Sierpc.dnia 14.02.2013 r.

Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A
Numer ogłoszenia: 61684 - 2013; data zamieszczenia: 14.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie dozorowania (ochronę fizyczną) obiektów i sprzętu znajdujących się na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A. Usługa ochrony mienia wykonywana będzie w godzinach: od 15.00 do 7.00 w dni powszednie całodobowo w soboty, niedziele i dni wolne od pracy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Potwierdzenie że posiadają wdrożoną procedurę regulującą przepływ danych osobowych oraz procedury regulującej przepływ informacji i dokumentacji - np. Tajemnica przedsiębiorstwa Potwierdzenie że posiadają zarejestrowane zbiory danych osobowych w centralnej ewidencji GIODO Oświadczenie że pracownik ochrony będzie miał możliwość wsparcia Grupy Interwencyjnej w przypadku zagrożenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2013 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załącznik:

siwz_dozorowanie_2013.pdf

 

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

ZDP.DT.272.1.2013

                        Sierpc. Dnia 22.01.2013

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a

Licencjonowana Agencja Detektywistyczna

Ochrony Osób i Mienia

Mgr Bogdan Szpakowski

Al. Krakowska 80

05-090 Raszyn

Fax: 22 886 65 32

VISION GROUP AK

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Spółka Komandytowa

00-501 Warszawa

Ul. Bracka 3/13

Fax: 22 398 73 72

Agencja Ochrony DES

Jacek Dobrogoszcz

09-400 Płock

Ul. Kwiatka 43/3

24 262 86 84

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z o. o.

87-800 Włocławek

Ul. Barska 10

Fax: 54 233 36 92

Agencja Ochrony HUZAR S.C.

09-200 Sierpc

Ul. Braci Tułodzieckich 25

Fax: 24 275 39 63

ZAWIADOMIENIE O POPRAWIENIU OCZYWISTYCH OMYŁEK RACHUNKOWYCH

Na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A

prowadzonym w trybie Przetargu Nieograniczonego. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny  w ofercie złożonej przez Wykonawcę:

Oferta nr 1

Licencjonowana Agencja Detektywistyczna  Ochrony Osób i Mienia Mgr Bogdan Szpakowski

Al. Krakowska 80 05-090 Raszyn

Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:

 W Załączniku nr 1 do  formularz oferty, została omyłkowo wpisana kwota podatku VAT, tj. Wykonawca podał kwotę podatku VAT:  8779,00, a powinna być kwota 8779,01 zł. ztego wynika że kwota brutto także się zmieniła, została podana kwota brutto 46972,80 a powinno być 46948,61, powyższe kwoty poprawiono a także w formularzu oferty.

Jednocześnie zwracam się z prośbą o poinformowanie zamawiającego w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, czy wyrażacie Państwo zgodę na poprawienie przez Zamawiającego ww. omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny. W przypadku nie wyrażenia zgody na ich poprawienie Państwa oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych .

Oferta nr 2

VISION GROUP AK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

00-501 Warszawa Ul. Bracka 3/13

Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawi omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:

 W Załączniku nr 1 do  formularz oferty, została omyłkowo wpisana kwota Brutto, tj. Wykonawca podał kwotę Brutto: 41059,20, a powinna być kwota 41 080,03 zł. wynika to z dodania do kwoty netto: 33 398,40, kwoty podatku VAT: 7 681,63, powyższe kwoty poprawiono a także w formularzu oferty.

Jednocześnie zwracam się z prośbą o poinformowanie zamawiającego w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, czy wyrażacie Państwo zgodę na poprawienie przez Zamawiającego ww. omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny. W przypadku nie wyrażenia zgody na ich poprawienie Państwa oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych .

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Arur Obrębski

/podpis nieczytelny/

ZDP.DT.272.1.2013

                        Sierpc. Dnia 26.02.2013

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a

Licencjonowana Agencja Detektywistyczna

Ochrony Osób i Mienia

Mgr Bogdan Szpakowski

Al. Krakowska 80

05-090 Raszyn

Fax: 22 886 65 32

VISION GROUP AK

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Spółka Komandytowa

00-501 Warszawa

Ul. Bracka 3/13

Fax: 22 398 32 34

Agencja Ochrony DES

Jacek Dobrogoszcz

09-400 Płock

Ul. Kwiatka 43/3

24 262 86 84

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z o. o.

87-800 Włocławek

Ul. Barska 10

Fax: 54 233 36 92

Agencja Ochrony HUZAR S.C.

09-200 Sierpc

Ul. Braci Tułodzieckich 25

Fax: 24 275 39 63

                                       

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 I.      Zamawiający:

1.       Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu

2.       Adres: ul. Kościuszki 1a

3.       Kod pocztowy: 09-200

4.       Miejscowość: Sierpc

5.       Województwo: mazowieckie

II.      Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.          2. Nie.

III.    Tryb i przedmiot zamówienia:

1.       Rodzaj zamówienia:

         1)  robota budowlana;

2)     dostawa;

3)     usługa.

2.       Tryb udzielenia zamówienia:

1)      przetarg nieograniczony;

Zamawiającego: Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A

V.      Wybór oferty:

1.     Wykonawca:

VISION GROUP AK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

00-501 Warszawa Ul. Bracka 3/13

     cena oferty: 41 080,03  zł brutto

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.

VI.    Punktacja przyznana ofertom

Oferta Nr 1

Licencjonowana Agencja Detektywistyczna

Ochrony Osób i Mienia

Mgr Bogdan Szpakowski

Al. Krakowska 80

05-090 Raszyn

ilość punktów w kryterium ceny:

88

Oferta Nr 2

 VISION GROUP AK

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Spółka Komandytowa

00-501 Warszawa

Ul. Bracka 3/13

ilość punktów w kryterium ceny:

100

Oferta Nr 3

Agencja Ochrony DES

Jacek Dobrogoszcz

09-400 Płock

Ul. Kwiatka 43/3

ilość punktów w kryterium ceny:

89

Oferta Nr 4

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z o. o.

87-800 Włocławek

Ul. Barska 10

Na podstawie art. 26 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) Nie dostarczono dokumentów w wyznaczonym terminie.

Oferta Nr 5

Agencja Ochrony HUZAR S.C.

09-200 Sierpc

Ul. Braci Tułodzieckich 25

ilość punktów w kryterium ceny:

83

VII.               Oferty  odrzucone: 1

Na podstawie art. 26 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) Nie dostarczono dokumentów w wyznaczonym terminie.

VI.  Zawarcie umowy

1.          Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie  nie    krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182  Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A
Numer ogłoszenia: 92932 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61684 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie bazy ZDP w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie dozorowania (ochronę fizyczną) obiektów i sprzętu znajdujących się na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu przy ul. Kościuszki 1A. Usługa ochrony mienia wykonywana będzie w godzinach: od 15.00 do 7.00 w dni powszednie całodobowo w soboty, niedziele i dni wolne od pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VISION GROUP AK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa, ul. Bracka 3/13, 00-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33398,40

  • Oferta z najniższą ceną: 33398,40 / Oferta z najwyższą ceną: 40273,60

  • Waluta: PLN.

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-03-07
  • Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-07 12:31:49
  • Liczba odsłon: 1530
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 576305]

przewiń do góry