Sierpc.dnia 14.09.2012 r.
Przebudowa chodnika w miejscowości Zawidz w ciągu drogi powiatowej nr 3701W Stacja kolejowa Zawidz - droga nr 561.
Numer ogłoszenia: 198649 - 2012; data zamieszczenia: 14.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodnika w miejscowości Zawidz w ciągu drogi powiatowej nr 3701W Stacja kolejowa Zawidz - droga nr 561..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa chodnika w miejscowości Zawidz w ciągu drogi powiatowej nr 3701W Stacja kolejowa Zawidz - droga nr 561. 2.Szczególowy zakres robót podany jest w załączniku do SIWZ na stronie Zamawiającego. 3.Roboty będą wykonywane zgodnie z kosztorysem ofertowym oraz zgodnie ze sztuką inżynierską. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wykonania robót w trakcie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli zaistnieją warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
kosztorys_ofertowy_zawidz_nr_3701w.pdf
specyfikacja_techniczna_-__przebudowa_drogi_powiatowej_nr_37.pdf
opis_techniczny_-_przebudowa_drogi_powiatowej_nr_3701w_w_zawidzu.pdf
projekt_zagospodarownia_terenu.pdf
zjazd_indywidualny_-_typ_1.pdf
przekro_przez_chodnik_i_row.pdf
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
ZDP.DT.272.17.2012 Sierpc, 02.10.2012 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki
Handel i Usługi Budowlane ER-BRUK
Avetisyan Karen
87-603 Wielgie, ul. Starowiejska 87
BUDOWALANA
IMPORT-EKSPORT SP. z o.o.
Ul. Płocka 33
09-140 Raciąż
Zakład Budowlany IWA
Kaczyńska Iwona
Milewo 14
09-226 Zawidz
Biuro Projektów i Inwestycji
PROBUD S.C.
09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 33
Zawiadomienie o wyborze oferty
Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
I. Zamawiający:
1. Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu
2. Adres: ul. Kościuszki 1a
3. Kod pocztowy: 09-200
4. Miejscowość: Sierpca
1) robota budowlana;
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) przetarg nieograniczony;
IV. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa chodnika w miejscowości Zawidz w ciągu drogi powiatowej nr 3701W Stacja kolejowa Zawidz - droga nr 561.
V. Wybór oferty:
1. Wykonawca:
Biuro Projektów i Inwestycji
PROBUD S.C.
09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 33
cena oferty: 158 084,75 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia założenia określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.
VI. Punktacja przyznana ofertom
Oferta Nr 1: |
Handel i Usługi Budowlane ER-BRUK Avetisyan Karen 87-603 Wielgie, ul. Starowiejska 87 |
ilość punktów w kryterium ceny: 84 |
Oferta Nr 2 |
BUDOWALANA IMPORT-EKSPORT SP. z o.o. Ul. Płocka 33 09-140 Raciąż |
Oferta odrzucona Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) |
Oferta Nr 3 |
Zakład Budowlany IWA Kaczyńska Iwona Milewo 14 09-226 Zawidz |
Oferta odrzucona Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) |
Oferta Nr 4 |
Biuro Projektów i Inwestycji PROBUD S.C. 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 33 |
ilość punktów w kryterium ceny: 100 |
VII. Oferty odrzucone: 2
VI. Zawarcie umowy
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)
Zgodnie z art. 180 oraz art. 182 Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
ZDP.DT.272.17.2012 Sierpc, 12.10.2012 r.
Zarząd Dróg Powiatowych
W Sierpcu
09-200 Sierpc
ul. Kościuszki
Handel i Usługi Budowlane ER-BRUK
Avetisyan Karen
87-603 Wielgie, ul. Starowiejska 87
Zakład Budowlany IWA
Kaczyńska Iwona
Milewo 14
09-226 Zawidz
Biuro Projektów i Inwestycji
PROBUD S.C.
09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja 33
INFORMACJA O WNIESIONYM ODWOŁANIU
Dotyczy postępowania : Przebudowa chodnika w miejscowości Zawidz w ciągu drogi powiatowej nr 3701W Stacja kolejowa Zawidz - droga nr 561.
Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, zgodnie z art. 185 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Dz.U. z 2010 r. nr 113 poz. 759) w związku ze złożeniem przez firmę IMPORT-EXPORT Sp. z o.o., 09-140 Raciąż, ul. Płocka 33, odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przesyła kopię w/w odwołania, które wpłynęło dnia 12.10.2012 roku oraz wzywa wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania na podstawie art.185 ust.2, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie.
Załączniki:
P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Adam Kurta
- Data udostępnienia w BIP: 2012-11-12
- Informacja zaktualizowana przez: Adam Kurta
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-10-12 11:10:04
- Liczba odsłon: 1490
- Historia dokumentu: