Wersja archiwalna 2012-04-12 12:54:25

 

Sierpc.dnia 26.03.2012 r.

Przebudowa drogi powiatowej Nr 3736W Sierpc - Dąbrówki - Kuski na odcinku od asfaltu przez miejscowość Dąbrówki do granicy gminy na długości 1,200 km
Numer ogłoszenia: 68713 - 2012; data zamieszczenia: 26.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3736W Sierpc - Dąbrówki - Kuski na odcinku od asfaltu przez miejscowość Dąbrówki do granicy gminy na długości 1,200 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYZNACZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH WRAZ Z INWENTARYZACJĄ POWYKONAWCZĄ Km 1,20 WYKONANIE KORYTA MECHANICZNIE POD DROGĘ NA GŁĘBOKOŚĆ 25 CM, WYBRANIE BRUKU I ZIEMII DO DALSZEGO WYKORZYSTANIA WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA I ZWILŻENIEM W MIARĘ POTRZEBY WARSTW ZAGĘSZCZANYCH WODĄ 570x4,50=2565 m2 2565,00 WYKONANIE KORYTA MECHANICZNIE POD DROGĘ NA GŁĘBOKOŚĆ 40 CM, WYBRANIE BRUKU I ZIEMII DO DALSZEGO WYKORZYSTANIA WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA I ZWILŻENIEM W MIARĘ POTRZEBY WARSTW ZAGĘSZCZANYCH WODĄ 600x0,6=360 m2 360,00 WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCIE DROGI, GR. WARSTWY 10cm m2 2925,00 WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO KAMIENNEGO 0-31,5 mm STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE WARSTWA GRUBOŚCI 10 CM PO ZAGĘSZCZNIU - PO POKRUSZENIU WYKORZYSTAĆ BRUK ZEBRANY Z DROGI m2 2925,00 UŁOŻENIE KORYTEK NIECKOWYCH O WYM. 33x60x15, SZARYCH NA PODSYPCE CEMENTOWO-PIASKOWEJ GRUBOŚCI 5 CM PO ZAGĘSZCZENIU, SPOINY WYPEŁNIONE CEMENTEM M 600,00 NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO AC 16W - WARSTWA WIĄŻĄCA O GR. 5 cm PO ZAGĘSZCZENIU 570x4,50=2565 m2 2565,00 WYKONANIE KORYTA MECHANICZNIE POD DROGĘ NA GŁĘBOKOŚĆ 15 CM, WYBRANIE ZIEMII DO DALSZEGO WYKORZYSTANIA WRAZ Z ZAGĘSZCZENIEM PODŁOŻA I ZWILŻENIEM W MIARĘ POTRZEBY WARSTW ZAGĘSZCZANYCH WODĄ 630x4,50=2835 m2 2835,00 WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z PIASKU W KORYCIE DROGI, GR. WARSTWY 10cm m2 2835,00 WYKONANIE I ZAGĘSZCZENIE MECHANICZNIE WARSTWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO KAMIENNEGO 0-31,5 mm STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE WARSTWA GRUBOŚCI 5 CM PO ZAGĘSZCZNIU - PO POKRUSZENIU WYKORZYSTAĆ BRUK ZEBRANY Z DROGI m2 2835,00 NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO AC 16W - WARSTWA WIĄŻĄCA O GR. 5 cm PO ZAGĘSZCZENIU 630x4,50=2835 m2 2835,00 WYKONANIE POBOCZY Z POSPÓŁKI O ŚREDNIEJ GRUBOŚCI 5 CM Z DOZIARNIENIEM KRUSZYWEM ŁAMANYM W ILOŚCI 25%JAKO UMOCNIENIE POBOCZY 630x2,0x1,00=1260 m2 1260,00 USYPANIE SKARPY O SZEROKOŚCI 2M i WYSOKOŚCI 1,5M Z WYKORZYSTANIEM ZIEMII Z KORYTOWANIA M 70,00.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • -

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 SZierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2012 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


załącznik:

siwz_dabrowki_7.pdf

 

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Sierpc, dn. 02.04.2012


Nr sprawy: ZDP.DT.272.7.2012





Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:

Przebudowa drogi powiatowej Nr 3736W Sierpc - Dąbrówki - Kuski na odcinku od asfaltu przez miejscowość Dąbrówki do granicy gminy na długości 1,200 km

Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:

Pyt. 1
Zwracamy sie z prośbą o udostępnienie w wersji elektronicznej na stronie Zamawiającego dokumentacji technicznej bez konieczności odbioru jej u Zamawiającego.


Odpowiedź:
Zamawiający nie może udostępnić dokumentacji technicznej w wersji elektronicznej, gdyż na przedmiotowe zadanie nie posiada dokumentacji technicznej, ponieważ przebudowa w/w drogi powiatowej została potraktowana jako zadanie utrzymaniowe w celu podniesienia jej parametrów technicznych.


Pyt. 2
Załącznikiem do oferty zgodnie z wymaganiami SIWZ ma być między innymi Kosztorys Ofertowy sporządzony wg dołączonego do SIWZ załącznika nr 6. Czy Zamawiający zaakceptuje jako formularz ofertowy /kosztorys ofertowy/ wydruki z profesjonalnego programu do kosztorysowania? Użycie wydruków z profesjonalnego programu kosztorysującego pozwoli Wykonawcom uniknąć omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny.


Odpowiedź:

Zamawiający zaakceptuje jako formularz ofertowy /kosztorys ofertowy/ wydruk z profesjonalnego programu kosztorysowego, jeżeli ilości oraz nazwy poszczególnych punktów w kosztorysie ofertowym nie będą się różniły z kosztorysem ofertowym załączonym do SIWZ przez Zamawiającego.

Pyt. 3
Czas między złożeniem oferty a jej otwarciem wynosi calutką godzinę, dlatego zwracamy sie z prośbą do Zamawiającego o zmianę terminu otwarcia ofert na godzinę 9:30 . Naszym zdaniem pół godziny to wystarczający czas by zebrać komisje przetargową i dokonać otwarcia ofert. Taka zmiana terminu otwarcia ofert pozwoli Wykonawcom zaoszczędzić czas stracony na oczekiwanie.


Odpowiedź:

Zamawiający nie przewiduje zmiany czasu otwarcia ofert, ponieważ przetarg został ogłoszony w Biuletynie Zamówień Publicznych i nie widzimy przyczyn, dla których mielibyśmy go zmieniać, ponadto pragniemy dodać iż obecność przy otwarciu ofert nie jest obowiązkowa, więc Wykonawca nie musi tracić czasu na oczekiwanie.

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

 

ZDP.DT.272.7.2012                                                                              Sierpc, 12.04.2012 r.

 

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A

 

 

 

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.

ul. Wojska Polskiego 8

 87-600 Lipno

 

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku

 ul. Przemysłowa 28

09-400 Płock

 

PRID Ciechanów Spółka z o.o. Chotum 46A,

 06-452 Ościsłowo

 

Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski ul. Nadrzeczna 12

 06-450 Glinojeck

 

Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c.

ul. Konstytucji 3 Maja

09-200 Sierpc

 

Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o.

ul. Długa

 87-300 Brodnica

 

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 I.    Zamawiający:

1.    Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu

2.    Adres: ul. Kościuszki 1a

3.    Kod pocztowy: 09-200

4.    Miejscowość: Sierpc

5.    Województwo: mazowieckie

 

II.    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.       

 

III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1.    Rodzaj zamówienia:

       1)  robota budowlana;

 

2.    Tryb udzielenia zamówienia:

1)    przetarg nieograniczony;

IV.       Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3736W Sierpc - Dąbrówki - Kuski na odcinku od asfaltu przez miejscowość Dąbrówki do granicy gminy na długości 1,200 km

 

 

 

V.   Wybór oferty:

 

1.    Wykonawca:

  PRID Ciechanów Spółka z o.o. Chotum 46A, 06-452 Ościsłowo

        cena oferty: 310 788,32 zł brutto

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.

 

VI.    Punktacja przyznana ofertom

 

Oferta Nr 1:

 

 

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ul. Wojska Polskiego 8

 87-600 Lipno

ilość punktów w kryterium ceny:

69

Oferta Nr 2

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku ul. Przemysłowa 28

09-400 Płock

ilość punktów w kryterium ceny:

96

Oferta Nr 3

PRID Ciechanów Spółka z o.o. Chotum 46A, 06-452 Ościsłowo

ilość punktów w kryterium ceny:

100

Oferta Nr 4

 

Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski ul. Nadrzeczna 12

 06-450 Glinojeck

ilość punktów w kryterium ceny:

96

Oferta Nr 5

Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD s.c. ul. Konstytucji 3 Maja 09-200 Sierpc

ilość punktów w kryterium ceny:

78

 

Oferta Nr 6

Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o. ul. Długa

 87-300 Brodnica

ilość punktów w kryterium ceny:

81

 

VII.    Oferty  odrzucone: 0

 

VI.  Zawarcie umowy

 

1.         Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie  nie    krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)

 

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182  Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 576279]

przewiń do góry