Wersja archiwalna 2011-07-19 11:51:54
Sierpc.dnia 01.07.2011 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:
Przebudowa mostu nr JNI 20 w ciągu drogi powiatowej nr 3759W Szumanie – Bielsk wraz z drogami dojazdowymi
Numer ogłoszenia: 181405 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu nr JNI 20 w ciągu drogi powiatowej nr 3759W Szumanie - Bielsk wraz z drogami dojazdowymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych -trasa dróg w terenie równinnym i inwentaryzacja powykonawcza - 3,9 km 2. Przebudowa mostu w obrębie skrzydełek, ułożyć płyty najazdowe 1m x 3m w ilości 12 sztuk i wykonać wsporniki płyt najazdowych oraz wymienić nawierzchnię, należy również wykonać przebudowę balustrad i poręczy ochronnych, oczyścić oraz wyregulować koryto rzeki na długości 20 mb po 10 mb z każdej strony mostu oraz pod mostem, umocnić skarpy przy moście płytami betonowymi ażurowymi, dokonać odtworzenia i odmulenia koparko - odmularkami cieków - rowów przydrożnych o gł. 0,8 m wraz z wyprofilowaniem skarp po obu stronach drogi na całej długości przebudowywanego odcinka ok. 6800 mb, ustawić oporniki betonowe wtopione na ławie betonowej po obu stronach drogi na całej długości przebudowywanego odcinka ok. 6800 mb - 1 obiekt 3. Przebudowa przepustów fi 600 wraz z budową przyczułków w ilości 3 szt. o długości nie krótszej niż 9 mb każdy - 3 sztuki 4. Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową i oczyszczenie przed ułożeniem warstwy wyrównawczej. - 21450 m2 5. Wyrównanie wraz z warstwą wiążącą AC16W z betonu asfaltowego o grubości warstwy po zagęszczeniu 6 cm - 21450 m2 6. Skropienie warstwy wiążącej emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej - 21450 m2 7. Nawierzchnia ścieralna AC11S z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna) - 21450 m2 8. Warstwa z kruszywa naturalnego (pospółki) gr. 10 cm po zagęszczeniu z doziarnieniem kruszywem łamanym w ilości 25 % jako umocnienie poboczy o szerokości 1mb z każdej strony - 6800 m2 9. Ściek przy krawężniku głębokości 2 cm z kostki brukowej betonowej. - 64 m2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załącznik:
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Sierpc, dn. 08.07.2011
Nr sprawy: ZDP.DT.272.14.2011
Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:
Przebudowę mostu nr JNI 20 w ciągu drogi powiatowej nr 3759W Szumanie – Bielsk wraz z drogami dojazdowymi
Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:
Pyt. 1
Zgodnie z Prawem Unijnym od 2009 roku obowiązuje norma 13108-21 ZKP oraz 13108-20 Badanie typu łącznie z WT2-2010 Wytyczne Techniczne. Prosimy o sprecyzowanie , czy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy masy wykonanej po starej normie PN-S-96025-2000 z polimeroasfaltami, zgodnie z dokumentacją techniczną, czy z obecnie obowiązującymi normami i czy ma być to mieszanka mineralno-asfaltowa z polimeroasfaltami?
Odpowiedz:
Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy masy wykonanej po starej normie, lecz z obecnie obowiązującymi normami i nie musi być to mieszanka mineralno-asfaltowa z polimeroasfaltami.
Pyt. 2
W dołączonym przedmiarze robót w pozycji dotyczącej przebudowy przepustów fi 600 cm, Zamawiający żąda od Wykonawcy przebudowania tylko 3 sztuk takich przepustów. Prosimy o sprecyzowanie, o które przepusty chodzi, oraz wyjaśnienie co należy zrobić z pozostałymi przepustami na przebudowywanym odcinku drogi?
Odpowiedz:
Przebudowane zostaną tylko trzy przepusty pod drogą, które Zamawiający wskaże wybranemu Wykonawcy, pozostałe nie podlegają przebudowie.
Pyt. 3
Dokumentacja techniczna przewiduję wykonanie dwóch zatok autobusowych o nawierzchni z kostki brukowej, brak ich w przedmiarze. Czy Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wykonania tych zatok? Jeżeli tak, to prosimy o skorygowanie przedmiaru zmieszczonego w SIWZ.
Odpowiedz:
Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy wykonania dwóch zatok autobusowych.
Pyt. 4
W km 3+430 do km 3+930 przewidziano przebudowę chodnika istniejącego wraz z podwyższeniem niwelety. Czy Zamawiający będzie żądał wykonania przebudowy w/w chodnika? Jeżeli tak, to prosimy o skorygowanie przedmiaru zamieszczonego w SIWZ.
