Wersja archiwalna 2011-03-29 14:21:22
Sierpc.dnia 14.03.2011 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn
Numer ogłoszenia: 83319 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn 2.Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Mochowo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót: 1)roboty przygotowawcze, 2)roby rozbiórkowe, 3)wykonanie przepustów pod koroną drogi, 4)wykonanie przepustów pod zjazdam, 5)wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych, 6)wykonanie nawierzchni drogi; 7)wykonanie poszerzenia nawierzchni drogi, 8)wykonanie poboczy i rowów przydrożnych, 9)wykonanie oznakowania. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: 1) kosztorys ofertowy 2)przedmiar robót 3)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 4)dokumentacja techniczna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa.Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa.Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
formularz_ofertowyzal._nr_1.pdf
oswiadzcenie_o_spelnieniu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu_zal._nr_2.pdf
oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_zal._nr_3_.pdf
oswiadczenie_o_uprawnieniach_zal._nr_4.pdf
prace_powierzone_podwykonawcy_zal._nr_5.pdf
kosztorys_ofertowy_zal._nr_6.pdf
przedmiar_robot_ligowo_zal._nr_7.pdf
P.O.Kierownika ZDP
W Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Sierpc, dn. 23.03.2011
Nr sprawy: ZDP.DT.272.9.2011
Dot. zmiany siwz w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn
W związku z błędnym przyjęciem powierzchni oczyszczenia istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz błędnym oznaczeniem jednostki powierzchni wykonania nawierzchni z kostki brukowej zatok autobusowych Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp wprowadza następujące zmiany:
-
w kosztorysie ofertowym (zał. nr 6) w poz. 35 dokonuje się zmiany powierzchni z wielkości 156 506,70 m2 na 15 650,67 m2,
-
w przedmiarze robót (zał. nr 7) w poz. 37 dokonuje się zmiany powierzchni z wielkości 156 506,70 m2 na 15 650,67 m2.
-
w przedmiarze robót (zał. nr 7) w poz. 46 dokonuje się zmiany jednostki powierzchni z “mb” na “m2”.
Zamawiający informuje, iż wprowadzone zmiany są obowiązujące i należy je
uwzględnić przy sporządzaniu oferty.
Zamawiający nie zmienia terminu składania i otwarcia ofert.
Załączniki:
kosztorys_ofertowy_zal._nr_6_po_zmianie.pdf
przedmiar_robot_ligowo_zal._nr_7_po_zmianie.pdf
P.O.Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Sierpc, dn. 24.03.2011
Nr sprawy: ZDP.DT.272.9.2011
Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:
przebudowę drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn
Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:
Pyt. 1
Czy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy masy wykonanej po starej normie PN-S-96025 (beton asfaltowy)?
Odpowiedz:
Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy masy wykonanej po starej normie, lecz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Pyt. 2
Czy przedmiar robót w poz. dotyczącej wielkości oczyszczenia istniejącej nawierzchni bitumicznej (156 506,70 m2) nie zawiera błędu?
Odpowiedz:
Tak, w poz. dotyczącej oczyszczenia istniejącej nawierzchni bitumicznej Zamawiający błędnie określił wielkość powierzchni. Pozycja ta została zmieniona (właściwa pow. 15 650,67 m2) oraz ogłoszona na stronie internetowej Zamawiającego w dn. 23.03.2011r.
Pyt. 3
Czy karpy zlokalizowane w pasie drogowym (rów przydrożny) Zamawiający sam usunie a ubytki w terenie powstałe po wykarpowaniu zasypie na swój koszt, przed wpuszczeniem Wykonawcy na plac budowy, czy też Wykonawca musi sam usunąć wszystkie karpy na swój koszt?
Odpowiedz:
Usunięcie karp należy do Wykonawcy wraz z ich wywozem oraz uzupełnieniem terenu po wykarpowaniu. Koszty z tym związane należy skalkulować w pozycji oczyszczenie i odtworzenie rowów przydrożnych.
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
ZDP.DT.272.9.2011
Sierpc. Dnia 29.03.2011
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a
DELTA PRID Sp. z o.o.
06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9
Nr FAXU: 23 672 20 63
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.
Ul. Przemysłowa 28, 09-400 Płock
Nr FAXU: 24 364 04 80
Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe
WAPNOPOL Adam Nowakowski
Ul. Nadrzeczna 12
06-450 Glinojeck
Nr FAXU: 23 661 56 30
ZAWIADOMIENIE O POPRAWIENIU OCZYWISTYCH OMYŁEK RACHUNKOWYCH
Na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn
prowadzonym w trybie Przetargu Nieograniczonego. Zamawiający sprostował oczywiste
omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w ofercie złożonej przez Wykonawcę:
Oferta nr1
DELTA PRID Sp. z o.o., 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9
Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:
W Załączniku nr 6 SIWZ, tj.: kosztorys ofertowy, zostały błędnie policzone wartości w pozycjach 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, 37, 39, 40, 41, 43, 44, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 61. Wykonawca podał kwotę netto 2 273 058,91 zł, a powinno być 2 273 167,17 zł. Poprawiono w/w pomyłkę rachunkową, a także dodano do sumy 2 273 167,17 zł VAT 23% tj: 522 828,45 zł i suma brutto za wykonanie zadania wyszła 2 795 995,62 zł brutto, a nie jak obliczył Wykonawca 2 795 862,45. Poprawiono także w załączniku nr 1 tj. Formularzu Ofertowym w/w kwoty.
Oferta nr2
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A. , Ul. Przemysłowa 28,
09-400 Płock
Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:
W Załączniku nr 6 SIWZ, tj.: kosztorys ofertowy, zostały błędnie policzone wartości w pozycjach 3, 51, 52. Wykonawca podał kwotę netto 1 494 188,50 zł, a powinno być 1 494 182,98 zł. Poprawiono w/w pomyłkę rachunkową, a także dodano do sumy 1 494 182,98 zł VAT 23% tj: 343 662,09 zł i suma brutto za wykonanie zadania wyszła 1 837 845,07 zł brutto, a nie jak obliczył Wykonawca 1 837 851,85. Poprawiono także w załączniku nr 1 tj. Formularzu Ofertowym w/w kwoty.
Oferta Nr 3
Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe, WAPNOPOL Adam Nowakowski
Ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck
Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:
W Załączniku nr 6 SIWZ, tj.: kosztorys ofertowy, zostały błędnie zsumowane wartości w złotych poszczególnych elementów rozliczeniowych. Wykonawca podał kwotę netto 1 564 189,50 zł, a powinno być 1 660 718,54 zł. Poprawiono w/w pomyłkę rachunkową, a także dodano do sumy 1 660 718,54 zł VAT 23% tj: 381 965,26 zł i suma brutto za wykonanie zadania wyszła 2 042 683,80 zł brutto, a nie jak obliczył Wykonawca 1 923 593,10. Poprawiono także w załączniku nr 1 tj. Formularzu Ofertowym w/w kwoty.
Jednocześnie zwracam się z prośbą o poinformowanie zamawiającego w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, czy wyrażacie Państwo zgodę na poprawienie przez Zamawiającego ww. omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny. W przypadku nie wyrażenia zgody na ich poprawienie Państwa oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych .
Prosimy o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego zawiadomienia na treści faxu.
P.O.Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 2011-03-29
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-29 14:21:22
- Liczba odsłon: 875
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: