Sierpc.dnia 26.03.2012 r.
Przebudowa drogi powiatowej Nr 3736W Sierpc - Dąbrówki - Kuski na odcinku od asfaltu przez miejscowość Dąbrówki do granicy gminy na długości 1,200 km
Numer ogłoszenia: 68713 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3736W Sierpc - Dąbrówki - Kuski na odcinku od asfaltu przez miejscowość Dąbrówki do granicy gminy na długości 1,200 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYZNACZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ Km 1,20 WYKONANIE KORYTA MECHANICZNIE POD DROGĘ NA GŁĘBOKOŚĆ 25 CM, WYBRANIE BRUKU I ZIEMII DO DALSZEGO WYKORZYSTANIA WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA I ZWILŻENIEM W MIARĘ POTRZEBY WARSTW ZAGĘSZCZANYCH WODĄ 570x4,50=2565 m2 2565,00 WYKONANIE KORYTA MECHANICZNIE POD DROGĘ NA GŁĘBOKOŚĆ 40 CM, WYBRANIE BRUKU I ZIEMII DO DALSZEGO WYKORZYSTANIA WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA I ZWILŻENIEM W MIARĘ POTRZEBY WARSTW ZAGĘSZCZANYCH WODĄ 600x0,6=360 m2 360,00 WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCIE DROGI, GR. WARSTWY 10cm m2 2925,00 WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO KAMIENNEGO 0-31,5 mm STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE WARSTWA GRUBOŚCI 10 CM PO ZAGĘSZCZNIU - PO POKRUSZENIU WYKORZYSTAĆ BRUK ZEBRANY Z DROGI m2 2925,00 UŁOŻENIE KORYTEK NIECKOWYCH O WYM. 33x60x15, SZARYCH NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ GRUBOŚCI 5 CM PO ZAGĘSZCZENIU, SPOINY WYPEŁNIONE CEMENTEM M 600,00 NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO AC 16W - WARSTWA WIĄŻĄCA O GR. 5 cm PO ZAGĘSZCZENIU 570x4,50=2565 m2 2565,00 WYKONANIE KORYTA MECHANICZNIE POD DROGĘ NA GŁĘBOKOŚĆ 15 CM, WYBRANIE ZIEMII DO DALSZEGO WYKORZYSTANIA WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA I ZWILŻENIEM W MIARĘ POTRZEBY WARSTW ZAGĘSZCZANYCH WODĄ 630x4,50=2835 m2 2835,00 WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCIE DROGI, GR. WARSTWY 10cm m2 2835,00 WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO KAMIENNEGO 0-31,5 mm STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE WARSTWA GRUBOŚCI 5 CM PO ZAGĘSZCZNIU - PO POKRUSZENIU WYKORZYSTAĆ BRUK ZEBRANY Z DROGI m2 2835,00 NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO AC 16W - WARSTWA WIĄŻĄCA O GR. 5 cm PO ZAGĘSZCZENIU 630x4,50=2835 m2 2835,00 WYKONANIE POBOCZY Z POSPÓŁKI O ŚREDNIEJ GRUBOŚCI 5 CM Z DOZIARNIENIEM KRUSZYWEM ŁAMANYM W ILOŚCI 25%JAKO UMOCNIENIE POBOCZY 630x2,0x1,00=1260 m2 1260,00 USYPANIE SKARPY O SZEROKOŚCI 2M i WYSOKOŚCI 1,5M Z WYKORZYSTANIEM ZIEMII Z KORYTOWANIA M 70,00.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
-
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 SZierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
załącznik:
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Sierpc, dn. 02.04.2012
Nr sprawy: ZDP.DT.272.7.2012
Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 3736W Sierpc - Dąbrówki - Kuski na odcinku od asfaltu przez miejscowość Dąbrówki do granicy gminy na długości 1,200 km
Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:
Pyt. 1
Zwracamy sie z prośbą o udostępnienie w wersji elektronicznej na stronie Zamawiającego dokumentacji technicznej bez konieczności odbioru jej u Zamawiającego.
Odpowiedź:
Zamawiający nie może udostępnić dokumentacji technicznej w wersji elektronicznej, gdyż na przedmiotowe zadanie nie posiada dokumentacji technicznej, ponieważ przebudowa w/w drogi powiatowej została potraktowana jako zadanie utrzymaniowe w celu podniesienia jej parametrów technicznych.
Pyt. 2
Załącznikiem do oferty zgodnie z wymaganiami SIWZ ma być między innymi Kosztorys Ofertowy sporządzony wg dołączonego do SIWZ załącznika nr 6. Czy Zamawiający zaakceptuje jako formularz ofertowy /kosztorys ofertowy/ wydruki z profesjonalnego programu do kosztorysowania? Użycie wydruków z profesjonalnego programu kosztorysującego pozwoli Wykonawcom uniknąć omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny.
Odpowiedź:
Zamawiający zaakceptuje jako formularz ofertowy /kosztorys ofertowy/ wydruk z profesjonalnego programu kosztorysowego, jeżeli ilości oraz nazwy poszczególnych punktów w kosztorysie ofertowym nie będą się różniły z kosztorysem ofertowym załączonym do SIWZ przez Zamawiającego.
Pyt. 3
Czas między złożeniem oferty a jej otwarciem wynosi calutką godzinę, dlatego zwracamy sie z prośbą do Zamawiającego o zmianę terminu otwarcia ofert na godzinę 9:30 . Naszym zdaniem pół godziny to wystarczający czas by zebrać komisje przetargową i dokonać otwarcia ofert. Taka zmiana terminu otwarcia ofert pozwoli Wykonawcom zaoszczędzić czas stracony na oczekiwanie.
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje zmiany czasu otwarcia ofert, ponieważ przetarg został ogłoszony w Biuletynie Zamówień Publicznych i nie widzimy przyczyn, dla których mielibyśmy go zmieniać, ponadto pragniemy dodać iż obecność przy otwarciu ofert nie jest obowiązkowa, więc Wykonawca nie musi tracić czasu na oczekiwanie.
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
ZDP.DT.272.7.2012 Sierpc, 12.04.2012 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku ul. Przemysłowa 28 09-400 Płock PRID Ciechanów Spółka z o.o. Chotum 46A, 06-452 Ościsłowo Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski ul. Nadrzeczna 12 06-450 Glinojeck Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c. ul. Konstytucji 3 Maja 09-200 Sierpc Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o. ul. Długa 87-300 Brodnica |
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) robota budowlana;
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3736W Sierpc - Dąbrówki - Kuski na odcinku od asfaltu przez miejscowość Dąbrówki do granicy gminy na długości
V. Wybór oferty:
1. Wykonawca:
PRID Ciechanów Spółka z o.o. Chotum 46A, 06-452 Ościsłowo
cena oferty: 310 788,32 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia założenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.
VI. Punktacja przyznana ofertom
Oferta Nr 1: |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ul. Wojska Polskiego 8 87-600 Lipno |
ilość punktów w kryterium ceny: 69 |
Oferta Nr 2 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku ul. Przemysłowa 28 09-400 Płock |
ilość punktów w kryterium ceny: 96 |
Oferta Nr 3 |
PRID Ciechanów Spółka z o.o. Chotum 46A, 06-452 Ościsłowo |
ilość punktów w kryterium ceny: 100 |
Oferta Nr 4 |
Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski ul. Nadrzeczna 12 06-450 Glinojeck |
ilość punktów w kryterium ceny: 96 |
Oferta Nr 5 |
Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c. ul. Konstytucji 3 Maja 09-200 Sierpc |
ilość punktów w kryterium ceny: 78 |
Oferta Nr 6 |
Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o. ul. Długa 87-300 Brodnica |
ilość punktów w kryterium ceny: 81 |
VII. Oferty odrzucone: 0
VI. Zawarcie umowy
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)
Zgodnie z art. 180 oraz art. 182 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 2012-05-15
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-12 12:54:25
- Liczba odsłon: 1537
- Historia dokumentu: