Wersja archiwalna 2017-07-17 12:35:49
Ogłoszenie nr 542244-N-2017 z
dnia 2017-06-30 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w
Sierpcu: Przebudowa dróg powiatowych nr 3718W Gójsk – Szczutowo i nr 3702W
Stacja Kolejowa Szczutowo – droga nr 560 w m. Szczutowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu
lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się
wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub
działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza
centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza
podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu
któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I
ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, krajowy numer
identyfikacyjny 61094630500000, ul. ul.
Kościuszki , 09200 Sierpc, woj. mazowieckie,
państwo Polska, tel.242 752 113, ,
e-mail zdpsierpc@bip.org.pl, , faks 242 752 113.
Adres strony internetowej (URL): zdpsierpc.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE
ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Nie
zdpsierpc.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można
uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie
ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
dostarczenie do siedziby Zamawiającego do dnia 17.07.2017 do godziny 9:00
Adres:
09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg
powiatowych nr 3718W Gójsk – Szczutowo i nr 3702W Stacja Kolejowa Szczutowo –
droga nr 560 w m. Szczutowo
Numer referencyjny: ZDP.DT.3.261.9.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie
prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie
jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań
) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem
zamówienia jest Przebudowa dróg powiatowych nr 3718W Gójsk – Szczutowo i nr
3702W Stacja Kolejowa Szczutowo – droga nr 560 w m. Szczutowo 2. Zamawiający
informuję, iż wskazane w dokumentach, stanowiących integralną część SIWZ,
przykładowe typy nazw własnych urządzeń nie są wiążące dla Wykonawcy i nie
stanowią preferencji Zamawiającego. 3. Po wykonaniu inwestycji Wykonawca
dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację 4. Materiały rozbiórkowe są własnością
Zamawiającego i pozostają w jego dyspozycji, Wykonawca musi założyć wywóz
materiałów, które nie będą nadawały się do wykorzystania przez Zamawiającego i
jego utylizację we własnym zakresie. 5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości i
akceptuje, iż w ramach wykonywanych robót budowlanych, przed ich rozpoczęciem,
Wykonawca jest zobligowany przygotować i uzyskać od Zamawiającego opinię
projektu tymczasowej organizacji ruchu. 6. Szczegółowy zakres zamówienia
przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z hierarchią
dokumentów: 1) Kosztorys ofertowy 7. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani
są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie
z przepisami o ochronie danych osobowych.
II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga: 1.a) aby Wykonawca wykonał w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedną
robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie układu drogowego o
łącznej wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto; b). aby Wykonawca
skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za
kierowanie robotami budowlanymi, tj. jedną osobę posiadającą uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej Uwaga:
Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające ww. uprawnieniom,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1.
ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie
kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach
odrębnych tj. m. in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia
2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz w rozumieniu
art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY
WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia
określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust.
5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON
WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY
PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące
oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej
niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenie prawidłowego
wykonania zadania bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne dokumenty; 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY
PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE
WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pełnomocnictwo /oryginał/
osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika
bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej
– pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik
nr 4 (jeżeli dotyczy).Powyższe dokumenty składane są wraz z ofertą.4 Kosztorys
ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie
zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na
której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania
techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku
licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia
licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za
zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144. ust.
1. pkt 2)–6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość
dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) terminu realizacji
zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a)
wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie
Zamawiającego; b) w przypadku wystąpienia epidemii lub działań rządowych; c) w
przypadku wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego,
którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub
ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach; d)
trudności w nabyciu materiałów i urządzeń, wynikających z długotrwałego spadku
podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od obu Stron umowy; e)
wystąpienia konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych
zamówieniem podstawowym; f) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone
dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które
odpowiedzialność ponosi zamawiający, w szczególności będą następstwem
nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji
projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć
wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót; g) gdy wystąpią niekorzystne
warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w
szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami
lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli
konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za
które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; h) gdy wystąpi konieczność wykonania
robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze
względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych,
które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia
niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne
podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych
kolizji; i) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich
zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są
następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność; j) gdy
wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania
których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli
opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww.
decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które
wykonawca ponosi odpowiedzialność; k) jeżeli wystąpi brak możliwości
wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony
organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn
niezależnych od wykonawcy, 2) wysokości wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia
jednej z następujących okoliczności: a) zmiany stawki podatku VAT, w
odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; b) w przypadku
wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. 3) zmiany Wykonawcy, w
przypadku gdy: a) Wykonawcę ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia,
podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia
dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca
spełnia warunki w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia
oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia
przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 4) zmiany
podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a)
zmiana zakresu powierzonych prac, b) zmiana podwykonawcy musi być zaakceptowana
przez Zamawiającego. 3. Powyższe zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu
realizacji niniejszej umowy, na pisemny wniosek Wykonawcy, złożony w terminie 7
dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych
okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do
zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 4. Powyższe
zmiany mogą być wprowadzone za pomocą pisemnego aneksu do niniejszej
umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-07-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
Załączniki:
zalaczniki_do_siwz_nr_1-4__szczutowo_9.doc
kosztorys_szczutowo_przez_wies_2017.pdf
Dyrektor ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
PROTOKÓŁ OTWARCIA OFERT
W dniu 17.07.2017 r. godz. 10.00 ustalonym jako
termin otwarcia ofert Zamawiający
ZDP w Sierpcu ,
reprezentowany przez Komisję Przetargową w składzie:
Artur Obrębki – Przewodniczący Komisji
Adam Kurta – Sekretarz Komisji
Zbigniew Rzadkiewicz – Członek Komisji
Ewelina Grodzicka – Członek Komisji
co potwierdza druk Listy obecności na otwarciu ofert.
dokonał otwarcia ofert w postępowaniu przetargowym na Przebudowa dróg powiatowych nr 3718W Gójsk – Szczutowo i nr 3702W Stacja Kolejowa Szczutowo – droga nr 560 w m. Szczutowo
Otwarcia dokonano w siedzibie Zamawiającego: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a
Przed otwarciem ofert Zamawiający
podał wysokość środków, jakie przeznaczył na realizację zamówienia, tj. 400 000,00 zł brutto
Do upływu terminu składania ofert złożono następujące oferty:
- Przedsiębiorstwo Drogowo Budowlane Sp. Z o.o. ul. Długa 12, 87-300 Brodnica – cena brutto: 335 488,28 zł, okres gwarancji – 72 miesiące, zakończenie robót do dnia 31 października 2017 roku, termin płatności - do 60 dni od dnia wystawienia faktury.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno – cena brutto: 334 375,87 zł, okres gwarancji – 72 miesiące, zakończenie robót do dnia 31 października 2017 roku, termin płatności - do 60 dni od dnia wystawienia faktury.
- Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck – cena brutto: 376 589,72 zł, okres gwarancji – 72 miesiące, zakończenie robót do dnia 31 października 2017 roku, termin płatności - do 60 dni od dnia wystawienia faktury.
Sierpc, 17.07.2017 r.
Dyrektor ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 2017-07-17
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-17 12:35:49
- Liczba odsłon: 1693
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: