Wersja archiwalna 2011-04-06 12:48:19

 

Sierpc.dnia 14.03.2011 r.

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:


Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn
Numer ogłoszenia: 83319 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn 2.Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Mochowo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót: 1)roboty przygotowawcze, 2)roby rozbiórkowe, 3)wykonanie przepustów pod koroną drogi, 4)wykonanie przepustów pod zjazdam, 5)wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych, 6)wykonanie nawierzchni drogi; 7)wykonanie poszerzenia nawierzchni drogi, 8)wykonanie poboczy i rowów przydrożnych, 9)wykonanie oznakowania. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: 1) kosztorys ofertowy 2)przedmiar robót 3)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 4)dokumentacja techniczna.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa.Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa.Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

siwz_9_.pdf

formularz_ofertowyzal._nr_1.pdf

oswiadzcenie_o_spelnieniu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu_zal._nr_2.pdf

oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_zal._nr_3_.pdf

oswiadczenie_o_uprawnieniach_zal._nr_4.pdf

prace_powierzone_podwykonawcy_zal._nr_5.pdf

kosztorys_ofertowy_zal._nr_6.pdf

przedmiar_robot_ligowo_zal._nr_7.pdf

sst_zal_8.pdf

wzor_umowy_zal_9.pdf

 

P.O.Kierownika ZDP

W Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

 

Sierpc, dn. 23.03.2011




Nr sprawy: ZDP.DT.272.9.2011




Dot. zmiany siwz w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn




W związku z błędnym przyjęciem powierzchni oczyszczenia istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz błędnym oznaczeniem jednostki powierzchni wykonania nawierzchni z kostki brukowej zatok autobusowych Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp wprowadza następujące zmiany:


  1. w kosztorysie ofertowym (zał. nr 6) w poz. 35 dokonuje się zmiany powierzchni z wielkości 156 506,70 m2 na 15 650,67 m2,

  2. w przedmiarze robót (zał. nr 7) w poz. 37 dokonuje się zmiany powierzchni z wielkości 156 506,70 m2 na 15 650,67 m2.

  3. w przedmiarze robót (zał. nr 7) w poz. 46 dokonuje się zmiany jednostki powierzchni z “mb” na “m2”.



Zamawiający informuje, iż wprowadzone zmiany są obowiązujące i należy je

uwzględnić przy sporządzaniu oferty.


Zamawiający nie zmienia terminu składania i otwarcia ofert.

 

Załączniki:

kosztorys_ofertowy_zal._nr_6_po_zmianie.pdf

przedmiar_robot_ligowo_zal._nr_7_po_zmianie.pdf

 

P.O.Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Sierpc, dn. 24.03.2011



Nr sprawy: ZDP.DT.272.9.2011



Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:

przebudowę drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn




Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:

Pyt. 1
Czy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy masy wykonanej po starej normie PN-S-96025 (beton asfaltowy)?

Odpowiedz:
Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy masy wykonanej po starej normie, lecz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.


Pyt. 2
Czy przedmiar robót w poz. dotyczącej wielkości oczyszczenia istniejącej nawierzchni bitumicznej (156 506,70 m2) nie zawiera błędu?

Odpowiedz:
Tak, w poz. dotyczącej oczyszczenia istniejącej nawierzchni bitumicznej Zamawiający błędnie określił wielkość powierzchni. Pozycja ta została zmieniona (właściwa pow. 15 650,67 m2) oraz ogłoszona na stronie internetowej Zamawiającego w dn. 23.03.2011r.


Pyt. 3
Czy karpy zlokalizowane w pasie drogowym (rów przydrożny) Zamawiający sam usunie a ubytki w terenie powstałe po wykarpowaniu zasypie na swój koszt, przed wpuszczeniem Wykonawcy na plac budowy, czy też Wykonawca musi sam usunąć wszystkie karpy na swój koszt?

Odpowiedz:
Usunięcie karp należy do Wykonawcy wraz z ich wywozem oraz uzupełnieniem terenu po wykarpowaniu. Koszty z tym związane należy skalkulować w pozycji oczyszczenie i odtworzenie rowów przydrożnych.


P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

 

ZDP.DT.272.9.2011                                                                         Sierpc. Dnia 31.03.2011

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a

DELTA PRID Sp. z o.o.

 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9

Nr FAXU: 23 672 20 63

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.  

 Ul. Przemysłowa 28,  09-400 Płock

Nr FAXU: 24 364 04 80

Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe

WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

Nr FAXU: 23 661 56 30

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 I.    Zamawiający:

1.    Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu

2.    Adres: ul. Kościuszki 1a

3.    Kod pocztowy: 09-200

4.    Miejscowość: Sierpc

5.    Województwo: mazowieckie

II.    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.      2. Nie.

III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1.    Rodzaj zamówienia:

       1)  robota budowlana;

2)   dostawa;

3)   usługa.

2.    Tryb udzielenia zamówienia:

1)    przetarg nieograniczony;

2)    przetarg ograniczony;

3)    negocjacje z ogłoszeniem;

4)    negocjacje bez ogłoszenia;

5)    zamówienie z wolnej ręki;

6)    zapytanie o cenę;

7)    aukcja elektroniczna.

IV.       Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn

V.   Wybór oferty:

1.    Wykonawca:

1)    Nazwa: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A

2)    Adres: ul. Przemysłowa 28

3)    Kod pocztowy: 09-400

4)    Miejscowość: Płock

5)    Województwo: mazowieckie

        cena oferty: 1 837 845,07 zł brutto

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.

VI.    Punktacja przyznana ofertom

Oferta Nr 1

DELTA PRID Sp. z o.o. 06-400 Ciechanów, ul. Mazowiecka 9

ilość punktów w kryterium ceny:

66

Oferta Nr 2

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Płocku S.A.

Ul. Przemysłowa 28

09-400 Płock

ilość punktów w kryterium ceny: 100

Oferta Nr 3

Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe

WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

ilość punktów w kryterium ceny: 90

VII.    Oferty  odrzucone: 0

VI.  Zawarcie umowy

1.         Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie  nie    krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182  Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .

Prosimy o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego zawiadomienia na treści faxu.

P.O.Kierownik ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

 

Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn
Numer ogłoszenia: 108157 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83319 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej Nr 3726W Ligowo - Sierpc na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 539 w miejscowości Ligowo do skrzyżowania z drogą gminną na Kokoszczyn 2.Przebudowywany odcinek znajduje się na terenie gminy Mochowo, powiat sierpecki, województwo mazowieckie 3.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót: 1)roboty przygotowawcze, 2)roby rozbiórkowe, 3)wykonanie przepustów pod koroną drogi, 4)wykonanie przepustów pod zjazdam, 5)wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych, 6)wykonanie nawierzchni drogi; 7)wykonanie poszerzenia nawierzchni drogi, 8)wykonanie poboczy i rowów przydrożnych, 9)wykonanie oznakowania. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: 1) kosztorys ofertowy 2)przedmiar robót 3)szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 4)dokumentacja techniczna..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S. A., ul. Przemysłowa 28, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1719715,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1494152,98

  • Oferta z najniższą ceną: 1494182,98 / Oferta z najwyższą ceną: 2273167,17

  • Waluta: PLN.

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 576282]

przewiń do góry