Wersja archiwalna 2011-07-21 13:50:38

 

Sierpc.dnia 13.07.2011 r.

Sierpc: zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu
Numer ogłoszenia: 192057 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu - rok produkcji 2011. 2.Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 3.Oferowana koparko-ładowarka winna być w pełni sprawna i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia rzeczy. 4.Gwarancja i serwis pogwarancyjny 1)gwarancja minimum 2 lata, tj. 24 miesiące lub 2000motogodzin. 2)wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny znajdujący się na terenie Polski 3)W celu prawidłowej realizacji napraw gwarancyjnych Wykonawca zapewni Zamawiającemu pełen serwis części zamiennych 4)czas przybycia serwisu - max. 48 godz 5.Wykonawca dokona instruktarzu w zakresie obsługi sprzętu w siedzibie Zamawiającego 6.Wykonawca przekaże dokumentację techniczną obsługi sprzętu w języku polskim 7.Odbiór sprzętu odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego w siedzibie Zamawiającego 8.Koparko-ładowarka powinna bezwzględnie charakteryzować się następującymi parametrami technicznymi: Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki : 1)koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 2)masa eksploatacyjna maszyny do 8100 kg 3)długość transportowa maszyny do 5,70 m; 4)silnik wysokoprężny o mocy znamionowej brutto do 74,2 kW (100kM); 5)napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś; 6)koła jezdne: przednie małe 20, tylne duże 26; 7)przednia oś wychylna, przednie koła skrętne; 8)średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca  do 8,5 m; 9)skrzynia biegów maszyny powershift, przełączalna pod obciążeniem, cztery biegi w przód, cztery biegi w tył; 10)dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się; 11)system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania; 12)układ hydrauliczny zasilany pompą zębatą trzysekcyjną; 13)stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; 14)błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, immobiliser; 15)kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora. Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki : 1)koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; 2)koparko-ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; 3)łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; 4)na łyżce muszą być zamontowane widły do palet; 5)pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją ± 0,1 m3, szerokość łyżki do 2,5 m; 6)maksymalna wysokość załadunku 3,0 m i powyżej; 7)udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej 2 800 kg i powyżej; 8)siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu 65 kN i powyżej. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki : 1) musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; 2)łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ± 20 mm i pojemności 0,2 m3 ± 0,06 m3; 3)ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); 4)maksymalna głębokość kopania 5,90 i powyżej; 5)maksymalna wysokość załadunku przy złożonym ramieniu 3,5 m i powyżej; 6)siła skrawania na łyżce koparkowej 57 kN i powyżej, siła skrawania na ramieniu złożonym 30 kN i powyżej; 7)udźwig przy złożonym ramieniu 1200 kg i powyżej. Wyposażenie dodatkowe koparko-ładowarki: 1)łyżka skarpowa o szerokości min. 1500 mm; 2) instalacja hydrauliczna do młota; 3)pług odśnieżny: kompatybilny z koparko - ładowarką; mocowanie: szybkozłącze mechaniczne szerokość min. 2700 mm - max. 2800 mm, szerokość robocza od 2490 mm do 2550 mm; 4 opcje odgarniania: lewostronnie, prawostronnie, czołowo (symetrycznie lewo-prawo), do środka; hydrauliczne sterowanie funkcjami roboczymi z kabiny lemiesz gumowy oraz lemiesz stalowy (możliwość przekładania) 4)zamiatarka (przystosowana do montażu na koparko-ładowarce). 5)szybkozłącze mechaniczne wraz z ramką do montażu zamiatarki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis oferowanego sprzętu zawierający dane techniczne, potwierdzający zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego - parametry techniczne oferowanego sprzętu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki1 a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załącznik:

siwz_koparko_-_ladowarka.pdf

 

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Sierpc, dn. 18.07.2011



Nr sprawy: ZDP.DT.272.16.2011






Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:

zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki dla potrzeb

Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu




Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:

Pyt. 1
Czy Zamawiający dopuszcza czas reakcji serwisu – max. 48 godz. tylko w dni robocze?

Odpowiedz:

Zamawiający dopuszcza czas reakcji serwisu – max. 48 godz. tylko w dni robocze.

 

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

 

ZDP.DT.272.16.2011                                                                                                      Sierpc, 21.07.2011r.

 

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A

JNTERHANDLER Spółka z o. o.

 87-100 Toruń, ul. Wapienna 6

Fax: 56 639 00 09

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 I.      Zamawiający:

1.       Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu

2.       Adres: ul. Kościuszki 1a

3.       Kod pocztowy: 09-200

4.       Miejscowość: Sierpc

5.       Województwo: mazowieckie

 

II.      Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.          2. Nie.

 

III.    Tryb i przedmiot zamówienia:

1.       Rodzaj zamówienia:  

               1)dostawa;

 

2.       Tryb udzielenia zamówienia:

1)      przetarg nieograniczony;

IV.           Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu

 

V.      Wybór oferty:

                 1)    Nazwa: JNTERHANDLER Spółka z o. o.

2)      Adres: ul. Wapienna 6

3)      Kod pocztowy: 87-100

4)      Miejscowość: Toruń

5)      Województwo: kujawsko-pomorskie

        cena oferty: 344 400,00 zł brutto

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.

 

VI.    Punktacja przyznana ofertom

 

Oferta Nr 1:

 

JNTERHANDLER Spółka z o. o.

 87-100 Toruń, ul. Wapienna 6

ilość punktów w kryterium ceny: 100

 

VII.    Oferty  odrzucone: 0

 

VI.  Zawarcie umowy

1.          Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie  nie    krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)

 

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182  Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 576278]

przewiń do góry