Wersja archiwalna 2011-09-16 12:46:30
Sierpc.dnia 30.08.2011 r.
PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NR 3742W GOLESZYN-DZIEMBAKOWO-BORKOWO-ZGAGOWO ORAZ NR 3725W PAWŁOWO-MIESZCZK
Numer ogłoszenia: 231769 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NR 3742W GOLESZYN-DZIEMBAKOWO-BORKOWO-ZGAGOWO ORAZ NR 3725W PAWŁOWO-MIESZCZK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy według poniższego asortymentu robót: Przebudowa drogi powiatowej nr 3742W Goleszyn-Dziembakowo-Borkowo-Zgagowo na odcinku od drogi krajowej nr 10 do Borkowa Wielkiego Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych m2 8 350 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych m2 8 350 Wyrównanie mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową o gr. średniej 4 cm m2 8 350 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych m2 8 350 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) m2 8 350 Frezowanie lokalnych nierówności m 300 Przebudowa drogi powiatowej nr 3742W Goleszyn-Dziembakowo-Borkowo-Zgagowo na odcinku od Borkowa Wielkiego do granicy gm. Sierpc i Zawidz Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych m2 13 750 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych m2 13 750 Wyrównanie mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową o gr. średniej 4 cm m2 13 750 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych m2 13 750 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) m2 13 750 Przebudowa drogi powiatowej nr 3725W Pawłowo-Mieszczk Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych m2 4 000 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych m2 4 000 Wyrównanie mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową o gr. średniej 4 cm m2 4 000 Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych m2 4 000 Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 3 cm (warstwa ścieralna) m2 4 000.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
-
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kosciuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załącznik:
siwz_dr_3742w_i_3725w_nr_22.pdf
P.O. Kierownika ZDP
W Sierpcu
Artur Obrębski
/podpius nieczytelny/
Sierpc, dn. 06.09.2011
Nr sprawy: ZDP.DT.272.22.2011
Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:
PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH NR 3742W GOLESZYN-DZIEMBAKOWO-BORKOWO-ZGAGOWO ORAZ NR 3725W PAWŁOWO-MIESZCZK
Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:
W odpowiedzi na pismo dotyczące udostępnienia w formie elektronicznej Dokumentacji Technicznej Zamawiający informuje iż umieszcza na stronie internetowej zdpsierpc.bip.org.pl w/w dokumentację na drogę nr 3742W GOLESZYN-DZIEMBAKOWO-BORKOWO-ZGAGOWO.
Jednocześnie Zamawiający informuje iż przebudowa drogi NR 3725W PAWŁOWO-MIESZCZK realizowana jest w ramach bieżącego utrzymania – prace remontowe, w związku z czym nie została opracowana Dokumentacja Techniczna na w/w drogę. Rzeczowy zakres prac uwzględnia kosztorys ofertowy.
Załącznik:
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny
ZDP.DT.272.22.2011
Sierpc. Dnia 15.09.2011
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a
PRID-CIECHANÓW Sp. z o.o. Chotum 46a, 06-452 Ościsłowo FAX: 22 48112 65 STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków FAX: 22 481 12 21 BRUKER Przedsiębiorstwo Drogowe s.c. 05-070 Sulejówek, ul. Idzikowskiego 49 FAX: 22 783 37 51 PTH WAPNOPOL Adam Nowakowski 06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12 FAX: 23 661 56 30 Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych Sp. z o.o. w Działowie ul. Lidzbarska 31 FAX: 23 697 50 46 PRDM Sp. z o.o. w Płońsku 09-100 Płońsk, ul. 19-go Stycznia 62 FAX: 23 662 29 59 Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A. ,Ul. Przemysłowa 28,09-400 Płock FAX: 24 364 04 80 |
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak. 2. Nie.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) robota budowlana;
2) dostawa;
3) usługa.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) negocjacje bez ogłoszenia;
5) zamówienie z wolnej ręki;
6) zapytanie o cenę;
7) aukcja elektroniczna.
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NR 3742W GOLESZYN-DZIEMBAKOWO-BORKOWO-ZGAGOWO ORAZ NR 3725W PAWŁOWO-MIESZCZK
V. Wybór oferty:
1) Nazwa: Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe
WAPNOPOL Adam Nowakowski
2) Adres: ul. Nadrzeczna 12
3) Kod pocztowy: 06-450
4) Miejscowość: Glinojeck
5) Województwo: mazowieckie
cena oferty: 1 445 077,80 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia założenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.
VI. Punktacja przyznana ofertom
1 |
PRID-CIECHANÓW Sp. z o.o. Chotum 46a, 06-452 Ościsłowo |
ilość punktów w kryterium ceny: 84 |
2 |
STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków |
ilość punktów w kryterium ceny: 87 |
3 |
BRUKER Przedsiębiorstwo Drogowe s.c. 05-070 Sulejówek, ul. Idzikowskiego 49 |
ilość punktów w kryterium ceny: 81 |
4 |
PTH WAPNOPOL Adam Nowakowski 06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12 |
ilość punktów w kryterium ceny: 100 |
5 |
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Drogowych Sp. z o.o. w Działowie ul. Lidzbarska 31 |
ilość punktów w kryterium ceny: 99 |
6 |
PRDM Sp. z o.o. w Płońsku 09-100 Płońsk, ul. 19-go Stycznia 62 |
ilość punktów w kryterium ceny: 94 |
7 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.,Ul. Przemysłowa 28,09-400 Płock |
ilość punktów w kryterium ceny: 88 |
VII. Oferty odrzucone: 0
VI. Zawarcie umowy
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)
Zgodnie z art. 180 oraz art. 182 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 2011-09-16
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-16 12:46:30
- Liczba odsłon: 507
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: