Wersja archiwalna 2016-08-10 19:23:53
Ogłoszenie nr 300751 - 2016 z dnia 2016-08-10 r.
Sierpc:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3766W Bożewo – Głuchowo wraz z
drogą powiatową nr 3767W Bożewo – Rempin w m. Bożewo
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa
projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących
do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie
z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, krajowy
numer identyfikacyjny 61094630500000, ul. ul. Kościuszki ,
09200 Sierpc, woj. mazowieckie, państwo , tel. 242 752 113,
e-mail , faks 242 752 113.
Adres strony
internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp
do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
nie
zdpsierpc.bip.org.pl
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
nie
Pod adres:
09-200
Sierpc, ul. Kościuszki 1a
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony,
pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi
powiatowej nr 3766W Bożewo – Głuchowo wraz z drogą powiatową nr
3767W Bożewo – Rempin w m. Bożewo
Numer
referencyjny: ZDP.DT.272.18.2016
Przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o
możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone
jest na części:
Nie
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj
i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest
Przebudowa drogi powiatowej nr 3766W Bożewo – Głuchowo wraz z
drogą powiatową nr 3767W Bożewo – Rempin w m. Bożewo 2.
Szczegółowy zakres robót podany jest w załącznikach do SIWZ na
stronie Zamawiającego. 3. Roboty będą wykonywane zgodnie z
kosztorysem ofertowym, zgodnie ze sztuką inżynierską oraz zgodnie
z harmonogramem rzeczowym realizacji zadania 4. Przedmiot zamówienia
obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione
we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót
budowlanych. 5. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych. 3) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia
zamówień uzupełniających. 4) Przedmiotem niniejszego postępowania
nie jest zawarcie umowy ramowej. 5) Zamawiający żąda wskazania
przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie
powierzy podwykonawcom. 6) Wynagrodzenie za wykonane zadanie będzie
rozliczone na podstawie Kosztorysu Powykonawczego – nie stanowi
wynagrodzenia ryczałtowego.
II.5) Główny kod
CPV: 45233140-2
II.6) Całkowita wartość
zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w
przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów –
szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/11/2016
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie
warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie
wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza
spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.
1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od
wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie
spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja
finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wymagana
jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej
Informacje
dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub
zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że
Wykonawcy spełnił warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia jeżeli
Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy w tym okresie, zrealizował jedną robotę budowlaną,
której przedmiotem było wykonanie przebudowy drogi lub remontu
drogi za kwotę co najmniej 200.000 zł brutto. Zamawiający wymaga
dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie
przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena
spełniania warunków określonych w pkt. V niniejszej SIWZ dokonana
zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie
oświadczeń i dokumentów Wykonawcy wymienionych w pkt. VI SIWZ,
wymaganych zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być
składane (t.j. Dz. U. z 2013, poz. 231).
Zamawiający
wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu
kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2)
W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia
wadium:
nie
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza
się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje
dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba
wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy
przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie
obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje
dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów
elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie
aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) : nie
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje
zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia
aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
warunki gwarancji |
40 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa
do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział
negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy
podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę
etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań
zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram
postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu
ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje
dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa
innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie
oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu
liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie
kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4)
Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której
będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z
art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie dotyczącym: 18.1.1
zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia na
etapie wykonawstwa przyczyn niezależnych od obu stron skutkujących
koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli
uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację robót budowlanych,
18.1.2 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku
wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków
atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót
budowlanych, w szczególności z powodu technologii wykonywania robót
określonej umową, normami lub innymi przepisami, jeżeli
konieczność wykonania robót budowlanych w tym okresie nie jest
następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialność, 18.1.3 zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy
w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych,
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania
informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 24/08/2016, godzina: 09:00,
Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę
udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać
powody:
Język lub języki, w jakich mogą być
sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe,
które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
ZAŁĄCZNIKI:
Dyrektor ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 2016-08-10
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-08-10 19:23:53
- Liczba odsłon: 1926
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: