Wersja archiwalna 2008-04-01 14:38:19
Sierpc dn. 21.03.2008r.
Ogłoszenie
o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:
Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotka z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS) wraz z dostawą |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, fax 024 2752113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotka z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS) wraz z dostawą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotka z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS) wraz z dostawą do Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.15.10-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: nie przewiduje się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy :
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a
także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
5) Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
2. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na
podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.
3. Zamawiający rości sobie prawo w terminie 7 dni od dnia otwarcia ofert do dokonania
ogólnej oceny stanu technicznego samochodu będącego przedmiotem zamówienia.
W przypadku gdy siedziba Wykonawcy oddalona jest więcej niż 50 km od siedziby
Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt
przedmiotu zamówienia do Zamawiającego w celu dokonania oględzin.
4. Oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa.
5. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia.
6. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie
wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. -
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w pkt. V, Zamawiający wymaga
złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
1) wypełniona i podpisana oferta z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem
wzoru - załącznik nr 2
3) oświadczenie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem
wzoru - załącznik nr 3,
4) parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z
wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4,
5) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
6) Koncesja, zezwolenia lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności
gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
7) Oświadczenie o złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z
zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności.
2. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów :
1) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów -
załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w
szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz
odpowiedzi na wszystkie pytania.
3) Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
4) W przypadku gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
-
1. Cena - 80
-
2. Ocena stanu technicznego - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdpsierpc.bip.org.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
załączniki:
Markuszewski Stanisław
Kierownik ZDP w Sierpcu
/podpis nieczytelny/
Sierpc, 01.04.2008 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki 1 A
AUTO GAMA TRUCK
KALINOWSKI, KAPUŚCIŃSKI
SPÓŁKA JAWNA
09-400 Płock
ul. Bielska 58
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak. 2. Nie.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) robota budowlana;
-
dostawa;
-
usługa.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) negocjacje bez ogłoszenia;
5) zamówienie z wolnej ręki;
6) zapytanie o cenę;
7) aukcja elektroniczna.
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: „ Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotka z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS) wraz z dostawą „
V. Wybór oferty:
1. Wykonawca:
Nazwa: Auto Gama Truck
Kalinowski, Kapuściński Spółka Jawna
2) Adres: ul. Bielska 58
3) Kod pocztowy: 09-400
4) Miejscowość: Płock
5) Województwo: mazowieckie
cena oferty: 140.300,00 zł brutto
Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.
podpis kierownika jednostki
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kurta Adam
- Data udostępnienia w BIP: 2008-04-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kurta Adam
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-01 14:38:19
- Liczba odsłon: 386
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: