax: 24 275 32 34

 

 

P.H.U. Usługi Brukarskie

Dariusz Korcz

Borkowo Kościelne, ul. Warszawska 5

09-200 Sierpc

Fax 24 275 51 88

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 I.    Zamawiający:

1.    Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu

2.    Adres: ul. Kościuszki 1a

3.    Kod pocztowy: 09-200

4.    Miejscowość: Sierpc

5.    Województwo: mazowieckie

 

II.    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.      2. Nie.

 

III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1.    Rodzaj zamówienia:

       1)  robota budowlana;

2)   dostawa;

3)   usługa.

 

2.    Tryb udzielenia zamówienia:

1)    przetarg nieograniczony;

2)    przetarg ograniczony;

3)    negocjacje z ogłoszeniem;

4)    negocjacje bez ogłoszenia;

5)    zamówienie z wolnej ręki;

6)    zapytanie o cenę;

7)    aukcja elektroniczna.

IV.       Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Wykonanie przebudowy chodnika i wjazdów w m. Szczutowo na odcinku od OSP do cmentarza oraz na odcinku od przepustu w kierunku drogi woj. nr 560

 

V.   Wybór oferty:

 

1.    Wykonawca:

1)  Nazwa: P.H.U. Usługi Brukarskie Dariusz Korcz

2)    Adres: Borkowo Kościelne, ul. Warszawska 5

3)    Kod pocztowy: 09-200

4)    Miejscowość: Sierpc

5)    Województwo: mazowieckie

 

        cena oferty: 95 182,55  zł brutto

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.

 

VI.    Punktacja przyznana ofertom

 

Oferta Nr 1:

 

ROLPOL spółka cywilna

P. Ozimkiewicz, B. Chrzanowska

Ul. Paderewskiego 8/45, 09-200 Sierpc

 

ilość punktów w kryterium ceny: 95

Oferta Nr 2

P.H.U. Usługi Brukarskie

Dariusz Korcz

Borkowo Kościelne, ul. Warszawska 5

09-200 Sierpc

ilość punktów w kryterium ceny: 100

 

VII.    Oferty  odrzucone: 0

 

VI.  Zawarcie umowy

 

1.         Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie  nie    krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)

 

 

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182  Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .

 

Stanisław Markuszewski

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 576286]

przewiń do góry