Wersja archiwalna 2017-06-01 13:42:49
lokalizacja_inwestycji.docOgłoszenie nr 515337-N-2017 z
dnia 2017-05-23 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w
Sierpcu: Przebudowa mostu nr JNI 31001097 w m. Piastowo w ciągu drogi
powiatowej nr 3735W Piaski-Gozdowo wraz z drogami dojazdowymi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu
lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się
wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub
działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami
grup społecznie marginalizowanych
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza
centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza
podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu
któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania
postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I
ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, krajowy numer
identyfikacyjny 61094630500000, ul. ul.
Kościuszki , 09200 Sierpc,
woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.242 752 113,
e-mail zdpsierpc@bip.org.pl, faks 242 752 113.
Adres strony internetowej (URL): zdpsierpc.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE
ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między
zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w
przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Nie
zdpsierpc.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można
uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie
ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
dostarczenie do siedziby Zamawiającego do dnia 08.06.2017 do godziny 9:00
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu nr JNI
31001097 w m. Piastowo w ciągu drogi powiatowej nr 3735W Piaski-Gozdowo wraz z
drogami dojazdowymi
Numer referencyjny: ZDP.DT.3.261.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie
prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie
jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość
dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań
) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem
zamówienia jest Przebudowa mostu nr JNI 31001097 w m. Piastowo w ciągu drogi
powiatowej nr 3735W Piaski-Gozdowo wraz z drogami dojazdowymi 2. Zamawiający
informuję, iż wskazane w dokumentach, stanowiących integralną część SIWZ,
przykładowe typy nazw własnych urządzeń nie są wiążące dla Wykonawcy i nie
stanowią preferencji Zamawiającego. 3. Po wykonaniu inwestycji Wykonawca
dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację 4. Materiały rozbiórkowe są własnością
Zamawiającego i pozostają w jego dyspozycji, Wykonawca musi założyć wywóz
materiałów, które nie będą nadawały się do wykorzystania przez Zamawiającego i
jego utylizację we własnym zakresie. 5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości i
akceptuje, iż w ramach wykonywanych robót budowlanych, przed ich rozpoczęciem,
Wykonawca jest zobligowany przygotować i uzyskać od Zamawiającego opinię
projektu tymczasowej organizacji ruchu. 6. Szczegółowy zakres zamówienia
przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z hierarchią
dokumentów: 1) Projekt zagospodarowania terenu 2) Projekty budowalne i
wykonawcze, przedmiar robót. 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru
Robót. 4) Kosztorysy ofertowe 7. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są
do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z
przepisami o ochronie danych osobowych.
II.5) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została
zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2017-11-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga: 1.a) aby Wykonawca wykonał w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedną
robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie układu drogowego o
łącznej wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto; b). aby Wykonawca
skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za
kierowanie robotami budowlanymi, tj. jedną osobę posiadającą uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak Informacje dodatkowe: Zamawiający
dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające ww. uprawnieniom, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje
techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1. ustawy Prawo budowlane,
mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały
uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m. in. w ustawie o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich
Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz. U. z 2016 r. poz. 65) oraz w rozumieniu art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15
grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów
budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY
WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia
określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust.
5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON
WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY
PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące
oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te
roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym
czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są poświadczenie prawidłowego
wykonania zadania bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne dokumenty; 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO
W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY
PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE
WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dowód wniesienia wadium; 2)
Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli
uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3) W
przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4)
Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).Powyższe
dokumenty składane są wraz z ofertą.4 Kosztorys ofertowy – most – załącznik nr
5 Kosztorys ofertowy – drogi dojazdowe – załącznik nr 6
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1 Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w
wysokości 80 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) do upływu
terminu składania ofert. 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku
następujących formach: 1) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy; 2)
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3 Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wpłacać przelewem na
poniższy rachunek bankowy Zamawiającego Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu ul.
Kościuszki 1a, 09-200 Sierpc Sierpecki Bank Spółdzielczy Nr rachunku: 66 9015
0001 2005 0000 0882 0003 z zalecanym dopiskiem: wadium dotyczy
ZDP.DT.3.261.4.2017 albo nazwa postępowania: Przebudowa mostu nr JNI 31001097 w
m. Piastowo w ciągu drogi powiatowej nr 3735W Piaski-Gozdowo wraz z drogami
dojazdowymi (kopie dowodu wpłaty załączyć do oferty). 4 Zamawiający zaleca
składanie gwarancji lub poręczenia wniesienia wadium w oryginale. Zamawiający
wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie
wniesienia wadium tylko w przypadku, gdy do skuteczności obowiązywania –
zatrzymania przez Zamawiającego wadium jest niezbędna forma oryginału. W innym
przypadku wystarczającym jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wadium niepieniężnego
dokumenty potwierdzające wpłatę wadium winny być złożone przed upływem składania
ofert u Zamawiającego. 5 Zaleca się, aby Wykonawca podał w ofercie formę w
jakiej zostało wniesione wadium oraz datę wniesienia wadium lub złożył wraz z
ofertą dowód wniesienia wadium, np. kopię wniesionej gwarancji, poręczenia lub
polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, ale nie jest to
warunek konieczny). 6 Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli
pieniądze znajdują się na koncie zamawiającego w terminie /godzina/ składania
ofert. 7 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób
nieprawidłowy – nie uwzględniając zasad określonych w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia zostanie odrzucona na podstawie art. 89. ust. 1. pkt 7b)
ustawy Prawo zamówień publicznych. 8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz
z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.
26. ust. 3. i 3a. ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25. ust. 1. ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1. Ustawy
Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w
art. 87. ust. 2. pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10 Zamawiający zatrzymuje
również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na
warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia
publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający
zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13 Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.
8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
zamawiającego. 14 Jeżeli oferta jest zabezpieczona wadium w formie innej niż
pieniężna, Wykonawca winien uwzględnić wszystkie zapisy dotyczące zatrzymania
wadium.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie
zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na
której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku
licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia
licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać
zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1 Wszelkie zmiany i
uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w
formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2 Zamawiający dopuszcza zmiany
umowy w przypadkach określonych w art. 144. ust. 1. pkt 2)–6) ustawy Prawo
zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących
istotnych zmian: 1) terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia
jednej z następujących okoliczności: a) wstrzymania robót lub przerw w pracach
powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; b) w przypadku
wystąpienia epidemii lub działań rządowych; c) w przypadku wystąpienia siły
wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było
przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek
którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach; d) trudności w nabyciu materiałów
i urządzeń, wynikających z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych
przyczyn niezależnych od obu Stron umowy; e) wystąpienia konieczności
realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym;
f) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu
zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność
ponosi zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania
terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim
ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu
zakończenia robót; g) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne
uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii
realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej
konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym
okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi
odpowiedzialność; h) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub
innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady
wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub
opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z
planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w
zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; i) wystąpią
opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe
organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za
które wykonawca ponosi odpowiedzialność; j) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu
decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są
zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres,
przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane
oraz nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi
odpowiedzialność; k) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu
nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich
wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od wykonawcy, 2)
wysokości wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących
okoliczności: a) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części
wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; b) w przypadku wystąpienia konieczności
wykonania robót dodatkowych. 3) zmiany Wykonawcy, w przypadku gdy: a) Wykonawcę
ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia,
upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego
przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki w postępowaniu, nie
zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych
zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy
względem jego podwykonawców. 4) zmiany podwykonawców w przypadku zaistnienia
jednej z następujących okoliczności: a) zmiana zakresu powierzonych prac, b)
zmiana podwykonawcy musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. 3. Powyższe
zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, na
pisemny wniosek Wykonawcy, złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub
powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać
szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących
podstawę żądania zmiany. 4. Powyższe zmiany mogą być wprowadzone za pomocą
pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-06-08, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Załączniki:
zalaczniki_do_siwz_nr_1-4__most.doc
zal._nr_5_kosztorys_ofertowy_most_piastowo.pdf
zal._nr_6_kosztorys_ofertowy_-_drogi_dojazdowe.ods
projekt_budowlany_most_piastowo.pdf
projekt_wykonawczy_most_piastowo.pdf
przedmiar_robot_most_piastowo.pdf
Dyrektor ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Sierpc, dn. 01.06.2017
Nr sprawy: ZDP.DT.3.261.4.2017
Zgodnie
z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2015, poz. 2164 ze zm.) Zamawiający przesyła wyjaśnienia do niżej wymienionego
przetargu:
Dotyczy: postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia
publicznego pn. Przebudowa mostu nr JNI 31001097 w m. Piastowo w ciągu drogi
powiatowej nr 3735W Piaski-Gozdowo wraz z drogami dojazdowymi.” Postępowanie
ZDP.DT.3.261.4.2017
1.
Prosimy o załączenie projektu wykonawczego,
budowlanego, SST, dla przebudowywanych dróg dojazdowych?
Odpowiedź:
Zakres robót drogowych opiewa się na kosztorysie ofertowym. Kosztorys
obejmujewszystkie prace, które należy wykonać
2. Prosimy
o wskazanie dokładnej lokalizacji inwestycji?
Odpowiedź:
Most będzie przbudowany w m. Piastowo, natomiast drogi dojazdowe są
zlokalizowane na odcinku od m. Piaski do m. Kurówko. W załączeniu skan mapy z
lokalizacją.
3.
Wykonawca wnioskuję o modyfikację zapisów SIWZ i umowy
w zakresie kar umownych poprzez
wyznaczenie górnego limitu kar umownych, do których naliczenia uprawniony jest Zamawiający. Brak górnego
limitu kar umownych nie pozwala na określenie w Ofercie poziomu ryzyka związanego
z możliwością naliczenia przez Zamawiającego kar umownych. Jednocześnie brak
górnego limitu kar umownych, przy jednoczesnym zastrzeżeniu możliwości ich
naliczenia w związku z wieloma podstawami określonymi w Umowie, powoduje, że
istnieje potencjalna możliwość naliczenia ich w wysokości nadmiernie
wygórowanej, co jest sprzeczne z istota i celem zastrzeżenia kar umownych. Stąd
niniejszy wniosek jest uzasadniony.
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje zmian w zapisach siwz i umowie w zakresie kar
umownych, są one określone w konkretnych % od wartości udzielonego zamówienia.
Dyrektor ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 2017-06-01
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-06-01 13:42:49
- Liczba odsłon: 2059
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: