Sierpc.dnia 02.03.2011 r.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:


Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km
Numer ogłoszenia: 70561 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km 2.Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Rościszewo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót: 1)Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą - 0,819 km 2)WYKONANIE NAWIERZCHNI WYRÓWNAWCZEJ AC16W Z BETONU ASFALTOWEGO, WARSTWA WYRÓWNAWCZA, GRUBOŚCI WARSTWY OD 1 - 10 CM - 205,00 ton 3)WYKONANIE NAWIERZCHNI ŚCIERALNEJ AC11S Z BETONU ASFALTOWEGO, WARSTWA ŚCIERALNA, GRUBOŚCI WARSTWY 4 CM 819x5,0=4 095 - 4 095,00 m2 4)SKROPIENIE NAWIERZCHNI EMULSJĄ PRZED UŁOŻENIEM WARSTWY ŚCIERALNEJ, 819x5,0=4 095 - 4 095,00 m2 5)OCZYSZCZENIE NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I SKROPIENIE NAWIERZCHNI EMULSJĄ PRZED UŁOŻENIEM NAWIERZCHNI WYRÓWNAWCZEJ, 819x5,0=4 095 - 4 095,00 m2 6)WYKONANIE ŚCIEKU PRZY KRAWĘŻNIKU PO STRONIE CHODNIKA O SZEROKOŚCI 20 CM, 819x0,20=163,80 m2 - 163,80 m2 7)UŁOŻENIE GEOWŁÓKNINY NA POŁACZENIU POSZERZENIA ZE STARĄ NAWIERZCHNIĄ O SZEROKOŚCI 1 M, 819x1=819 m2 - 819,00 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • -

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załącznik:

siwz_7.pdf

 

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

ZDP.DT.342-7/2011                                                                               Sierpc. Dnia 25.03.2011

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a

DELTA PRID Sp. z o.o.

 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9

ZAWIADOMIENIE O POPRAWIENIU OCZYWISTYCH OMYŁEK RACHUNKOWYCH

Na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowę drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km

prowadzonym w trybie Przetargu Nieograniczonego. Zamawiający sprostował oczywiste

omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny  w ofercie złożonej przez Wykonawcę:

DELTA PRID Sp. z o.o.,  06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9

Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:

 W Załączniku nr 6 SIWZ, tj.: kosztorys ofertowy, zostało błędnie zsumowane wartości w złotych w pozycji 4,1 . Wykonawca podał że: 163,80 x 57,90 = 9 467,64, a powinno być 9 484,02 zł. Poprawiono w/w pomyłkę rachunkową,  zsumowano poszczególne elementy rozliczeniowe, i kwota za w/w roboty wyniosła 207 973,90, a nie jak podał wykonawca 207 953,75 zł brutto. Poprawiono także w Formularzu Ofertowym w/w kwoty.

Jednocześnie zwracam się z prośbą o poinformowanie zamawiającego w formie pisemnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, czy wyrażacie Państwo zgodę na poprawienie przez Zamawiającego ww. omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny. W przypadku nie wyrażenia zgody na ich poprawienie Państwa oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych .

                                                                                                                             

 P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Otrzymują:

1. Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych

DROGBUD Sp.z o.o., 96-500 Sochaczew

Ul. Kościńskiego 30

2. Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe, WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck

3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.  

 Ul. Przemysłowa 28,  09-400 Płock

 

ZDP DT 342-7/2011                                                                  Sierpc, 13.04.2011r.

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.

Ul. Przemysłowa 28

09-400 Płock

DROGBUD Spółka Z O.O.

96-500 Sochaczew

Ul. Kościńskiego 3c

DELTA PRID Sp. z o.o. 06-400 Ciechanów,

 ul. Mazowiecka 9

Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe

WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 I.    Zamawiający:

1.    Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu

2.    Adres: ul. Kościuszki 1a

3.    Kod pocztowy: 09-200

4.    Miejscowość: Sierpc

5.    Województwo: mazowieckie

II.    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.      2. Nie.

III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1.    Rodzaj zamówienia:

       1)  robota budowlana;

2)   dostawa;

3)   usługa.

2.    Tryb udzielenia zamówienia:

1)    przetarg nieograniczony;

2)    przetarg ograniczony;

3)    negocjacje z ogłoszeniem;

4)    negocjacje bez ogłoszenia;

5)    zamówienie z wolnej ręki;

6)    zapytanie o cenę;

7)    aukcja elektroniczna.

IV.       Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km

V.   Wybór oferty:

1.    Wykonawca:

1)    Nazwa: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A

2)    Adres: ul. Przemysłowa 28

3)    Kod pocztowy: 09-400

4)    Miejscowość: Płock

5)    Województwo: mazowieckie

        cena oferty: 187 381,95  zł brutto

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.

VI.    Punktacja przyznana ofertom

Oferta Nr 1:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.

Ul. Przemysłowa 28

09-400 Płock

ilość punktów w kryterium ceny: 100

Oferta Nr 2

DROGBUD Spółka Z O.O.

96-500 Sochaczew

Ul. Kościńskiego 3c

ilość punktów w kryterium ceny: 80

Oferta Nr 3

DELTA PRID Sp. z o.o. 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9

ilość punktów w kryterium ceny: 90

Oferta Nr 4

Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe

WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

ilość punktów w kryterium ceny: 94

VII.    Oferty  odrzucone: 0

VI.  Zawarcie umowy

1.         Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie  nie    krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182  Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km.
Numer ogłoszenia: 128575 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70561 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km 2.Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Rościszewo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót: 1)Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą - 0,819 km 2)WYKONANIE NAWIERZCHNI WYRÓWNAWCZEJ AC16W Z BETONU ASFALTOWEGO, WARSTWA WYRÓWNAWCZA, GRUBOŚCI WARSTWY OD 1 - 10 CM - 205,00 ton 3)WYKONANIE NAWIERZCHNI ŚCIERALNEJ AC11S Z BETONU ASFALTOWEGO, WARSTWA ŚCIERALNA, GRUBOŚCI WARSTWY 4 CM 819x5,0=4 095 - 4 095,00 m2 4)SKROPIENIE NAWIERZCHNI EMULSJĄ PRZED UŁOŻENIEM WARSTWY ŚCIERALNEJ, 819x5,0=4 095 - 4 095,00 m2 5)OCZYSZCZENIE NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I SKROPIENIE NAWIERZCHNI EMULSJĄ PRZED UŁOŻENIEM NAWIERZCHNI WYRÓWNAWCZEJ, 819x5,0=4 095 - 4 095,00 m2 6)WYKONANIE ŚCIEKU PRZY KRAWĘŻNIKU PO STRONIE CHODNIKA O SZEROKOŚCI 20 CM, 819x0,20=163,80 m2 - 163,80 m2 7)UŁOŻENIE GEOWŁÓKNINY NA POŁACZENIU POSZERZENIA ZE STARĄ NAWIERZCHNIĄ O SZEROKOŚCI 1 M, 819x1=819 m2 - 819,00 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku s.a., ul. Przemysłowa 28, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 152343,05

  • Oferta z najniższą ceną: 152343,05 / Oferta z najwyższą ceną: 190066,50

  • Waluta: PLN.

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis niczytelny/

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 576247]

przewiń do góry