Wersja archiwalna 2012-06-27 11:54:45
Sierpc.dnia 15.06.2012 r.
Przebudowa mostu nr JNI 31000392 w Kwaśnie w ciągu drogi powiatowej nr 3726W Ligowo - Sierpc wraz z drogami dojazdowymi.
Numer ogłoszenia: 131575 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu nr JNI 31000392 w Kwaśnie w ciągu drogi powiatowej nr 3726W Ligowo - Sierpc wraz z drogami dojazdowymi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa mostu nr JNI 31000392 w Kwaśnie w ciągu drogi powiatowej nr 3726W Ligowo - Sierpc wraz z drogami dojazdowymi. 2.Szczególowy zakres robót podany jest w załączniku do SIWZ na stronie Zamawiającego. 3.Roboty będą wykonywane zgodnie z kosztorysem ofertowym oraz zgodnie ze sztuką inżynierską. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wykonania robót w trakcie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli zaistnieją warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Sierpc, dn. 21.06.2012
Nr sprawy: ZDP.DT.272.12.2012
Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:
Przebudowa mostu nr JNI 31000392 w Kwaśnie w ciągu drogi powiatowej nr 3726W Ligowo - Sierpc wraz z drogami dojazdowymi.
Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:
Pyt. 1
Zgodnie z UPZP oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r.l w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia na roboty budowlane za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Ustawa Pzp Rozdział 3 przetarg nieograniczony art. 42 ust. 1 mówi: ,, specyfikację istotnych warunków zamówienia udostępnia się na stronie internetowej od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych (...), natomiast art. 36 ust. 1 mówi o zawartości SIWZ, tj. Min. Musi zawierać opis przedmiotu zamówienia pkt.3, a art. 31 ust 1 Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia na roboty budowlane za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wnosimy o załączenie na stronie internetowej całej dokumentacji projektowej wraz z SST.
Odpowiedź:
Zamawiający nie może udostępnić dokumentacji technicznej na stronie internetowej, ponieważ nie posiada tej dokumentacji w wersji elektronicznej. Jednocześnie informuje się iż z Dokumentacją Techniczną można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego, tj. Ul. Kościuszki 1a, 09-200 Sierpc w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-14 .
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Sierpc, dn. 22.06.2012
Nr sprawy: ZDP.DT.272.12.2012
Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:
Przebudowa mostu nr JNI 31000392 w Kwaśnie w ciągu drogi powiatowej nr 3726W Ligowo - Sierpc wraz z drogami dojazdowymi.
Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:
Pyt. 1
Prosimy o informację, czy Zamawiający posiada dokumentację projektową na ww. zadanie? Prosimy o zamieszczenie jej na stronie internetowej.
Prosimy o zamieszczenie przekrojów normalnych nawierzchni, chodnika i zjazdów.
Prosimy o zamieszczenie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych.
Prosimy o podanie wykazu zjazdów z uwzględnieniem ich długości i powierzchni.
Odpowiedź:
Zamawiający posiada dokumentację projektową jednak nie może udostępnić jej na stronie internetowej, ponieważ nie posiada tej dokumentacji w wersji elektronicznej, powierzchnia zjazdów jest określona w kosztorysie ofertowym. Jednocześnie informuje się, iż z dokumentacją można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Kościuszki 1a, 09-200 Sierpc w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-14 .
Pyt. 2
Prosimy o zamieszczenie projektu stałej organizacji i wykazu znaków drogowych do ustawienia.
Odpowiedź:
Zamawiający posiada projekt stałej organizacji ruchu wraz z wykazem znaków drogowych do ustawienia jednak nie może udostępnić projektu na stronie internetowej, ponieważ nie posiada tej dokumentacji w wersji elektronicznej. Jednocześnie informuje się, iż z projektem można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Kościuszki 1a, 09-200 Sierpc w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-14 .
Pyt. 3
Prosimy o informację, czy zamawiający posiada projekt tymczasowej organizacji ruchu i ew. czy będzie wymagał jego wykonania.
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada projektu tymczasowej organizacji ruchu. Opracowanie projektu będzie wymagane od Wykonawcy przed wejściem na plac budowy.
Pyt. 4
Prosimy o zamieszczenie wykazu drzew do wycinki i karp do usunięcia.
Prosimy o podanie miejsca składowania karp i drewna z wycinki drzew.
Odpowiedź:
Dokumentacja projektowa dla przedmiotowego zadania przewiduje prace związane z wycinką drzew oraz usunięciem karp, jednak ze względu na fakt, iż została ona opracowana w roku 2007 zaleca się dokonanie wizji w terenie. Z wykazem tego rodzaju prac można zapoznać się w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Kościuszki 1a, 09-200 Sierpc w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-14, gdyż Zamawiający nie posiada tej dokumentacji w wersji elektronicznej.
Jednocześnie informuje się, iż Zamawiający nie wyznacza miejsca składowania drzew i karp – pozostaje to po stronie Wykonawcy. Kosztorys ofertowy przewiduje kalkulację ww. prac w poz. 18 “Oczyszczenie i odtworzenie rowów przydrożnych o gł. 0,6 m z wyprofilowaniem skarp”.
p.o. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Sierpc, dn. 27.06.2012
Nr sprawy: ZDP.DT.272.12.2012
Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:
Przebudowa mostu nr JNI 31000392 w Kwaśnie w ciągu drogi powiatowej nr 3726W Ligowo - Sierpc wraz z drogami dojazdowymi.
Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:
Pyt. 1
Przypominamy, że zgodnie z art. 42 ust.1 Zamawiający ma obowiązek udostępnić na stronie internetowej dokumentacji projektowej. Wnosimy o załączenie na stronie internetowej całej dokumentacji projektowej wraz z SST.
Odpowiedź:
Dokumentacja projektowa została wykonana w 2007 roku i Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu nie posiada jej w wersji elektronicznej. W związku z powyższym informujemy ponownie iż z dokumentacją można się zapoznać w naszej siedzibie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 14tej.
Pyt. 2
W związku z udzielonymi przez Zamawiającego odpowiedziami wnosimy o zmianę SIWZ pkt. III 2 na: ,,szczegółowy zakres robót podany jest w kosztorysie ofertowym”.
Odpowiedź:
Przedmiot Zamówienia wykonywany będzie zgodnie z dokumentacją techniczna w oparciu o kosztorys ofertowy. Zamawiający nie widzi konieczności zmian SIWZ pkt. III 2
Pyt. 2
W związku z udzielonymi przez Zamawiającego odpowiedziami wnosimy o zmianę SIWZ pkt. III 3 na: ,,Przedmiot Zamówienia wykonywany będzie w oparciu o kosztorys ofertowy”.
Odpowiedź:
Przedmiot Zamówienia wykonywany będzie zgodnie z dokumentacją techniczna w oparciu o kosztorys ofertowy. Zamawiający nie widzi konieczności zmian SIWZ pkt. III 3
P.O. Kierownika ZDP
W Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzadkiewicz Zbigniew
- Data udostępnienia w BIP: 2012-06-27
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-27 11:54:45
- Liczba odsłon: 2161
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: