Sierpc.dnia 02.07.2013 r.
Przebudowa drogi powiatowej nr 3743W Zawidz - Osiek - Włostybory - (Koziebrody) o dł. 6,709 km
Numer ogłoszenia: 130987 - 2013; data zamieszczenia: 02.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu , ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.
Adres strony internetowej zamawiającego: zdpsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3743W Zawidz - Osiek - Włostybory - (Koziebrody) o dł. 6,709 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3743W Zawidz - Osiek - Włostybory - (Koziebrody) o dł. 6,709 km . 2.Szczególowy zakres robót podany jest w załączniku do SIWZ na stronie Zamawiającego. 3.Roboty będą wykonywane zgodnie z kosztorysem ofertowym, projektem oraz zgodnie ze sztuką inżynierską 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych. 5.Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3)Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5)Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6)Wynagrodzenie za wykonane zadanie będzie rozliczone na podstawie Kosztorysu Powykonawczego - nie stanowi wynagrodzenia ryczałtowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.22.10.00-2, 45.11.20.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wysokość wadium. 1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwocie: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: -Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku) , o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; -Wykonawca, którego Ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -Wykonawca, którego Ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -z Wykonawcą, którego Ofertę wybrano, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f) gwarancja lub poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja lub poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej h) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Nazwa banku: Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanówie, Oddział w Żurominie, Filia w Sierpcu : 15 8213 0008 2007 0500 7004 0001. Przelew powinien wskazywać numer, nazwę postępowania, w którym składana jest oferta. 2) Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) lub w siedzibie Zamawiającego, tj. Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1a , od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-14:30. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania Ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania Ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do Oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, wyklucza się z udziału w postępowaniu. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego wadium zostało zatrzymane lub którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku) , o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) Z Wykonawcą, którego Ofertę wybrano, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a pomioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz pisemnego oświadczenia tych pomiotów o braku podstaw do wykluczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagana jest polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdpsierpc.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 09:00, miejsce: 09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:
siwz_zawidz_koziebrody.pdf
zalacznik_n.r_6.xls
zalacznik_nr_8_do_przetargu_14.doc
zawidz__przedmiar.pdf
bioz.pdf
14_opis_techniczny.pdf
rys_2.1_-_pzt.pdf
rys_2.2_-_pzt.pdf
rys_2.3_-_pzt.pdf
rys_2.4_-_pzt.pdf
rys_3.1_-_profil_podlyzny.pdf
rys_3.2_-_profil_podlyzny.pdf
rys_3.3_-_profil_podlyzny.pdf
rys_4.1_-_przekroje_konstrukcyjne.pdf
rys_4.2_-_przekroje_konstrukcyjne.pdf
rys_5.1_-_zjazd_w_ciagu_chodnika_bez_rowu.pdf
rys_5.2_-_zjazd_w_ciagu_chodnika_z_rowem.pdf
rys_5.3_-_zjazd_w_ciagu_pobocza.pdf
rys_6_-__zatoka_autobusowa.pdf
rys_7.1_-_przekroje_poprzeczne.pdf
rys_7.2_-_przekroje_poprzeczne.pdf
rys.8_sciek_podchodnikowy.pdf
sst_zawidz1.pdf
wykazy.pdf

P.O. Kierownika ZDP
w Sierpcu
Artur Obrębski
/podpis nieczytelny/
 

Sierpc, dn. 09.07.2013


Nr sprawy: ZDP.DT.272.14.2013





Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:

Przebudowa drogi powiatowej nr 3743W Zawidz - Osiek - Włostybory - (Koziebrody) o dł. 6,709 km


Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:

Pyt. 1
Czy oznakowanie aktywne przewidziane przez Zamawiającego to 2 znaki aktywne D-6 zasilane solarem posiadające symbol znaku obrysowany ledami w tarczy znaku, które należy ustawić na dwóch słupkach przed przejściem dla pieszych?
Odpowiedź:
Tak. Oznakowanie aktywne przewidziane przez Zamawiającego to 2 znaki aktywne D-6 zasilane solarem posiadające symbol znaku obrysowany ledami w tarczy znaku, które należy ustawić na dwóch słupkach przed przejściem dla pieszych.


Pyt. 2
Czy balustrada mostowa U-11a z profili jest to bariera szczeblinkowa malowana na kolor niebieski?

Odpowiedź:
Tak. Jest to bariera szczeblinkowa malowana na kolor niebieski


Pyt. 3
Czy ogrodzenie segmentowe U-12a jest to bariera typ olsztyński czy bariera typu A?
Odpowiedź:
Ogrodzenie segmentowe U-12a jest to bariera – typ olsztyński



P.O. Kierownika

ZDP w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Sierpc, dn. 15.07.2013


Nr sprawy: ZDP.DT.272.14.2013




Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:

Przebudowa drogi powiatowej nr 3743W Zawidz - Osiek - Włostybory - (Koziebrody) o dł. 6,709 km


Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:

Pyt. 1
Prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej Projektu stałej organizacji ruchu.
Odpowiedź:

Projekt Stałej organizacji ruchu został zamieszczony na stronie www.zdpsierpc.bip.org.pl

czesc_opisowa.pdf 

czesc_graficzna.pdf
Pyt. 2
Czy Zamawiający posiada Projekt tymczasowej organizacji ruchu na w/w zadanie

Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada Projektu czasowej organizacji ruchu na w/w zadanie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy drogi 3743W.

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Sierpc, dn. 15.07.2013


Nr sprawy: ZDP.DT.272.14.2013




Wyjaśnienia dotyczące zamówienia publicznego na:

Przebudowa drogi powiatowej nr 3743W Zawidz - Osiek - Włostybory - (Koziebrody) o dł. 6,709 km


Na podstawie art.38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp wyjaśniam treść zapytania skierowanego do Zamawiającego:

Pyt. 1
Prosimy o zamieszczenie na stronie internetowej Projektu stałej organizacji ruchu.
Odpowiedź:

Projekt Stałej organizacji ruchu został zamieszczony na stronie www.zdpsierpc.bip.org.pl


Pyt. 2
Prosimy o określenie czy rozstaw słupków przy barierach to co 2 m?

Odpowiedź:
Balustrady mostowe U-11a – rozstaw co 2,0 – 2,5 m

Bariero-poręcz – rozstaw 1,5 – 2,0 m

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

ZDP.DT.272.14.2013

                                                                                                                                                           Sierpc. Dnia 18.07.2013

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a

Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe

WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

Fax: 23 661 56 30

ZAWIADOMIENIE O POPRAWIENIU OCZYWISTYCH OMYŁEK RACHUNKOWYCH

Na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Przebudowę drogi powiatowej nr Przebudowa drogi powiatowej nr 3743W Zawidz - Osiek - Włostybory - (Koziebrody) o dł. 6,709 km prowadzonym w trybie Przetargu Nieograniczonego. Zamawiający sprostował oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny  w ofercie złożonej przez Wykonawcę:

Oferta Nr 6

Przedsiębiorstwo Transportowo – Handlowe, WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck

Zgodnie z przepisem art. 87 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113. poz. 759 ze zm.). Zamawiający poprawił omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny w następujący sposób:

 W Załączniku nr 6 SIWZ, tj.: kosztorys ofertowy w pozycji 2.6 zostały błędnie pomnożone wartości, tj. wykonawca pomnożył wartości: 4,30 x 5 i wyszło 21,60, a powinno być 21,50, ponadto zostały błędnie zsumowane wartości w złotych poszczególnych elementów rozliczeniowych. Wykonawca podał kwotę netto  1 840 280,04 zł, a powinno być 1 878 777,48 zł. Poprawiono w/w pomyłkę rachunkową, a także dodano do sumy 1878 777,48 zł VAT 23% tj: 432 118,82 zł i suma brutto za wykonanie zadanie wyszła 2 310 896,30 zł brutto, a nie jak obliczył Wykonawca 2 263 556,75. Poprawiono także w załączniku nr 1 tj. Formularzu Ofertowym w/w kwoty.

Jednocześnie zwracam się z prośbą o poinformowanie zamawiającego w formie pisemnej w terminie 3 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, czy wyrażacie Państwo zgodę na poprawienie przez Zamawiającego ww. omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny. W przypadku nie wyrażenia zgody na ich poprawienie Państwa oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych .

Prosimy o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego zawiadomienia na treści faxu na nr 24 275 21 13.

Do wiadomości:

1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych s.a.

09-500 Gostynin, ul. Krośniewicka 5

Fax: 24 235 8596

2. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Budowlanych

EXPORT-PRIBEX Sp. z o.o.

03-152 Warszawa, ul. Modlińska 310/312

Fax: 22 510 28 04

3. Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o.

87-300 Brodnica, ul. Długa 27

Fax: 56 498 30 65

4. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

87-600 Lipno, ul. Wojska Polskiego 8

Fax: 54 287 28 05

5. DARBUD Dariusz Jarzyński

Nowa Biała 25, 09-411 Biała

Fax: 24 365 97 57

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

ZDP.DT.272.14.2013

                        Sierpc. Dnia 18.07.2013

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc, ul. Kościuszki 1a

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Budowlanych

EXPORT-PRIBEX Sp. z o.o.

03-152 Warszawa, ul. Modlińska 310/312

Fax: 22 510 28 04

Wezwanie do uzupełnienia dokumentów

Na podstawie art. 26 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.)(Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.)informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Przebudowa drogi powiatowej nr 3743W Zawidz - Osiek - Włostybory - (Koziebrody) o dł. 6,709 km

prowadzonym w trybie Przetargu Nieograniczonego. Zamawiający wzywa do uzupełnienia dokumentów :

Brak jest załącznika nr 7 do oferty przetargowej, tj: zaparafowany wzór umowy.

Zwracamy się z prośbą o dostarczenie w terminie5 dni od daty otrzymania w/w wezwania, do siedziby Zamawiającego w/w załącznika nr 7 do oferty przetargowej. W przypadku niedostarczenia dokumentów oferta zostanie odrzucona.

Prosimy o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego zawiadomienia na treści faxu na nr 24 275 21 13.

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

ZDP.DT.272.14.2013                                                                                 Sierpc, 23.07.2013 r.

 

Zarząd Dróg Powiatowych

W Sierpcu

09-200 Sierpc

ul. Kościuszki 1 A

 

 

 

1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych S.A.

09-500 Gostynin, ul. Krośniewicka 5

Fax: 24 235 8596

 

2. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Budowlanych

EXPORT-PRIBEX Sp. z o.o.

03-152 Warszawa, ul. Modlińska 310/312

Fax: 22 510 28 04

 

3. Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o.

87-300 Brodnica, ul. Długa 27

Fax: 56 498 30 65

 

4. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

87-600 Lipno, ul. Wojska Polskiego 8

Fax: 54 287 28 05

 

5. DARBUD Dariusz Jarzyński

Nowa Biała 25, 09-411 Biała

Fax: 24 365 97 57

 

6. Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe

WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

Fax: 23 661 56 30

 

 

 

Zawiadomienie o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959 i Nr 116, poz. 1207) zamawiający zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 I.    Zamawiający:

1.    Nazwa: Zarząd Dróg Powiatowych  w Sierpcu

2.    Adres: ul. Kościuszki 1a

3.    Kod pocztowy: 09-200

4.    Miejscowość: Sierpc

5.    Województwo: mazowieckie

 

II.    Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych?

1. Tak.       

 

III. Tryb i przedmiot zamówienia:

1.    Rodzaj zamówienia:

       1)  robota budowlana;

 

2.    Tryb udzielenia zamówienia:

1)    przetarg nieograniczony;

 

IV.  Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 3743W Zawidz - Osiek - Włostybory - (Koziebrody) o dł. 6,709 km

V.   Wybór oferty:

1.Wykonawca:

  oferta nr 6: Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowe WAPNOPOL

Adam Nowakowski

ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck

Cena brutto: 2 310 896,30

Uzasadnienie wyboru:

Oferta spełnia założenia określone w  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jest  prawidłowa pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.

 

VI.    Punktacja przyznana ofertom

 

Oferta Nr 1:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych S.A.

09-500 Gostynin, ul. Krośniewicka 5

 

ilość punktów w kryterium ceny:

91

Oferta Nr 2

Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Budowlanych

EXPORT-PRIBEX Sp. z o.o.

03-152 Warszawa, ul. Modlińska 310/312

 

ilość punktów w kryterium ceny:

93

Oferta Nr 3

Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o.

87-300 Brodnica, ul. Długa 27

 

ilość punktów w kryterium ceny:

91

Oferta nr 4

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

87-600 Lipno, ul. Wojska Polskiego 8

 

ilość punktów w kryterium ceny:

99

Oferta nr 5

DARBUD Dariusz Jarzyński

Nowa Biała 25, 09-411 Biała

 

ilość punktów w kryterium ceny:

82

Oferta nr 6

Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe

WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

 

ilość punktów w kryterium ceny:

100

 

VII.    Oferty  odrzucone: 0

 

VI.  Zawarcie umowy

 

1.         Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie  nie    krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 uzp (przesłane faksem lub drogą elektroniczną)

 

Zgodnie z art. 180 oraz art. 182  Prawa zamówień publicznych mogą Państwo wnieść odwołanie do Prezesa Izby .

P.O. Kierownika ZDP

w Sierpcu

Artur Obrębski

/podpis nieczytelny/

Przebudowa drogi powiatowej nr 3743W Zawidz - Osiek - Włostybory - (Koziebrody) o dł. 6,709 km.
Numer ogłoszenia: 322886 - 2013; data zamieszczenia: 09.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130987 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Sierpcu, ul. Kościuszki 1A, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2752113, faks 024 2752113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3743W Zawidz - Osiek - Włostybory - (Koziebrody) o dł. 6,709 km..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi powiatowej nr 3743W Zawidz - Osiek - Włostybory - (Koziebrody) o dł. 6,709 km . 2.Szczególowy zakres robót podany jest w załączniku do SIWZ na stronie Zamawiającego. 3.Roboty będą wykonywane zgodnie z kosztorysem ofertowym, projektem oraz zgodnie ze sztuką inżynierską 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy i warunkach ogólnych dla umów na wykonanie robót budowlanych. 5.Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3)Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 4)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 5)Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 6)Wynagrodzenie za wykonane zadanie będzie rozliczone na podstawie Kosztorysu Powykonawczego - nie stanowi wynagrodzenia ryczałtowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.22.10.00-2, 45.11.20.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Transportowo - Handlowe WAPNOPOL Adam Nowakowski, ul. Nadrzeczna 12, 06-450 Glinojeck, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2114605,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1878777,48

  • Oferta z najniższą ceną: 1878777,48 / Oferta z najwyższą ceną: 2285940,30

  • Waluta: PLN.


    P.O. Kierownika ZDP

    w Sierpcu

    Artur Obrębski

    /podpis nieczytelny/

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 576248]

przewiń do góry