Odpowiedz:
Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy wykonania przebudowy w/w chodnika.
Pyt. 5
Projekt techniczny przewiduję wykonanie zjazdów o różnych nawierzchniach. Brak w przedmiarze w/w pozycji. Czy Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wykonania w/w zjazdów?
Odpowiedź:
Zjazdy należy wykonać z kruszywa naturalnego (pospółki) gr. 10 cm po zagęszczeniu z doziarnieniem kruszywem łamanym w ilości 25 % o szerokości 1m, a ich powierzchnia została ujęta w poz. 8 przedmiaru robót.
Pyt. 6
Zgodnie z dokumentacją techniczną Wykonawca jest zobowiązany ułożyć na przebudowywanym odcinku drogi siatki stalowej, plecionej, zatopionej w emulsji asfaltowej. Brak tej pozycji w przedmiarze robót. Czy Zamawiający będzie wymagał ułożenia tej siatki? Jeżeli tak, to prosimy o skorygowanie przedmiaru zamieszczonego w SIWZ.
Odpowiedz:
Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy ułożenia w/w siatki.
Pyt. 7
Czy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wykonania zgodnie z DT, odwodnienia chodnika systemem ACO DRAIN, a pod zjazdami przepusty z rur typu AROT o śr 30 cm? Jeżeli tak, to prosimy o skorygowanie przedmiaru zamieszczonego w SIWZ.
Odpowiedz:
Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy wykonania odwodnienia chodnika.
Pyt. 8
Po dokonaniu wizji lokalnej Wykonawca stwierdził, iż w pasie drogowym znajduję się mnóstwo drzew i krzewów do usunięcia, których brakuję w przedmiarze. Prosimy Zamawiającego o sprecyzowanie, czy te drzewa i krzewy Zamawiający sam usunie a ubytki w terenie, powstałe po wykarpowaniu zasypie na swój koszt, przed wpuszczeniem Wykonawcy na plac budowy, czy też Wykonawca musi sam usunąć wszystkie drzewa i krzewy na swój koszt? Jeżeli Wykonawca sam ma usunąć te drzewa, karpy i krzewy, prosimy o korektę przedmiaru robót, tak aby uwzględniał on usunięcie w/w zadrzewień oraz zasypanie zadoleń wraz z zagęszczeniem.
Odpowiedz:
Usunięcie drzew, krzewów i karp należy do Wykonawcy z ich wywozem oraz uzupełnieniem terenu po wykarpowaniu wraz z zagęszczeniem. Koszty z tym związane należy skalkulować w pozycji 2 przedmiaru robót tj. dokonać odtworzenia i odmulenia koparko – odmularkami cieków – rowów przydrożnych o gł. 0,8 m wraz z wyprofilowaniem skarp po obu stronach drogi na całej długości przebudowywanego odcinka ok. 6800 mb.
P.O. Kierownika ZDP
W SIerpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
ZDP.DT.272.14.2011 Sierpc, 19.07.2011r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.
Ul. Przemysłowa 28
09-400 Płock
FAX:24 364 04 80
Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe
WAPNOPOL Adam Nowakowski
Ul. Nadrzeczna 12
06-450 Glinojeck
FAX:23 661 56 30
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak. 2. Nie.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) robota budowlana;
2) dostawa;
3) usługa.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) negocjacje bez ogłoszenia;
5) zamówienie z wolnej ręki;
6) zapytanie o cenę;
7) aukcja elektroniczna.
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa mostu nr JNI 20 w ciągu drogi powiatowej nr 3759W Szumanie – Bielsk wraz z drogami dojazdowymi
V. Wybór oferty:
1) Nazwa: Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe
WAPNOPOL Adam Nowakowski
2) Adres: ul. Nadrzeczna 12
3) Kod pocztowy: 06-450
4) Miejscowość: Glinojeck
5) Województwo: mazowieckie
cena oferty: 2 906 108,70 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia założenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.
VI. Punktacja przyznana ofertom
Oferta Nr 1: |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A. Ul. Przemysłowa 28 09-400 Płock |
ilość punktów w kryterium ceny: 99 |
Oferta Nr 2 |
Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski Ul. Nadrzeczna 12 06-450 Glinojeck |
ilość punktów w kryterium ceny: 100 |
VII. Oferty odrzucone: 0
VI. Zawarcie umowy
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)
Zgodnie z art. 180 oraz art. 182 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 2011-07-19
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-07-19 11:51:54
- Liczba odsłon: 500
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: