Sierpc.dnia 09.06.2016 r.

Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski - Gozdowo na odcinku Gozdowo-Antoniewo na terenie gm. Gozdowo
Numer ogłoszenia: 78521 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego


zawarcia umowy ramowej


ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski - Gozdowo na odcinku Gozdowo-Antoniewo na terenie gm. Gozdowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski - Gozdowo na odcinku Gozdowo-Antoniewo na terenie gm. Gozdowo 2. Szczególowy zakres robót podany jest w załącznikach do SIWZ na stronie Zamawiającego. 3. Roboty będą wykonywane zgodnie z kosztorysem ofertowym oraz zgodnie ze sztuką inżynierską 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych. 5. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6) Wynagrodzenie za wykonane zadanie będzie rozliczone na podstawie Kosztorysu Powykonawczego - nie stanowi wynagrodzenia ryczałtowego..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferty powinny być zabezpieczone wadium w wysokości 30 000,00 złotych słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100. 9.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wniesione w formie: 9.3.1.pieniądzu 9.3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 9.3.3.gwarancjach bankowych 9.3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych 9.3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014r., poz. 1804). 9.4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wpłacać przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego SGB Oddział w Sierpcu Nr 15 8213 0008 2007 0500 7004 0001 z zalecanym dopiskiem: wadium dotyczy ZDP.DT.272.2.2016 albo nazwa postępowania: Wykonanie kompleksowej przebudowy mostów nr JNI 31001102 w ciągu drogi powiatowej nr 3751W Kisielewo - Dziembakowo - Gorzewo oraz nr JNI 31001107 w ciągu drogi powiatowej nr 6914W Drobin - Lelice wraz z drogami dojazdowymi na terenie powiatu sierpeckiego 9.5. Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczenia wniesienia wadium w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium tylko w przypadku, gdy do skuteczności obowiązywania - zatrzymania przez Zamawiającego wadium jest niezbędna forma oryginału. W innym przypadku wystarczającym jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wadium niepieniężnego dokumenty potwierdzające wpłatę wadium winny być złożone przed upływem składania ofert u Zamawiającego. 9.6. Zaleca się, aby Wykonawca podał w ofercie formę w jakiej zostało wniesione wadium oraz datę wniesienia wadium lub złożył wraz z ofertą dowód wniesienia wadium, np. kopię wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, ale nie jest to warunek konieczny). 9.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami Wykonawcy w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a Upzp oraz art. 46 ust. 5 Upzp. 9.8. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać w swojej treści zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie (wystąpienie, wniosek) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a Upzp i w art. 46 ust. 5 Upzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium (zaleca się wskazanie przepisów Upzp, tj. art. 46 ust. 4a Upzp oraz art. 46 ust. 5 Upzp lub poprzez wskazanie co najmniej Upzp. 9.9. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Upzp, a jego oferta zostanie, odrzucona, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 Upzp. 9.10. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, aby do oferty lub w miejsce wskazane w ust. 9.5 niniejszego Rozdziału zostało złożone jego tłumaczenie na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez Wykonawcę. 9.11. Wszelkie dokumenty zabezpieczające wadium winny być ważne przez okres związania ofertą (30 dni). 9.12. Zwrot wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ust.1 i 2 Upzp. 9.13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9.14. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełnił warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował jedną robotę budowlaną, której przedmiotem było wykonanie przebudowy dróg za kwotę co najmniej 500 000,00 zł brutto. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków określonych w pkt. V niniejszej SIWZ dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów Wykonawcy wymienionych w pkt. VI SIWZ, wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 231).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90

  • 2 - warunki gwarancji - 10

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia na etapie wykonawstwa przyczyn niezależnych od obu stron skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację robót budowlanych, 18.1.2 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót budowlanych, w szczególności z powodu technologii wykonywania robót określonej umową, normami lub innymi przepisami, jeżeli konieczność wykonania robót budowlanych w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 18.1.3 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki:

piaski_-_gozdowo_kosztorys_ofertowy_poprawiony_zal_nr_6.ods

siwz_piaski_-_gozdowo_3.2016.pdf

rys.2_-_plan_sytuacyjny__ii-17.pdf

rys.2_-_plan_sytuacyjny__ii-18.pdf

rys.2_-_plan_sytuacyjny__ii-19.pdf

rys.2_-_plan_sytuacyjny__ii-20.pdf

rys.2_-_plan_sytuacyjny__ii-21.pdf

rys.3_-_przekroj_konstrukcyjny_po_zmianach-1.pdf

rys.3_-_przekroj_konstrukcyjny_po_zmianach-2.pdf

rys.3_-_przekroj_konstrukcyjny_po_zmianach-3.pdf

rys.3_-_przekroj_konstrukcyjny_po_zmianach-4.pdf

rys.3_-_przekroj_konstrukcyjny_po_zmianach-5.pdf

sst_3.2016.pdf


Dyrektor ZDP

W Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Sierpc, dn. 20.06.2016


Nr sprawy: ZDP.DT.272.3.2016




Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:

Dotyczy: postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego pn.

Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski – Gozdowo na odcinku Gozdowo – Antoniewo na terenie gm. Gozdowo.”



  1. Prosimy o informację do kogo należą materiały z rozbiórek. Jeżeli należą do Zamawiającego to prosimy o wskazanie miejsca wywozu.

    Materiały z rozbiórek należą do Wykonawcy i musi on go zagospodarować we własnym zakresie.

  2. Prosimy o określenie rodzaju stalowych barier ochronnych oraz zamieszczenie szczegółów konstrukcyjnych dotyczących stalowych barier ochronnych.

    Należy zastosować bariery stalowe SP-05. Należy przyjąć dane techniczne przedstawione przez producenta.

  3. Prosimy o zamieszczenie opisu technicznego dla projektu na Przebudowę drogi powiatowej nr 3735W Piaski – Gozdowo.

    Opis techniczny w załączeniu.

  4. Prosimy o zamieszczenie projektu stałej organizacji ruchu.

    Projekt stałej organizacji ruchu w załączeniu.

  5. Prosimy o zamieszczenie brakujących SST (przepusty z rur PP/PE).

    Brakujące SST w załączeniu

  6. Prosimy o informację czy Zamawiający dopuszcza całkowite zamknięcie drogi powiatowej.

    Zamawiający nie dopuszcza do całkowitego zamknięcia drogi na czas przebudowy.

  7. Prosimy o wskazanie koloru nawierzchni z kostki brukowej betonowej dla zjazdów, chodników oraz zatok autobusowych.

    Kostka betonowa szara

  8. Według przedmiaru pod zjazdami należy wykonać przepusty z rur PP/PE o średnicy 30 cm oraz ścianki czołowe dla przepustów o średnicy 40 cm. Prosimy o wskazanie prawidłowej średnicy dla przepustów oraz załączenie szczegółów konstrukcji oraz SST.

    Pod zjazdami należy wykonać przepusty z rur PP/PE o średnicy 40 cm, został załączony poprawiony kosztorys ofertowy. SST oraz szczegóły konstrukcji w załączeniu.

Załączniki:
d-06.02.01a.odt
opis_tech.pdf
rys.1_-_plan_orientacyjnyttt.pdf
rys.2.8_-_schemat_oznakowania.pdf
rys.2.9_-_schemat_oznakowania.pdf
rys.2.10_-_schemat_oznakowania.pdf

Dyrektor ZDP
W Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/

ZDP.DT.272.3.2016

Sierpc, dnia 22.07.2016 r.

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a


  1. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Budowlanych

  2. EXPORT – PRIBEX Sp. z o.o.

  3. ul. Modlińska 310/31, 03-152 Warszawa

  4. e-mail: pribex@pribex.com


Przedsiębiorstwo Drogowo Budowlane Sp. z o.o.

87-300 Brodnica, ul. Długa 27

e-mail: biuro@pdb.com.pl


Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck

e-mail: wapnopol@op.pl


  1. STRABAG Sp. z o.o. Grupa Płock, 06-452 Ościsłowo, Chotum 46a

  2. e-mail: beata.mikiewicz-lesinska@strabag.com


Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno

e-mail: lipno_prd@poczta.onet.pl


Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

I. Zamawiający:

1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

2. Adres: ul. Kościuszki 1a

3. Kod pocztowy: 09-200

4. Miejscowość: Sierpc

5. Województwo: mazowieckie


II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.

III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1. Rodzaj zamówienia:

1) robota budowlana;

2. Tryb udzielenia zamówienia:

  1. przetarg nieograniczony;

  2. IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski – Gozdowo na odcinku Gozdowo-Antoniewo na terenie gm. Gozdowo

V. Wybór oferty:

1.Wykonawca:

oferta nr 3: Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck

cena brutto 884 258,32

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.


VI. Punktacja przyznana ofertom


Nr Oferty

Nazwa Firmy i adres

Streszczenie ofert

Liczba punktów w kryterium cena

Liczba punktów w kryterium Okres gwarancji

Liczba punktów łącznie

Oferta nr 1

  1. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Budowlanych

  2. EXPORT – PRIBEX Sp. z o.o.

  3. ul. Modlińska 310/31, 03-152 Warszawa

Oferta nie podlega odrzuceniu

62

5

67

Oferta nr 2

Przedsiębiorstwo Drogowo Budowlane Sp. z o.o.

87-300 Brodnica, ul. Długa 27

Oferta nie podlega odrzuceniu

89

10

99

Oferta nr 3

Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck

Oferta nie podlega odrzuceniu

90

10

100

Oferta nr 4

  1. STRABAG Sp. z o.o. Grupa Płock, 06-452 Ościsłowo, Chotum 46a

Oferta nie podlega odrzuceniu

84

10

94

Oferta nr 5

  1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno

Oferta nie podlega odrzuceniu

82

10

92

VII. Oferty odrzucone: 0

VI. Zawarcie umowy

Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)


Zgodnie z art. 180 oraz art. 182 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby 

Dyrektor ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski - Gozdowo na odcinku Gozdowo-Antoniewo na terenie gm. Gozdowo
Numer ogłoszenia: 184377 - 2016; data zamieszczenia: 19.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78521 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski - Gozdowo na odcinku Gozdowo-Antoniewo na terenie gm. Gozdowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3735W Piaski - Gozdowo na odcinku Gozdowo-Antoniewo na terenie gm. Gozdowo 2. Szczególowy zakres robót podany jest w załącznikach do SIWZ na stronie Zamawiającego. 3. Roboty będą wykonywane zgodnie z kosztorysem ofertowym oraz zgodnie ze sztuką inżynierską 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych. 5. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6) Wynagrodzenie za wykonane zadanie będzie rozliczone na podstawie Kosztorysu Powykonawczego - nie stanowi wynagrodzenia ryczałtowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1008130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 718909,20

  • Oferta z najniższą ceną: 718909,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1051368,86

  • Waluta: PLN .

  


Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 576245]

przewiń do góry