Wersja archiwalna 2011-03-31 14:41:35
Sierpc.dnia 14.03.2011 r.
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:
Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn
Numer ogłoszenia: 83319 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn 2.Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Mochowo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót: 1)roboty przygotowawcze, 2)roby rozbiórkowe, 3)wykonanie przepustów pod koroną drogi, 4)wykonanie przepustów pod zjazdam, 5)wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych, 6)wykonanie nawierzchni drogi; 7)wykonanie poszerzenia nawierzchni drogi, 8)wykonanie poboczy i rowów przydrożnych, 9)wykonanie oznakowania. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: 1) kosztorys ofertowy 2)przedmiar robót 3)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 4)dokumentacja techniczna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa.Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa.Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
formularz_ofertowyzal._nr_1.pdf
oswiadzcenie_o_spelnieniu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu_zal._nr_2.pdf
oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_zal._nr_3_.pdf
oswiadczenie_o_uprawnieniach_zal._nr_4.pdf
prace_powierzone_podwykonawcy_zal._nr_5.pdf
kosztorys_ofertowy_zal._nr_6.pdf
przedmiar_robot_ligowo_zal._nr_7.pdf
P.O.Kierownika ZDP
W Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Sierpc, dn. 23.03.2011
Nr sprawy: ZDP.DT.272.9.2011
Dot. zmiany siwz w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn
W związku z błędnym przyjęciem powierzchni oczyszczenia istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz błędnym oznaczeniem jednostki powierzchni wykonania nawierzchni z kostki brukowej zatok autobusowych Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp wprowadza następujące zmiany:
-
w kosztorysie ofertowym (zał. nr 6) w poz. 35 dokonuje się zmiany powierzchni z wielkości 156 506,70 m2 na 15 650,67 m2,
-
w przedmiarze robót (zał. nr 7) w poz. 37 dokonuje się zmiany powierzchni z wielkości 156 506,70 m2 na 15 650,67 m2.
-
w przedmiarze robót (zał. nr 7) w poz. 46 dokonuje się zmiany jednostki powierzchni z “mb” na “m2”.
Zamawiający informuje, iż wprowadzone zmiany są obowiązujące i należy je
uwzględnić przy sporządzaniu oferty.
Zamawiający nie zmienia terminu składania i otwarcia ofert.
Załączniki:
kosztorys_ofertowy_zal._nr_6_po_zmianie.pdf
przedmiar_robot_ligowo_zal._nr_7_po_zmianie.pdf
P.O.Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Sierpc, dn. 24.03.2011
Nr sprawy: ZDP.DT.272.9.2011
Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:
przebudowę drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn
Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:
Pyt. 1
Czy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy masy wykonanej po starej normie PN-S-96025 (beton asfaltowy)?
Odpowiedz:
Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy masy wykonanej po starej normie, lecz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Pyt. 2
Czy przedmiar robót w poz. dotyczącej wielkości oczyszczenia istniejącej nawierzchni bitumicznej (156 506,70 m2) nie zawiera błędu?
Odpowiedz:
Tak, w poz. dotyczącej oczyszczenia istniejącej nawierzchni bitumicznej Zamawiający błędnie określił wielkość powierzchni. Pozycja ta została zmieniona (właściwa pow. 15 650,67 m2) oraz ogłoszona na stronie internetowej Zamawiającego w dn. 23.03.2011r.
Pyt. 3
Czy karpy zlokalizowane w pasie drogowym (rów przydrożny) Zamawiający sam usunie a ubytki w terenie powstałe po wykarpowaniu zasypie na swój koszt, przed wpuszczeniem Wykonawcy na plac budowy, czy też Wykonawca musi sam usunąć wszystkie karpy na swój koszt?
Odpowiedz:
Usunięcie karp należy do Wykonawcy wraz z ich wywozem oraz uzupełnieniem terenu po wykarpowaniu. Koszty z tym związane należy skalkulować w pozycji oczyszczenie i odtworzenie rowów przydrożnych.
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
ZDP.DT.272.9.2011 Sierpc. Dnia 31.03.2011
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a
DELTA PRID Sp. z o.o.
06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9
Nr FAXU: 23 672 20 63
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.
Ul. Przemysłowa 28, 09-400 Płock
Nr FAXU: 24 364 04 80
Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe
WAPNOPOL Adam Nowakowski
Ul. Nadrzeczna 12
06-450 Glinojeck
Nr FAXU: 23 661 56 30
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpc
5. Województwo: mazowieckie
II. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?
1. Tak. 2. Nie.
III. Tryb i przedmiot zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia:
1) robota budowlana;
2) dostawa;
3) usługa.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
2) przetarg ograniczony;
3) negocjacje z ogłoszeniem;
4) negocjacje bez ogłoszenia;
5) zamówienie z wolnej ręki;
6) zapytanie o cenę;
7) aukcja elektroniczna.
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn
V. Wybór oferty:
1. Wykonawca:
1) Nazwa: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A
2) Adres: ul. Przemysłowa 28
3) Kod pocztowy: 09-400
4) Miejscowość: Płock
5) Województwo: mazowieckie
cena oferty: 1 837 845,07 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia założenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.
VI. Punktacja przyznana ofertom
Oferta Nr 1 |
DELTA PRID Sp. z o.o. 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9 |
ilość punktów w kryterium ceny: 66 |
Oferta Nr 2 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A. Ul. Przemysłowa 28 09-400 Płock |
ilość punktów w kryterium ceny: 100 |
Oferta Nr 3 |
Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski Ul. Nadrzeczna 12 06-450 Glinojeck |
ilość punktów w kryterium ceny: 90 |
VII. Oferty odrzucone: 0
VI. Zawarcie umowy
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)
Zgodnie z art. 180 oraz art. 182 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .
Prosimy o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego zawiadomienia na treści faxu.
P.O.Kierownik ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 2011-03-31
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-31 14:41:35
- Liczba odsłon: 880
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: