Wersja archiwalna 2008-04-01 14:38:19

 

Sierpc dn. 21.03.2008r.

Ogłoszenie

o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:

Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotka z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS) wraz z dostawą



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, fax 024 2752113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotka z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS) wraz z dostawą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotka z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS) wraz z dostawą do Zarządu Dróg Powiatowych w Sierpcu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.15.10-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy :
    1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
    2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a
    także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
    zamówienia.
    4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
    publicznego.
    5) Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków
    zamówienia.
    2. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na
    podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.
    3. Zamawiający rości sobie prawo w terminie 7 dni od dnia otwarcia ofert do dokonania
    ogólnej oceny stanu technicznego samochodu będącego przedmiotem zamówienia.
    W przypadku gdy siedziba Wykonawcy oddalona jest więcej niż 50 km od siedziby
    Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt
    przedmiotu zamówienia do Zamawiającego w celu dokonania oględzin.
    4. Oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa.
    5. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia.
    6. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych warunków zostanie
    wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w pkt. V, Zamawiający wymaga
    złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów:
    1) wypełniona i podpisana oferta z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
    2) oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem
    wzoru - załącznik nr 2
    3) oświadczenie z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem
    wzoru - załącznik nr 3,
    4) parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z
    wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4,
    5) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o
    wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
    wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności
    gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
    składania ofert.
    6) Koncesja, zezwolenia lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
    posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności
    gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
    7) Oświadczenie o złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z
    zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności.
    2. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów :
    1) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    2) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów -
    załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w
    szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz
    odpowiedzi na wszystkie pytania.
    3) Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii
    poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
    4) W przypadku gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80

  • 2. Ocena stanu technicznego - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpsierpc.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdpsierpc.bip.org.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

załączniki:

siwz.pdf

Markuszewski Stanisław

Kierownik ZDP w Sierpcu

/podpis nieczytelny/

Sierpc, 01.04.2008 r.


Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A



AUTO GAMA TRUCK

KALINOWSKI, KAPUŚCIŃSKI

SPÓŁKA JAWNA

09-400 Płock

ul. Bielska 58





Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

I. Zamawiający:

1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu

2. Adres: ul. Kościuszki 1a

3. Kod pocztowy: 09-200

4. Miejscowość: Sierpc

5. Województwo: mazowieckie


II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak. 2. Nie.


III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1. Rodzaj zamówienia:

1) robota budowlana;

  1. dostawa;

  2. usługa.




2. Tryb udzielenia zamówienia:

1) przetarg nieograniczony;

2) przetarg ograniczony;

3) negocjacje z ogłoszeniem;

4) negocjacje bez ogłoszenia;

5) zamówienie z wolnej ręki;

6) zapytanie o cenę;

7) aukcja elektroniczna.


IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotka z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS) wraz z dostawą



V. Wybór oferty:


1. Wykonawca:

Nazwa: Auto Gama Truck

Kalinowski, Kapuściński Spółka Jawna

2) Adres: ul. Bielska 58

3) Kod pocztowy: 09-400

4) Miejscowość: Płock

5) Województwo: mazowieckie

cena oferty: 140.300,00 zł brutto




Zgodnie z art. 180 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.






podpis kierownika jednostki

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 576286]

przewiń do góry