Wersja archiwalna 2006-10-30 16:03:28

  1. Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, 09-200 Sierpc     ul. Kościuszki 1A
    e-mail:
     zdpsierpc@bip.org.pl ogłasza postępowanie o zamówienie publiczne w trybie: przetargu nieograniczonego poniżej 60.000 EURO
  2. Przedmiot zamówienia:

"Wykonanie usług związanych z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości na drogach powiatowych ", nr postępowania 22/06.

Zakres robót obejmuje:

CZĘŚĆ NR 1 – równiarka z pługiem zamawiającego– szt.1- Odśnieżanie

CZĘŚĆ NR 2- ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie – obsługujący teren gminy Sierpc. – szt.1- Odśnieżanie

CZĘŚĆ NR 3- ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie – obsługujący teren gminy Mochowo. – szt.1- Odśnieżanie

CZĘŚĆ NR 4- ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie – obsługujący teren gminy Gozdowo. – szt.1- Odśnieżanie

CZĘŚĆ NR 5- samochód o ładowności 7-13t, np. Jelcz,Liaz,Ifa,Kamaz lub do 5T z napędem na 2 lub więcej osi -pług średni zamawiającego – obsługujący teren gminy Rościszewo– szt.1- Odśnieżanie

CZĘŚĆ NR 6- ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie – obsługujący teren gminy Szczutowo– szt.1- Odśnieżanie

CZĘŚĆ NR 7-  ciągnik o mocy min.120 KM lub 80 KM z napędem na 2 osie – obsługujący teren gminy Zawidz- szt.2- Odśnieżanie

CZĘŚĆ NR 8- Koparko-ładowarka, np.:Fadroma do usuwania nadmiaru śniegu z pasa drogowego z napędem na 4 koła, poj.łyżki min.1,0m3 i mocy >100KM – szt.1

CZĘŚĆ NR 9- Piaskarka (samochód min.10t) do zwalczania śliskości z załadunkiem Zamawiającego i pługiem średnim Zamawiającego–szt.1-Odśnieżanie i zwalczanie śliskości.

CZĘŚĆ NR 10- Samochód o ładowności >13t lub >10t z napędem na 2 lub więcej osi, np.Kraz, Tatra – pług ciężki Wykonawcy-szt.1- Odśnieżanie

3. Wspólny Słownik Zamówień

CPV - 9021200-6

4. Składanie ofert częściowych:
   nie dopuszcza się składania ofert częściowych

5. Składanie ofert wariantowych:
   nie dopuszcza się składania ofert wariantowych

6. Termin wykonania zamówienia:
o dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2007r.

7. Kryteria wyboru oferty

Cena:

100 %

8. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia została umieszczona:

    • na stronie www.zdpsierpc.bip.org.pl

- specyfikacje można również pobrać w siedzibie Zamawiającego lub za

   zaliczeniem pocztowym w cenie - 10 zł

9. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19, poz. 177 z póź. zmianami) oraz spełniający warunki określone w SIWZ

10. Wymagane wadium - brak

11. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami
                   Piotr Pakieła / 024 275-21-13 / zdpsierpc
@bip.org.pl

         Adam Kurta / 024 275-21-13 / zdpsierpc@bip.org.pl

12. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego

w terminie do 07-11-2006 r. godz. 10:00

13. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego

dnia 07-11-2006 o godz. 10:15

14. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni

15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

16. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

17. Zamawiający nie przewiduje wybory oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

                                                                     Kierownik ZDP w Sierpcu

         w/z Katarzyna Makowska

                                                                         / podpis nieczytelny /

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-10-30
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2006-10-30 16:03:28
  • Liczba odsłon: 239
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 576281]

przewiń do góry