Wersja archiwalna 2011-05-04 10:53:08
Sierpc.dnia 02.03.2011 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km
Numer ogłoszenia: 70561 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km 2.Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Rościszewo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót: 1)Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą - 0,819 km 2)WYKONANIE NAWIERZCHNI WYRÓWNAWCZEJ AC16W Z BETONU ASFALTOWEGO, WARSTWA WYRÓWNAWCZA, GRUBOŚCI WARSTWY OD 1 - 10 CM - 205,00 ton 3)WYKONANIE NAWIERZCHNI ŚCIERALNEJ AC11S Z BETONU ASFALTOWEGO, WARSTWA ŚCIERALNA, GRUBOŚCI WARSTWY 4 CM 819x5,0=4 095 - 4 095,00 m2 4)SKROPIENIE NAWIERZCHNI EMULSJĄ PRZED UŁOŻENIEM WARSTWY ŚCIERALNEJ, 819x5,0=4 095 - 4 095,00 m2 5)OCZYSZCZENIE NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I SKROPIENIE NAWIERZCHNI EMULSJĄ PRZED UŁOŻENIEM NAWIERZCHNI WYRÓWNAWCZEJ, 819x5,0=4 095 - 4 095,00 m2 6)WYKONANIE ŚCIEKU PRZY KRAWĘŻNIKU PO STRONIE CHODNIKA O SZEROKOŚCI 20 CM, 819x0,20=163,80 m2 - 163,80 m2 7)UŁOŻENIE GEOWŁÓKNINY NA POŁACZENIU POSZERZENIA ZE STARĄ NAWIERZCHNIĄ O SZEROKOŚCI 1 M, 819x1=819 m2 - 819,00 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
-
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załącznik:
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
ZDP.DT.342-7/2011 Sierpc. Dnia 25.03.2011
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a
DELTA PRID Sp. z o.o.
06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9
ZAWIADOMIENIE O POPRAWIENIU OCZYWISTYCH OMYŁEK RACHUNKOWYCH
Na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowę drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości
prowadzonym w trybie Przetargu Nieograniczonego. Zamawiający sprostował oczywiste
omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w ofercie złożonej przez Wykonawcę:
DELTA PRID Sp. z o.o., 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9
Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:
W Załączniku nr 6 SIWZ, tj.: kosztorys ofertowy, zostało błędnie zsumowane wartości w złotych w pozycji 4,1 . Wykonawca podał że: 163,80 x 57,90 = 9 467,64, a powinno być 9 484,02 zł. Poprawiono w/w pomyłkę rachunkową, zsumowano poszczególne elementy rozliczeniowe, i kwota za w/w roboty wyniosła 207 973,90, a nie jak podał wykonawca 207 953,75 zł brutto. Poprawiono także w Formularzu Ofertowym w/w kwoty.
Jednocześnie zwracam się z prośbą o poinformowanie zamawiającego w formie pisemnej w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, czy wyrażacie Państwo zgodę na poprawienie przez Zamawiającego ww. omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny. W przypadku nie wyrażenia zgody na ich poprawienie Państwa oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych .
Otrzymują:
1. Mazowieckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych
DROGBUD Sp.z o.o., 96-500 Sochaczew
Ul. Kościńskiego 30
2. Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe, WAPNOPOL Adam Nowakowski
Ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck
3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.
Ul. Przemysłowa 28, 09-400 Płock
ZDP DT 342-7/2011 Sierpc, 13.04.2011r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.
Ul. Przemysłowa 28
09-400 Płock
DROGBUD Spółka Z O.O.
96-500 Sochaczew
Ul. Kościńskiego 3c
DELTA PRID Sp. z o.o. 06-400 Ciechanów,
ul. Mazowiecka 9
Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe
WAPNOPOL Adam Nowakowski
Ul. Nadrzeczna 12
06-450 Glinojeck
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak. 2. Nie.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) robota budowlana;
2) dostawa;
3) usługa.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) negocjacje bez ogłoszenia;
5) zamówienie z wolnej ręki;
6) zapytanie o cenę;
7) aukcja elektroniczna.
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości
V. Wybór oferty:
1. Wykonawca:
1) Nazwa: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A
2) Adres: ul. Przemysłowa 28
3) Kod pocztowy: 09-400
4) Miejscowość: Płock
5) Województwo: mazowieckie
cena oferty: 187 381,95 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia założenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.
VI. Punktacja przyznana ofertom
Oferta Nr 1: |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A. Ul. Przemysłowa 28 09-400 Płock |
ilość punktów w kryterium ceny: 100 |
Oferta Nr 2 |
DROGBUD Spółka Z O.O. 96-500 Sochaczew Ul. Kościńskiego 3c |
ilość punktów w kryterium ceny: 80 |
Oferta Nr 3 |
DELTA PRID Sp. z o.o. 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9 |
ilość punktów w kryterium ceny: 90 |
Oferta Nr 4 |
Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski Ul. Nadrzeczna 12 06-450 Glinojeck |
ilość punktów w kryterium ceny: 94 |
VII. Oferty odrzucone: 0
VI. Zawarcie umowy
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)
Zgodnie z art. 180 oraz art. 182 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km.
Numer ogłoszenia: 128575 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70561 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3714W Studzieniec - Rydzewo w m. Studzieniec na terenie gminy Sierpc o łącznej długości 0,819 km 2.Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Rościszewo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót: 1)Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą - 0,819 km 2)WYKONANIE NAWIERZCHNI WYRÓWNAWCZEJ AC16W Z BETONU ASFALTOWEGO, WARSTWA WYRÓWNAWCZA, GRUBOŚCI WARSTWY OD 1 - 10 CM - 205,00 ton 3)WYKONANIE NAWIERZCHNI ŚCIERALNEJ AC11S Z BETONU ASFALTOWEGO, WARSTWA ŚCIERALNA, GRUBOŚCI WARSTWY 4 CM 819x5,0=4 095 - 4 095,00 m2 4)SKROPIENIE NAWIERZCHNI EMULSJĄ PRZED UŁOŻENIEM WARSTWY ŚCIERALNEJ, 819x5,0=4 095 - 4 095,00 m2 5)OCZYSZCZENIE NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I SKROPIENIE NAWIERZCHNI EMULSJĄ PRZED UŁOŻENIEM NAWIERZCHNI WYRÓWNAWCZEJ, 819x5,0=4 095 - 4 095,00 m2 6)WYKONANIE ŚCIEKU PRZY KRAWĘŻNIKU PO STRONIE CHODNIKA O SZEROKOŚCI 20 CM, 819x0,20=163,80 m2 - 163,80 m2 7)UŁOŻENIE GEOWŁÓKNINY NA POŁACZENIU POSZERZENIA ZE STARĄ NAWIERZCHNIĄ O SZEROKOŚCI 1 M, 819x1=819 m2 - 819,00 m2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku s.a., ul. Przemysłowa 28, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 152343,05
-
Oferta z najniższą ceną: 152343,05 / Oferta z najwyższą ceną: 190066,50
-
Waluta: PLN.
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis niczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 2011-05-04
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-04 10:53:08
- Liczba odsłon: 543
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: